XRAY 2015: קולקציה שעושה חשק לבריכה

החנויות של רשת XRAY תמיד עושות לי חשק לבריכה. נכון שזו לא חוכמה כי הן מעוצבות כמו בריכה, אבל מצד שני, יש בריכות אמיתיות שלא עושות לי יותר מדי חשק להכנס אליהן, אז כנראה שבכל זאת יש כאן משהו.

כשמגיעים לאחת החנויות התכלכלות-ירקרקות שלהם, אי אפשר לפספס את העובדה שהמעצבים של XRAY עוקבים באדיקות אחר המגמות החזקות בתחום משקפי השמש ודואגים להציע בכל עונה מגוון רחב, שקולע כמעט לכל טעם וסגנון.

עושות חשק לקפוץ לברכה. צילום: יח”ץ
עושות חשק לקפוץ לברכה. צילום: יח”ץ

הקולקציה שהרכיבו לעונת הקיץ ממשיכה את הקו הזה, וניתן למצוא בה כמעט כל טרנד קיים: מסגרות חתוליות, שקופות, מתכתיות, מפוסלות, אובר סייז, לבנות, מנומרות, צבעוניות, ספורטיביות ומה לא…

אם נכנסתם לאחת מחנויות הרשת סביר להניח שתצאו עם זוג או שניים חדשים, כי מעבר למבחר העצום, המחירים שומרים על הטווח הסביר שבין 129 ש”ח ל299 ש”ח.

סה”כ בנות נוער במראה סטנדרטי. צילום: דפי הגאי
סה”כ בנות נוער במראה סטנדרטי. צילום: דפי הגאי

לחובבי ההנחות (מי לא?!) יש אפילו דגמים מעונה קודמת ב100 ש”ח, שזה תמיד משמח, כי בינינו, במשקפי שמש אף אחד לא באמת מסתכל אם הן המילה האחרונה בתחום אלא בעיקר עד כמה הן מחמיאות לנו.

מלבד הקולקציה, הרשת משקיעה גם בקמפיינים שלה, וכחלק מהמיתוג הצעיר והמאאגניב, יצרה שיתוף פעולה עם הצלמת התל אביבית דפי הגאי, שזכתה לפרסום לאחרונה לאחר שהוציאה לאור את Israeli Girls, ספר צילומים המציג נערות ישראליות בסביבתן הטבעית.

אפשר סיבוב. צילום: תום מרשק
אפשר סיבוב. צילום: תום מרשק

הגאי צילמה קמפיין שנראה, במכוון, כאילו נלקח מעשור אחר ומככבים בו בני נוער, שאין להם את המראה “הדוגמני” הסטנדרטי.

הרשת צילמה קמפיין נוסף, המיועד לרשתות החברתיות ובו הצילומים דווקא נוטים לאדג’יות אופנתית, שאני, באופן אישי, מאוד מחבבת.

לסיכום, הבעיה היחידה עם משקפי השמש של XRAY  היא שממש ממש קשה לבחור.

תגובות

להשאיר תגובה