ה- FLOW, היא הנעל החדשה של אנדר ארמור, שפותחה על ידי צוות המעצבים והמפתחים של החברה בהשראת הספורטאים המובילים שלה,כל זאת במטרה ליצור את נעל הריצה שתביא לביצועי הריצה הטובים ביותר ובשאיפה מתמדת להביא לפתרונות החדשניים ביותר שיעזרו להם להשתפר.

ה- FLOW מציגה את נעל הריצה המהירה עם הביצועים הטובים ביותר שיצרה אנדר ארמור שכן, נעל ה- FLOW נחשבת לקלה, נתון המהווה את היתרון מרכזי של הנעל ואחראי על התחושה שניתן להגביר את המהירות ולרוץ קילומטרים ללא כל מאמץ. בשונה מדגמים אחרים של אנדר ארמור, נעל ה- FLOW שוקלת פחות 3-2 גרם בממוצע ממשקל נעל ריצה, משלבת את טכנולוגיית ״One-in-All ”ונחשבת לסוליה הקלה ביותר במערך נעלי הריצה של אנדר ארמור. והמחיר: גברים 649 שקל ונשים 599 שקל

צוות הפיתוח של אנדר ארמור Flow בוצע בשותפות עם Dow ,כולל קבוצות חדשנות, עיצוב מוצר, ביו-מכניקה, אתלטים ותובנות צרכנים ורבים אחרים – עם למעלה מ -50 אנשים המעורבים בהבאת טכנולוגיה חדשה זו לפועל. למעלה מ -130 ספורטאי עילית רצו מעל 000,17 ק״מ בשלב תהליך פיתוח FLOW ולאחר שלוש שנים ועשרות בדיקות הגיע שלב השקת נעל ה- FLOW .

אנדר ארמור יוצאת לראשונה בקטגוריית הריצה עם Wind Velociti Flow ,המספקת פתרון לרצים המחפשים מהירות, נוחות ושיפור הקצב באימון שלהם בריצות ארוכות. היכרות עם טכנולוגיית הסוליה החדשה Flow Wind Velociti Flow פותחה כדי לספק את החזר האנרגיה הגבוה ביותר עד כה, משיכה, אחיזה, כך שניתן יהיה לרוץ בביטחון. Warp UA הינו פתרון מהונדס פורץ דרך מעניק תמיכה משופרת לרגל, כדי לשפר את הביצועים. וכולל קלטות תומכות הפועלות כמו חגורות בטיחות על כף הרגל הממוקמות בדיוק במקום בו הביו-מכונאים של אנדר ארמור מצאו אותן כמועילות ביותר. 16.3.2021 תאריך השקת הנעליים בישראל – 21.03.31 בשעה 00:10

ה – FLOW הגיע מצוות החדשנות להנעלה של אנדר ארמור ב- Oregon, Portland ששיתף פעולה עם כמה מחברות מדע החומר הטובות בעולם, כדי להביא לחוויית הנעלה חדשה לחלוטין. הם התמקדו ברעיון הפשוט: איך הם ירגישו שהרוח נמצאת בגב שלך בכל צעד? הפתרון: לחשוב מחוץ לקופסה על ידי הסרה של משטח הגומי של הסוליה החיצונית, כל זאת תוך מתן נוחות, גמישות ואחיזה בכל צעד.

במסגרת קמפיין ההשקה העולמי של טכנולוגיית הסוליה החיצונית של נעל ה- FLOW נחשפה לראשונה בקטגוריית הכדורסל עם השקת נעל החתימה של סטיבן קארי, 8 Flow Curry , תחת מותג שמו החדש. שיתוף הפעולה של אנדר ארמור עם אגדת הכדורסל, פירושה שצוות הפיתוח יוכל למנף את הלמידה שלו בין קטגוריות הספורט ולעצב פתרונות הנעלה לכדורסל עלית ולספורטאים רצים. ״דגם ה Flow בעל זרימה חלקה בכל מובן המילה בזמן ריצה.

הנעל מעניקה תחושה חלקה במשך כל מחזור ההליכה ובכל דריכה. הזרימה החלקה מורגשת גם במובן של חוסר הסחת דעת בזמן הריצה. אין שום דבר בנעל שמפריע לך ולמצב הזרימה שלך״, טום לודקה, מנהל קריאייטיב של Innovation Footwear. "כשאני נועל את דגם Wind Velociti Flow של אנדר ארמור, זה מרגיש כאילו שום דבר לא מכביד עלי". מורגן מקדונלד, אצן מקצועי של המותג בעולם. ״הנעליים האלה מרגישות חסרות משקל, כמעט כאילו אין שם כלום. להיכנס למצב זרימה באימון זה הרבה יותר קל כשיש לך נעל שמתעצבת בהתאם לכף הרגל שלך, מגיבה לקרקע וכל כך קלילה כי אין לי הסחות דעת״. מדלין קופ – אצנית מקצועית של אנדר ארמור בעולם.

הנעל מתחברת לאלפיקצית MapMyRun לאפליקציה יש את המבחר הגדול ביותר של מגוון פעילויות כושר לדוגמא: ריצה, רכיבה על אופניים, הליכה, אימוני כושר, יוגה וכו ' וכל אחת מתכניות האימון האופציונליות מותאמות אישית ויעזרו לך לשפר את הביצועים ולהגיע ליעדים חדשים. הנעליים מתחברות לאפליקציה אשר מקבלת מדדי ריצה מתקדמים כמו אורך צעד, עדכון שיפורי ביצוע בזמן אמת, טיפים לשיפור הריצה בהתאמה אישית כדי להפוך את הריצה לקלילה יותר.

תגובות

להשאיר תגובה