יוסי בוזאנה (30) עד לפני שבע שנים היה מנהל חנות בגדים. בעקבות קריסת אחת הריאות שלו ואשפוז ממושך בבית חולים הוא החליט להפוך לטבעוני ולהציל בעלי חיים חולים. בשתי ידיו ובעזרת מתנדבים הקים חווה ענקית שמשמשת כבית יתומים לחיות שאין איש דורש בהם כולל פרות, חמורים, קיפודים ואפילו עז אנדרוגינוס "אני הגשר בין בעלי החיים לאנשים" בעקבות מעבר לחווה חדשה הוא מבקש שתפתחו את הלב ואת הארנק 

כשיוסי בוזאנה שורק לילדים שלו אט אט מתאספים סביבו הפרות, העגלים החמורים כדי לקבל ליטוף וגם אוכל "אלו הם חיות שהתעללו בהם או שהושלכו בצד הדרך" הוא מסביר לי תוך כדי שהוא מדריך את צוות המתנדבים שהגיע בשבת כדי לפרק את החווה לאחר שבע שנים בהם הייתה ממוקמת ליד נתב"ג "המדינה הוציאה צו פינוי וכדי שהחיות לא ייקלעו שוב למעגל הסבל מגיעים אלינו מתנדבים כדי לעזור בפירוק". 

החווה של יוסי מקום לחיות באהבה היא עמותה אשר מצילה, משקמת ונותנת בית חם למעל

 1000 בע"ח מסוגים שונים, ביניהם חיות משק, חיות בר, בעלי כנף, מכרסמים, דגים, כלבים וחתולים. בע"ח מגיעים לחווה ממצבים קשים ביניהם פציעות, נטישות, מצבי ניצול שונים, החזקה בלתי חוקית לצורך שחיטה, ועוד. העמותה מחלצת וקולטת בע"ח מכל הארץ ובכל מצב גופני, ונותנת מענה 24/7 לחילוצים והצלות, בין היתר גם מהסגרים עירוניים שונים.

החווה מהווה מרכז התנדבותי והסברתי להגברת המודעות לזכויות בע"ח. העבודה לא קלה וכרוכה במאמצים פיזיים ונפשיים ענקיים ועם זאת כל עובדי העמותה עושים את מלאכתם בהתנדבות מלאה ללא שכר וכל שקל משמש לחילוץ, הצלה, טיפולים, מזון, תרופות וקורת גג לבע"ח שלנו.

העמותה הוקמה ע"י מר יוסף בוזנאה לאחר 6 שנות פעילותו למען בע"ח במצוקה, יוסי מקדיש את חייו להצלה ושיקום בע"ח תוך התמודדות עם אתגרים פיזיים, נפשיים, כלכליים, ביורוקרטיים ואחרים ועושה כל מה שניתן ללא פשרות למען כל בע"ח נזקק.

"אנחנו עמותה חדשה אשר עדיין אינה זכאית לסיוע מדיני ונמצאת כרגע במצב של חובות כבדים והוצאות שנתיות מעל לכ – 350,000 ₪"

בצל משבר הקורונה, אי יכולת להכניס כספים ע"י ביצוע סיורים בחווה, מחסור בתרומות כספיות, מחסור בכח אדם, וכעת גם קושי ממשי למצוא שטח חדש ומתאים להקמה והפעלה של החווה. אנחנו מבקשים את עזרתכם בקבלת תקציבים חודשיים שיאפשרו המשך מתן קורת גג, טיפולים רפואיים, הזנה וטיפול לבע"ח דרי החווה, בנוסף אנו זקוקים לעזרתכם במציאת שטח חקלאי להשכרה, בבעלות פרטית או מדינית, של 3-10 דונם באיזור המרכז עם בית סמוך שבו יוכל יוסי לגור ולטפל בבע"ח. נודה ונעריך את

עזרתכם! אתם מוזמנים לתאם עימנו ביקור בחווה! להתרשמות על פועלנו: yossifarm.com או עמוד הפייסבוק החווה של יוסי מקום לחיות באהבה.

התנדבות: https://www.facebook.com/farmofyossi/ .

אתר: yossifarm.com .

לתרומות:📩

פייפאל: https://www.paypal.me/farmofyossi .

ביט / פפר פיי / פיי בוקס לטלפון: 0546604874 .

העברה בנקאית: בנק: 09, סניף:01, חשבון: 22327410, בנק הדואר .

בתודה, החווה של יוסי – מקום לחיות באהבה ע"ר

תגובות

להשאיר תגובה