רשת שילב משיקה את קולקציית האופנה החדשה לקיץ 2017 שעוצבה בהשראת חיי היום יום של ההורים והתינוקות בישראל, עם חיבור והתאמה לאורח החיים העכשווי הדינמי.הקולקציה כוללת מגוון סיפורי נושא חדשים: קולקציית ספורטי, סטודיו וקו שכולו טטרא לצד קולקציות מובילות שממשיכות גם לקיץ.

רשת שילב משיקה קיץ 17 123 צילום יחצ חול (27)

מעצב התכשיטים גיל נויהאוס חושף לראשונה את קולקציית התכשיטים שאותה יענדו מיטב הסלב על שטיח האדום בפסטיבל קאן הקרוב.כמו תמיד, המוטיב הכי בולט הוא ההשראות מהים, הקולקציה "Sea Art", מורכבת מאלמנטים טבעיים נדירים אשר מקורם במעמקי האוקיינוס.כל הפריטים בקולקציה משלבים בין קונכייה טבעית, זהב 18 קראט יהלומים ו/או אבנים חצי יקרות. כמו כן השנה תוצג קולקציית השעונים המרהיבה six time zone לגברים ולנשים שלראשונה הקולקציה תוצג עם רצועות ובצבעים שונים בעיקר מולטי קולר שניתן להחליפן באופן עצמאי. קולקציית תכשיטים שונים- עגילים, צמידים, טבעות של זהב ורוד, שחור ולבן עם שילוב אבני וספיר , אמרלד, כחול צהוב ואורנג׳ ועוד.

_48A5126_copy

חברת לפידות מדיקל היבואנית של מותגי משקפי שמש וראיה  LOEWE, LANVIN, ETNIA BARCELONA, FURLA, ESCADA, DUNHILL, השיקה את הטרנדים הלוהטים לעונה. קולקציית 2017, היא הקולקציה הראשונה שעוצבה ע"י אנריקו פורלן, מנהל הקריאייטיב שלPOLICE , שבעברו שימש כמעצב פורץ הדרך של משקפי דולצ'ה וגבאנה. דגמי "HALO" החדשים הם הפוקוס של קולקציית POLICE לעונת אביב-קיץ 2017

המותג הספרדי הבועט ETNIA BARCELONA שהפך בשנים האחרונות למצרך מבוקש ביותר בקרב כל כוכבות הוליווד וכוכבות הפופ הכי נחשבות, משיק אוסף משובח של דגמים חדשים בקולקציית אביב-קיץ 2017.האוסף מורכב מ -15 דגמים אופטיים (משקפי ראייה) המשלבים בתוכם אצטט ומתכת ו -17 דגמי משקפי שמש,

קולקציית משקפי השמש של בית האופנה הספרדי הנחשב LOEWE  לשנת 2017, אשר העונה מגיע לראשונה לישראל לרווחת כל אוהבי האופנה, היא קולקציה על זמנית, מינימליסטית ומתוחכמת.הקולקציה הינה ערבוב של אומנות וחדשנות ובעלת פרשנות מחודשת לסגנון המודרני והיא מגדירה מחדש את המורשת של בית האופנה הספרדי, בניהולו הקריאטיבי של המעצב המוערך ג'ונתן אנדרסון.העיצוב הנקי והמאופק של הקולקציה, נותן פרשנות חדשה לצורות המוכרות של שנות ה-60' ו ה-70'.

POLICE תמונת קמפיין צילום יחצ חול (Custom)

קולקציית קיץ 2017 של המותג גלי לילדים, אופנתית וחדשנית מתמיד ומשלבת סגנונות וצבעוניות קיצית  תוך שמירה על איכויות המותג. הקולקציה מציעה נעליים במגוון סגנונות לבנים ולבנות וכוללת גם נעלי צעד ראשון לתינוקות. נעלי  הבנים   ( מידות 22-41) קולקציית הבנים של גלי, מקבלת השראה מעולם הספורט והטיולים ולצד זה מהעיר והאורבניות. נעלי  הבנות בקולקציה מתאפיינות בטרנדים כמו של הגדולים אך מותאמת במיוחד לרגלי הילדות ,כל הדגמים עברו התאמה ובדיקה של התאמה לכף רגל של ילדה , נבדקה אחיזה ויציבה נכונה.

747049_נעלי גלי ילדים מידות 20-25 מחיר 199.90 שח צילום ירון ויינברג (3)

לראשונה, בקיץ 2017, משיקה רשת האופנה ONOT, ליין בגדי ים אופנתי במידות 42-52 כמו בכל עונה, מחדשת רשת ONOT את הקולקציה בפריטים ומוצרים חדשים המתכתבים עם הסגנון המוביל בכל עונה.העונה, הכינה מעצבת המותג, טובית סגל-גרובר, מיני קולקציה מחמיאה וטרנדית.קולקציית בגדי הים של רשת עונות נחלקת לשתי גזרות עיקריות:השלם- המחטב והמטשטש והטנקיני- המורכב משני חלקים

ONOT בגד ים שחור 299.90 צילום שי יחזקאל

מותג אופנת הילדים kiwi  משיק את קולקציית אביב קיץ 2017, הקולקציה צולמה תחת הקונספט של חווית ילדי הפרחים, רוח חופשית, אינדיבידואלית וצעירה.  הקולקציה חוגגת את הקיץ באווירה של חופשה בחוף ים טרופי קסום, ועם זאת אנחנו לא מוותרים על הקוליות האורבנית..קולקציית הבנות – הקולקציה מבוססת על סגנון אישי ועוצבה בהשראת פסטיבלי המוזיקה בשילוב בדי קרושה ותחרות שונות ומגוונות. חולצות OFF SHOULDERS  בשילוב גזרות המושפעות מקולקציית הנשים, שורטים במגוון רחב של עיצובים, שמלות וחצאיות נשפכות למראה קזו'אל, חולצות מדליקות ואקססוריז להשלמת הלוק, כך שכל ילדה יכולה ליצור את הסטייל האישי שלה.הקולקציה מחולקת לפי קטגוריות POP IT, CUBAN TROPIC, PAUSE.קולקציית הבנים – קולקציית הבנים אופנתית מתמיד.  משלבת פריטי לבוש בצבעי קיץ חיים וחזקים בשילוב הדפסים טרופים, והדפסים גרפיים עם אלמנטים של פופ גראנג'י המעניקים לילדים  שלנו לוק עדכני וקליל לעונה.

רשת KIWI צילום דניאל אליסטר (9)

תגובות

להשאיר תגובה