הקליניקה לאסתטיקה וכירורגיה של הפנים עש' פזית בראל- פיסול פנים אומנותי

הזרקות בפנים לנשים מגלגלות  מזה כמספר עשורים  מיליארדים במונחים גלובליים וכמובן תעשייה שפורחת לה כאן בארץ.

התופעה התרחבה לכדי כך שנשים נכנסות "למעגל קסמים "   וכתוצאה מכך  נוצר פס ייצור של נשים עם פנים מורחבות ופלסטיות  הגורמות נזק נפשי וחיצוני עצום למטופלות.

המרדף אחרי הנעורים ומראה מצודד וחיוני גורם לנשים רבות להיכנס למעגל קסמים שהדרך ממנו החוצה כמעט בלתי אפשרית  , תעשיית היופי  לא טורחת לספר לאותם נשים מה בעצם עוברות הפנים שלהן עם השנים והמראה המעוות והלא טבעי הנוצר הנובע לעיתים מחוסר מקצועיות והבנה אנטומית שגויה שאינה מתאימה לאותה מטופלת.

ברחוב הברזל בתל אביב  בצניעות מוחלטת פועלת קליניקה ייחודית  פזית בראל  והצוות הרפואי והמיומן לצידה מטפל   במאות מקרים של נשים  שחוו טיפולים אסתטיים כושלים   ושם היא מחזירה את אותן נשים למראה הטבעי שלהם טרום הטיפולים !

פזית בראל משחזרת את הפנים לא מתקנת אלא משחזרת {ולא דרך ניתוח פולשני}  באופן מלא את הפנים המוזרקות המנופחות בצורה גרוטסקית – באופן מדויק יחד לצד ראייה אנטומית פנומנלית , תכנון נכון של האומנות ופיסול הפנים , פזית  בראל  היא "אומן על עור" הראייה הייחודית התפתחה לאחר כ -15 שנות ניסיון לצד כירורגים ופלסטיקאים בארץ ובעולם .

התוצאות של הנשים שחוו טראומה בתעשייה שרוצה רק לנפח אותן עוד ועוד מרשימות עד מעוררות השתאות!!

יש כאן תפיסה שונה ואחרת של אישה שרואה בעבודתה שליחות.

פזית מגדירה זאת : " העבודה שלי היא בדיוק כמו לשחזר בנין בן 100 שנה ,אני ניגשת לעבודת השחזור המדויקת ביותר והתוצאה  בדיוק כפי שהבניין נבנה  ונראה בראשיתו".

אסנת יעקובי מטופלת אחת מיני רבות בקליניקה שיתפה את רשמיה  מחוויית הטיפול :  " מכירות קליניקת יופי שתגיד לך לא על טיפול שאינו נחוץ לך? סביר להניח שלא! וזהו ייחודה של הקליניקה וציטוט מדבריה : " זוהי זכות עבורי להמליץ על האישה הנהדרת הזאת{פזית בראל} , מקצועית בכל רמח אבריה ואמנית פנים שיודעת לעשות את הדבר הנדיר הזה –להתאים לכל אחת את הטיפול  המינימלי שעושה אפקט "וואו" מקסימלי"…

שינוי תפיסתי כבר אמרנו נכון?

הקליניקה ממוקמת ברמת החייל ברח' הברזל 11 בתל -אביב

תגובות

להשאיר תגובה