בין ה-21 ל-27 ביולי 2025 יקיים קניון עופר רמת אביב את פסטיבל"Beauty Week" הראשון, שבוע ייחודי המאפשר מפגש פיזי ראשון עם חנויות ביוטי מובילות שיוצאות לראשונה מהאונליין לאופליין. האירוע, המעוצב בהשראת שוק פריזאי רומנטי, יכלול עמדות ביוטי מעוצבות כמו עמדות פטיסרי , במטרה ליצור חיבור בין עולם הקוסמטיקה המתקדם לבין חוויית קנייה אישית במרחב הקניון

מאחורי המהלך עומדים קניון עופר רמת אביב ואושיית הביוטי גילי אלגבי, מהדמויות הבולטות בתעשיית הביוטי והאופנההישראלית, שחבר לקניון הנחשב למוקד המרכזי בישראל למותגי יופי עם היצע עשיר של חנויות ביוטי מקומיות ובינלאומיות, ממותגי פארם ועד מותגי יוקרה. האירוע מהווה מענה לצורך הגובר של צרכניות וצרכנים בחוויות קנייה המשלבות בין חיפוש והשראה אונליין לבין רכישה והתנסות בעולם הפיזי.

בעוד שבקניון פועלות באופן קבוע כ-140 חנויות מגוונות, כולל מותגי יוקרה ופרימיום מעולמות הביוטי כמו שאנל, נארס, מאק, בובי בראון, ביונד סקין, איל מקיאג', ארמאני ביוטי ועוד – Beauty Week מציע קונספט פורץ דרך: במהלך השבוע יתארח בכל יום מותג ביוטי ישראלי אחר בפופ-אפ מיוחד, שחלקם יוצגו לראשונה בפורמט פיזי אחרי פעילות אונליין בלבד. בין המותגים הבולטיםAnnzi של אן זיוי, עם קו מוצרי שיער ואיפור בעיצוב אישי ובועט; LOOME של טל בלום, המביא איתו איפור בטכנולוגיה מתקדמת ונוסחאות חדשניות MISHEÈ של אופק ובתאל גינדי שכבש את הרשת עם שפתוני ה-Lip Glitter וכדורי השימר הייחודיים; "דורית גבות" שמציעה טכניקות מתקדמות לעיצוב גבות בהתאמה אישית; חן אלקבץ, מאפרת מובילה בארץ ובחו"ל, עם ליין מוצרי איפור בגימור מקצועי ואושיית הביוטי גילי אלגבי עם קולקציית איפור צבעונית ונועזת בהשראת הסטייל האישי שלו.

לדברי דוד בן משה, מנכ״ל קניון עופר רמת אביב:״לראשונה, אנו משיקים פופ-אפ ייחודי שמארח את מותגי הביוטי המובילים בעולם ובישראל. במשך שבוע שלם ייהנו המבקרים מחוויה יוצאת דופן, שתמשוך אליה פאשניסטיות, משפיעניות, חובבי איפור ומובילי דעת קהל מכל רחבי הארץ."

עיצוב האירוע, בהשראת שוק פריזאי, נבחר כדי להעניק לצרכן חוויה מסוגננת, עשירה ומרובת פרטים, כזו שלא עוסקת רק במכירה, אלא מאפשרת גילוי, ביטוי עצמי וחיבור לעולמות של יופי ורלוונטיות עכשווית. שבוע היופי הוא פופ-אפ חדשני שבו הצרכן נפגש פנים מול פנים עם המותגים, יכול להתנסות בהם, להכיר את האנשים שמאחוריהם והרעיונות שמניעים את התחום  ונהנה מחוויית קנייה רעננה, אישית ובלתי נשכחת.

תגובות

להשאיר תגובה