חשבתם שנשים הן עם קנאי ולא מפרגן? תכירו את קבוצת הענק   MamaChic , הפעילה בפייסבוק וגם מחוץ לו, שהוקמה מתוך תשוקה לאופנה אך הרבה מעבר לכך: “רצינו שלנשים תהיה במה, מרחב של פרגון , לתת השראה ולקבל אותה בחזרה ובגדול", אומרות מייסדות הקבוצה

לפני כמעט 3 שנים, בסלון קטן בבית בנווה ים- נולד הרעיון, שמהר מאוד הפך למציאות.והמציאות הזו התהוותה לבסוף לקבוצה פעילה, בפייסבוק ומחוץ לה של נשים יפות מבפנים ובמחוץ, מטופחות, מלאות מודעות וטעם: קבוצת  MamaChic שמגוונת  בפוסטים של חברות הקבוצה שנפגשות גם מחוץ למרחב הוירטואלי ומרגישות חברות לכל דבר.  מס' החברות בקבוצה היום נושק ל-13 אלף ומיום ליום הוא גדל.שתי הנשים העומדות מאחורי המיזם הן שירי אופיר כהן, 33 נשואה +1 וכלב ועידן רגף, נשואה + 2+ "גן חיות", כהגדרתה.

"הקבוצה הוקמה מתוך תשוקה לעולם האופנה אך בעיקר בשביל שתהיה להן במה. יצרנו לעצמנו ולעוד המון נשים מרחב שמאפשר להן פרגון לעצמן בכל רגע נתון בצורה של קטלוג מהחיים. אנחנו נשים,  לפני הכל. לפני כל הסטטוסים הרבים שלנו, ובלי עין הרע לא חסר. אנחנו קודם כל נשים, וחשוב לנו שיראו אותנו”, הן אומרות.

מה חשוב לכן להעביר?

"אנחנו לא באות להלחם בשובינזם, וחלילה לא מחפשות מהומות. המטרה היא לתת השראה ולקבל אותה בחזרה ביג טיים.מותר לנו להתעסק בבגדים ונעליים כאוות נפשנו, מותר לנו להתלהב מטרנדים, מותר לנו להרים מיזמים ולערוך מפגשי נשים. אנחנו רוצות להשפיע לנשים על הנשמה, ובשביל להגיע פנימה צריך לעבור דרך המעטפת החיצונית.  המיזוג הזה בין איך אני נראית לאיך שאני מרגישה הוא שעושה את ההבדל.מצאנו שנשים מתמכרות לקבוצה. מספיקה פעם אחת של בול פגיעה. העלת את עצמך בלוק אחד מושלם, והפרגון עולה על גדותיו. זה נותן לנו מצב רוח בלתי ניתן לתיאור.  אבל נשים רואות לפרטים הקטנים. אנחנו מאוד נהנות מפרגון של נשים. זה בטח נשמע מפתיע, לאור העובדה שמדובר בפרגון נשי.

כן, אולי קצת מפתיע. ייש כאלו שיגידו שנשים הם העם הכי לא מפרגן

"עם השנים המון נשים יצרו לעצמן סטיגמה של קנאיות. אישה לאישה שטן ועוד ססמאות ששוגרו לכל עבר וגרמו לנו להאמין בזה.אין יותר כיף מלפרגן לאישה. ברגע שאת שלמה עם עצמך ומחוברת היטב, את מסוגלת לחיות מפרגון, בעיקר למין החזק היפה והעוצמתי שאנחנו”.

הנשים רואות קשר מוצדק בעצם לגנים ולביולוגיה שלנו. "אם ניזכר בתקופות קדומות, שבטיות הייתה חלק בלתי נפרד מהחיים. הצורך להשתייך, טבוע בנו.ובמציאות כמו שלנו, כשהטכנולוגיה היא חלק בלתי נפרד מחיינו ממלאות את הצורך, קבוצות און ליין”, הן אומרות.

IMG-20170520-WA0002

השתיים הכירו כשעסקו בעולם האפנה ומהר מאוד הפכו לחברות, תוך כדי שהן הופכות לראשונה לאימהות בהפרש של 3 שבועות. לקראת סוף 2014 הן פתחו את 'מאמאשיק'. מקפידות לנהל את הקבוצה בתשוקה, תוך כדי שהן יוזמות שיתופי פעולה והטבות בלעדיות לחברות הקבוצה, מיזמים חברתיים ואופנתיים ואף אוספות תרומות למען נשים.

עידן: "היצירתיות מגיעה אצלי תמיד כשאני מזהה צורך. מאמאשיק בדיוק כמו רחוב וירטואלי- מסתובבות שם נשים עם אותה התשוקה. ההבדל היחידי זה שאצלנו ברחוב אפשר לקבל פרטים על האווטפיט ואינסוף מחמאות על שיתוף השראה"

וכמובן, לא  הכל ורוד וקל, בתחילת דרכן, יש מי שחשבו שהן מתעסקות בשטויות ומבזבזות את זמנן לשווא.

ההתעסקות הייתה מאוד אינטנסיבית בהתחלה. להקים קבוצת נשים פעילה שגדלה, זה לא דבר פשוט. החכמה היא לדעת לאן אתה רוצה להגיע ולהיות עקבי. גם כשמדובר בקבוצה של50 -100 נשים שלא מבינות לאן הגיעו ומה קורה כאן, אז צריך לדאוג להפעיל אותן ולגרום להן להרגיש חלק.אנשים מסביב פשוט לא הבינו מה אנחנו עושות, ועם דחף פנימי עז המשכנו לעשות ולפעול.

שירי: "היום כשאני מקבלת הודעה מחברת הקבוצה, שמספרת לי שמאז שהיא בקבוצה יש לה חשק להתלבש בבוקר ולדאוג לעצמה אז, אני מבינה שכל רגע שהשקעתי היה שווה את הרגע הזה."

התוכניות שלהן עוד גדולות ומגוונות ובעיקר עם רצון לשתף את בנות השבט שלהן."יש דברים מעניינים על הפרק, שעדיין אי אפשר לספר, אבל אנחנו כאן כדי להתעצם ולגדול. והנה לקיץ ממתין על הקנה פסטיבל קיץ הראשון למאמאשיק. צפו להמשך עדכונים”, הן אומרות.

תגובות

להשאיר תגובה