המהלך הראשון בסטודיו פשה לאחר הרכישה: סטודיו פשה בבעלות קבוצת ARGANIA GROUP משיקה אתר חדשני עם יכולות AI מתקדמות וחווית משתמש בטכנולוגיה חדישה בהשקעה של כמיליון ₪

מותג האופנה סטודיו פשה ממשיך במהלכים משמעותיים מאז מעברו לקבוצת ARGANIA וגאה להציג את אתר המותג החדש. מהלך פורץ דרך בשוק האופנה המקומי, המשלב לראשונה אלמנטים מתקדמים של בינה מלאכותית (AI) לחוויית הקנייה והגלישה תוך נראות וחווית משתמש כמו בפלטפורמה דיגיטליות.

בהקמת האתר הושקעו כמיליון שקלים, במטרה להעניק חוויית משתמש מודרנית, רלוונטית ומותאמת אישית. ההשקה היא רק תחילתו של עידן חדש, ובקרוב ייחשפו חידושים נוספים.

מנכ"לית ARGANAIA GROUP, אורטל אלון: "זהו פתחו של עידן חדש, טכנולוגי, מהיר, חוויתי ומקצועי. האתר החדש של סטודיו פשה הוא הרבה מעבר לפלטפורמת מכירה  הוא בית דיגיטלי שנבנה כדי להעניק לכל לקוחה חוויה מותאמת אישית, השראה וחיבור לקהילה. זו הדרך שלנו לשים את הלקוחה במרכז ולשלב בין אופנה, טכנולוגיה וקשר אנושי אמיתי."

את האתר פיתחה חברת התדמית אינטראקטיב, מהמובילות בישראל בתחום האיקומרס והפתרונות הדיגיטליים המתקדמים. האתר החדש כולל מנגנון AI לניתוח התנהגות הגולשים בזמן אמת, ובעתיד הקרוב – תדע המערכת להתאים לכל לקוחה את המוצרים המדויקים ביותר עבורה, עם התאמה אישית למידות, לדגמים ולצבעים.

חידוש נוסף הוא מבנה האתר, שעוצב בהשראת רשתות חברתיות, במטרה לעודד חיבור בין נשים, השראה הדדית ושיתוף חוויות אופנה בזמן אמת וליצור קהילה פעילה סביב עולם התוכן של המותג.

מייסד חברת התדמית אינטראקטיב, יוגב אביטן: "האתר נבנה על גבי הפלטפורמה החדשנית QuickShop, שפותחה על־ידי מומחי איקומרס עם הבנה עמוקה בהרגלי צריכה אונליין. הפלטפורמה החדשנית משלבת בין חוויית גלישה מתקדמת ליכולות מסחר חכם, ומציבה סטנדרט חדש לחנויות מקוונות, תוך התמקדות בלקוחה ובניית חוויה מותאמת אישית, אינטואיטיבית ומעוררת השראה. כל רכיב בממשק נבנה מתוך מחשבה על פשטות, מהירות והתאמה אישית חוויית קנייה אינטואיטיבית המותאמת להרגלי הגלישה והקנייה של כל לקוחה."

תגובות

להשאיר תגובה