חברת אקטיב טרייל משיקה טכנולוגיה חדשה המאפשרת לחנויות אונליין ורשתות קמעונאיות לשלוח הודעות שיווקיות ממוקדות ללקוחות על פי מיקומם הגיאוגרפי. הפיתוח החדש מאפשר לעסקים "לנעוץ סיכה במפה" ולהגדיר רדיוס גיאוגרפי מדויק לקמפיינים שלהם, כך שרק לקוחות המתגוררים באזור שהוגדר יקבלו את ההודעות.
את הפיתוח תציג החברה בוועידת Go E-Commerce המתקיימת זו השנה ה-12 ביוזמת SE SUMMIT EXPERTS ומכנסת בכל שנה כ-1000 מבכירי התעשייה בישראל. הוועידה תתקיים ביום רביעי, 28.5 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בין השעות 08:00-15:00.
הפיתוח החדש מאפשר לחברות לטרגט לפי מיקום, בדומה לאפשרות המוכרת ממערכות הפרסום הדיגיטליות השונות. לפני שליחת קמפיינים או הגדרת מסע לקוח, יוכלו עסקים להגדיר בדיוק את האזורים בהם קהל היעד שלהם גר. ניתן להשתמש במערכת לצורך פילוח לקוחות לפי מיקום וליצירת קמפיינים מבוססי קרבה, למשל הזמנת לקוחות להשקת סניף חדש, מבצעים מיוחדים ללקוחות ברדיוס מסוים, או הצגת פרטי הסניף הקרוב ביותר לכל לקוח.
בתוך כך, הודיעה אקטיב טרייל גם על שיתוף פעולה אסטרטגי עם ,Bsmart אחת הפלטפורמות הפופולאריות לבניית אתרי מסחר בשוק הישראלי, והשלימה חיבור טכנולוגי בין מערכת השיווק שלה לבין פלטפורמת המסחר שלBsmart . החיבור בין המערכות מאפשר למשווקים לפנות בצורה מותאמת אישית לקהל הלקוחות הייעודי ובכך לספק להם חוויית רכישה נעימה יותר. המהלך מחזק את נוכחותה של אקטיב טרייל בשוק הקמעונאי ומרחיב את הגישה של עסקים קטנים ובינוניים לכלי שיווק מתקדמים. שיתוף הפעולה מאפשר ללקוחות Bsmart לחבר את פעילות המסחר שלהם – כולל נתוני רכישות, הזמנות, מועדונים, ומידע מהקופות לאקטיב טרייל ולממש את מלוא הפוטנציאל של השיווק הדיגיטלי: מסעות לקוח אוטומטיים, קמפיינים מותאמים אישית, שיווק רב-ערוצי ומעקב אחר ביצועים בפועל.
נאור מן, מנכ"ל אקטיב טרייל: "שיווק ממוקד גיאוגרפית הוא כבר לא פריבילגיה של חברות הענק – אנחנו מנגישים אותו לכל עסק בישראל. העולם הדיגיטלי עובר מהפכה של פרסונליזציה, והטכנולוגיה שאנו מציגים מאפשרת לראשונה לעסקים קטנים ובינוניים ליצור חוויות שיווקיות ממוקדות שבעבר היו בהישג ידם של תאגידים גדולים בלבד. הלקוח הישראלי כבר מצפה לחוויה אישית, והיכולת לתקשר עמו בהתאם למיקומו היא צעד משמעותי בבניית מערכת יחסים ארוכת טווח."








