האמנית גבי הדומי מרמת השרון, תפתח ביום שבת הקרוב ה-20.03 החל מ-11:00 בבוקר את ביתה ואת ליבה למכירת עבודותיה. כל ההכנסות יתרמו לעמותת אלי"ע- המפעילה גנים לילדים עם לקויות ראיה משמעותיות או עיוורון.

גבי הדומי לא תיארה לעצמה עד כמה היא תתרגש מסיפור משפחתו של ברק פרצמן, מתמודד העונה השלישית של נינג'ה ישראל, שחשף באומץ בתוכנית את הלקות של בתו קורן בת השנה. לקורן ישנו פגם גנטי מולד שנקרא "קולובומה", בעיה בעצבי העין הגורמת ללקויות ראיה בדרגות שונות. ישנו חוסר וודאות שמביא איתו קושי רב מאחר ולא ניתן לדעת בשלב הזה מהי הפגיעה בראיה, והוריה של קורן יאלצו לחכות עד היא תגדל כדי להבין את חומרת הפגיעה. קורן נכנסה לגן של עמותת אלי"ע בהגיעה לגיל חצי שנה, מסגרת חינוכית וטיפולית ייחודית המורכבת ממעטפת של אנשי חינוך וטיפול מומחים המלווים גם את הילדה וגם את המשפחה, ומסייעים להם בכלים להתמודדות עם גידול ילד בעל לקות ראייה.

את הסיפור של משפחתו חשף ברק במהלך התוכנית 'נינג'ה ישראל' "חששנו מאוד מהחשיפה של בתנו בטלוויזיה, אבל ידענו שזה יעשה טוב", סיפרו רוני וברק פרצמן, "בזכות החשיפה, הכרנו המון אנשים טובים. גבי נגעה לנו בלב- אישה מלאת אהבה שנלחמת על מנת שתוכל לסייע ולעזור לילדים שלנו, בדרכה המיוחדת".

גבי מספרת "צפיתי יחד עם ביתי במהלך אחד הסגרים בתוכנית ומאוד התרגשתי מהסיפור. באותו הרגע החלטתי שאני רוצה לעשות משהו טוב למען הילדים האלו. חיפשתי מיד בגוגל ומצאתי את המשרד שברק עובד בו. למחרת צלצלתי אליו ואמרתי לו שאני רוצה לחבק אותו אבל אסור עכשיו כי קורונה. סיפרתי לו על הרעיון לקיים תערוכה וקבענו שנעשה זאת כשיתאפשר. אני שמחה שזה סוף סוף יוצא לפועל ומקווה שיגיעו כמה שיותר אנשים לרכוש את העבודות ולתרום גם לחברה".

מעמותת אלי"ע נמסר: "ההיכרות עם תורמים תמיד מחממת את ליבנו על אחת כמה וכמה כאשר הקשר נוצר בזכות אחת המשפחות באלי"ע- רוני וברק פרצמן המקסימים. גבי רגשה אותנו מהיותה כל כך מחויבת ונכונה לעזור בכל דרך ואנו בטוחים שזו רק תחילה של ידידות מופלאה".

הציבור מוזמן להגיע ביום שבת ה-20.03 לבית משפחת הדומי בכתובת- הנשר 20, רמת השרון בין השעות 11:00-18:00. האירוע ייערך תחת מגבלות התו הסגול.

עמותת 'אלי"ע', מפעילה גנים שיקומיים לילדים עד גיל 6 בעלי לקות ראייה או עיוורון, והינה הגוף היחיד בישראל המתמחה בטיפול מקיף לילדים ולמשפחותיהם.

 

תגובות

להשאיר תגובה