היוצרת והזמרת הישראלית יעל בורגר, המופיעה ברחבי העולם והוחתמה לאחרונה בחברת תקליטים בינלאומית, מגיעה לביקור קצר בארץ ומתארחת ב"סלפיז", תכנית הרשת של דודי פטימר.

בורגר, אחותו של המפיק הבינלאומי בורגור, הוציאה אלבום בכורה עטור שבחים שזכה לביקורות מצוינות ולאחרונה הוציאה EP חדש ובינלאומי בהפקתה המוסיקלית – ELECTRO  SOUL .


היי יעל, מה העניינים?

"היי דודי, מה נשמע? אני בסדר גמור, תודה שאתה מארח אותי ב"סלפיז".

אני חושב לעצמי, את פעם בארץ, פעם בארה"ב, אין לך ג'ט לג מכל הנסיעות?

"האמת שיש קצת ג'ט לג אבל זה מחיר ממש קטן לשלם בתמורה ללעשות מה שאתה אוהב, זה ממש שווה את זה וזה בסדר מצידי".

הוצאת לאחרונה EP חדש בשם אלקטרו סול, מאד סנטימנטלי ואישי, הוא מסמל תקופה כלשהיא מהחיים שלך?

"האמת שה-EP שיצא לפני כמה חודשים באמת ליווה אותי בשנה האחרונה. בעצם כל שיר בו מספר על איזושהיא תקופה או איזשהוא אירוע בשנה האחרונה. מה שמיוחד בו יותר זה שבניגוד לאלבום הקודם, הפעם לקחתי על עצמי איזשהוא פרויקט של לשים בצד מעט את הכתיבה והשירה ויותר להתעמק בעניין ההפקה, אז בעצם כל השירים התחילו כביטים ולופים שלתוכם נוצק התוכן ולא להיפך".

כפי שציינתי, את מופיעה בארץ ובחו"ל, יש שוני באווירה בין חו"ל לישראל?

"האמת היא שבסופו של דבר ההופעה זו הופעה. ההבדל העיקרי זה שבארץ יותר כיף, זה מרגיש יותר ביתי ויותר משפחתי ונחמד, וייבים יותר משפחתיים והרבה יותר כיף להופיע בארץ מאשר בחו"ל כי אתה מרגיש שיש רשת בטחון.

את חיה את החלום?

"אני חושבת שאני חיה את החלום שלי, החלום שלי זה לעשות מוסיקה ולהסתובב בעולם ולפגוש אנשים חדשים ואני חושבת שאני לגמרי עושה את זה, אז כן אני חיה את החלום וכמובן שאני רק בתחילת הדרך וזה לא איפה שאני רוצה להיות עדיין, יש לי עוד הרבה מה לשאוף קדימה אבל מגיעים לאט לאט".

מה היעד הבא?

"הראשון זה לעשות יותר מוסיקה עם אנשים אחרים, כותבים אחרים, זו שאיפה שלי קצת לצאת מהקופסא הקטנה שלי ולעשות יותר קולאפס, וכמובן לעלות לבמות גדולות יותר ולהגיע ליותר קהל ופשוט להמשיך ולעשות את זה".מומלץ

 

25 הערות

להשאיר תגובה