נדב גדג' הפך להיות הפרזנטור של מוצר קוסמטי לצעירים, ואפילו הכין שיר שנכתב עבור מוצר קוסמטי לעור של חברת 'גרנייה'. בקליפ המיוחד שצולם נעשה באמצעות שימוש באפליקציית 'סנאפצ'אט' וזהו אחד המקרים הבודדים בעולם הקוסמטיקה לנשים בהם גבר הוא הפרזנטור הראשי "זהו מוצר יוניסקסי שאני משתמש בו" מספר גדג'

כדי להבין כיצד משיקים היום מוצר חדש לצעירים ויוצרים דרכו באז בצורה מקורית שמתכתבת עם עולם הרשתות החברתיות צריך פשוט לראות כיצד חברה בינלאומיות כמו לוריאל שאחראית בין היתר על מותג הקוסמטיקה הידוע 'גרנייה' (Garnier) משיקה מוצר חדש. מדובר אם כן ב PureActive מוצר טיפוח לפנים שמשלב שלוש פעולות : ניקוי, גרגירים ומסכה. לצורך השקת הקמפיין שכרה חברה את שירותיו של הזמר נדב גדג' יחד הם הלחינו וכתבתו שיר קצבי בשם your face show

"הרעיון שמאחורי הקליפ" מספר לי גדג' "מדובר על תקופה שבה כולנו מכסים את עצמנו. במסכות ופילטרים ואין להם ממש בטחון עצמי בנוגע לעצמם אז השיר בא ואומר להם אין צורך בזה". ואיך זה שדווקא קמפיין למוצר קוסמטי מיצג גבר ? "דווקא בגלל הפשטות שלו והעובדה שהוא יוניסקסי נבחרתי אני". טל שמייצגת את חברת הפרסום מספרת "עשינו פילוח של אוכלוסיית הצעירים וראינו שנדב יושב לנו טוב על הפילוח של מה שהיינו רוצים שהמוצר ייצג".

הקליפ נעשה באמצעות אפליקציית סנאפצ'אט וצורך הפצתו הזמינה החברה לערב ההשקה בלוגריות נחשבות כדי שייתגו ויפיצו את הבשורה, ברשתות החברתיות. גדג' כמו עוד גברים מטרוסקסואלייים משתמש בעצמו במוצר "אני נהנה ממנו" הוא משתף.

תגובות

להשאיר תגובה