באדיבות ד"ר עמוס לויאב הרופא הראשי של רשת כללית אסתטיקה

1. הזרקות יתר של חומרי מילוי.  יש נשים שיוצאות מטיפולי עיבוי שפתיים והתוצאה – שפתיים כמו "מקור ברווז", זוהי פונקציה של כמות חומר מוזרקת. מינון לא נכון ומוגזם יכול להביא לדחיקת השפתיים קדימה ומראה מעוות.

2.טעות במיקום הזרקת בוטוקס וצניחה של הגבה – לעיתים רופאים לא מיומנים או אחרים שאינם רופאים מבצעים טיפולי יופי וגורמים לאסונות. כשמדובר בבוטוקס המיקום משמעותי לתוצאה נכונה. את החומר הזה מזריקים "הפוך" – כשרוצים להוריד את הגבה מזריקים מעל, רוצים להרים את הגבה מזריקים מתחת.

3.צלקות – הגלדה של צלקות היא ענין אינדיבידואלי ולעיתים התוצאה לא נעימה כמו צלקת בולטת ואדומה. צלקות בולטות ומשגשגות קשורות לגנטיקה של המטופלים  לכן למיומנות הרופא אין השפעה מכרעת על ההצטלקות. בחירה נכונה של מיקום החיתוך במקום נסתר שלא יראה וישאיר תוצאה אסתטית טובה.

4.המסה ושאיבת יתר של שומן יוצרת שקעים אי-סדירות וגלים בעור באזור שנשאב. פעמים רבות אנו רואים שקעים בליטות וגלים של העור מעל האזור בגוף שעבר שאיבת שומן, זאת  בשל  שאיבת יתר או שאיבה קרובה מדי לעור. דבר זה מעיד על חוסר מקצועיות הרופא המבצע ומצריך ניתוח מתקן ולפעמים יש צורך בהזרקה של שומן עצמי לתיקון הפגמים.

5.בחירה לקויה של שתלי שד גודל צורה ופרופיל תיתן שד לא טבעי נפול או נוקשה התאמת שתל לשד  היא קריטית לתוצאה יפה וטבעית ויש להביא בחשבון מספר מאפיינים כשחושבים על ניתוח שתלים: גודל, צורה ופרופיל- גבוה בינוני או נמוך.

תגובות

להשאיר תגובה