מתי כספי, אחינועם ניני מארחת את אנה מריה יופק, Tierney Sutton , חגיגת 80 לישראל גוריון , שם טוב לוי והאורקסטרה של אבי ליבוביץ', JD Allen Trio , רביעיית אוריאל הרמן, Richie Cole , רביעיית אלי דג'יברי מארחים את יוני רכטר ושלמה יידוב, דני סנדרסון, Joe Magnarelli , האחיות לוז מארחות את שלומי שבן, שלישיית עומרי מור מארחת את שלמה בר וזוהר פרסקו ועוד

 פסטיבל ג'אז תל אביב חוזר, בסוף נובמבר הקהל הרחב יוכל ליהנות מהפקות מקור מפתיעות של מגוון אמנים מהארץ ומחו"ל בפסטיבל המהווה אחד מהצירים המרכזיים של סצנת הג'אז בישראל.הפסטיבל יתקיים בסינמטק תל אביב ומופעים נוספים יערכו בזאפה הרצליה.

 מופעים ללא תשלום: מדי ערב יתקיימו מופעי ג'אז פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום באוהל מופעים שיוקם בכניסה לסינמטק, וביום שישי בשעות הצהריים ייערך ברחבת הסינמטק הפנינג ג'אז עם מיטב ההרכבים.

שאבי מזרחי ,מנהל הפסטיבל: "פסטיבל הג'אז הוא אחד מאירועי הדגל של מחלקת המופעים של עיריית תל אביב- יפו. אנו מאוד גאים שהוא חוזר השנה ומצפים לראות את הקהל האדוק של הפסטיבל נהנה מהפקות מושקעות והמנעד הרחב של האמנים המשתתפים בו השנה". 

ברק ויס, גלעד אמיליו שנקר ואבי יוסף, מנהלים אומנותיים: "השנה הבאנו אמנים בינלאומיים מפסגת הג'אז העולמית, לצד הרכבי ג'אז ישראליים- בעלי שם בין- לאומי…הפקות המקור של הפסטיבל מציעות מפגשים לא צפויים בין אמני המיינסטרים המוכרים לכולנו עם מוזיקת הג'אז הנפלאה"

ניהול אמנותי: ברק ויס, גלעד אמיליו שנקר ואבי יוסף

הפסטיבל מופק על ידי עיריית תל אביב –יפו, המחלקה למופעים, בשיתוף זאפה

רכישת כרטיסים:  בטלפון 9080* ובאתר זאפה 

לתושבי תל-אביב – יפו, מחזיקי כרטיס דיגיתֵל, תינתן הנחה מיוחדת ברכישת כרטיס לפסטיבל. פרטים נוספים על ההטבה יפורסמו בהמשך באתר העירייה.

 

33 הערות

להשאיר תגובה