"המשפחה הכי חשובה לי בחיים"

לי ברודה, מפיקה ושחקנית ישראלית שחיה שם בהוליווד, עונה על השאלון שלנו וחושפת הכל.

מי אני: לי ברודה

מקצוע: שחקנית ומפיקה

מה הייתה נקודת הפריצה שלך:"מבחינת משחק תפקיד בסדרה האמריקאית NCIS ומבחינת הפקה – מפיקה בסרט מקומות אפלים עם שארליז ת׳ארון"

מה הוויתור הכי גדול שעשית בשביל הקריירה: "לחיות רחוק מהמשפחה שלי והחברים ולעבור לגור בלוס אנג'לס"

 על מה את מתחרטת: "שלא הצלחתי להגיע לבר מצווה של אחי הקטן בארץ, בגלל שהייתי באמצע סמסטר בלימודי משחק בלוס אנג'לס. וויתרתי על הרבה דברים בגלל שהחלטתי לחיות רחוק מישראל. אלה ויתורים וחרטות יומיומיות"

 מה הדבר שאת עושה בכל בוקר:  "כותבת במשך חצי שעה ואז הולכת לרוץ"

מה הדבר האחרון שאת עושה בכל ערב: "אני די גרועה כי אני מחוברת לפאלפון שלי 24  שעות ביממה, אז לצערי בודקת אימיילים, או פייסבוק. ממש גרועה ! צריכה לשנות את זה דחוף"

השיר שאת הכי אוהבת: "עכשיו זה Hello של אדל. כל שיר אצלי מתקשר לתקופה בחיים, אז עכשיו אני ממש מתחברת לשיר שלה"

אם יזכרו ממך רק דבר אחד, מה את רוצה שהוא יהיה: "שהייתי דוגמא לזה שעם עבודה קשה והתמדה אפשר להגשים חלומות"

מה עדיין לא יודעים עלייך:"שמתחת לכל הביזנאס והישראליות אני די רגישה .אה וגם שאני ממש אוהבת צרפתית ואני לומדת את השפה כבר יותר משנה, כי יום אחד אני אשמח לשחק בסרט צרפתי ולחיות בפאריז ."

מה השמועה הכי מעצבנת שאיתה התמודדת: "היו עליי כמה שמועות, בדרך כלל אני מתעלמת כי זה הוליווד ואי אפשר לשלוט על מה אנשים חושבים ואומרים. אבל היו כמה שממש הפריעו לי. אחת מהן הייתה שיצאתי עם הבוס לשעבר שלי, שהוא יותר מכפול מהגיל שלי ושאנשים חשבו שהגעתי לאן שהגעתי בגלל זה. אז לא… "

הדבר הכי חשוב לי בחיים הוא: אפשר שניים חח ? משפחה וקריירה . לא אוהבת לבחור . אבל אם הייתי צריכה, משפחה. אנחנו מאוד קרובים. אני מדברת עם אמא שלי פעמיים ביום"

חלום מקצועי: "לזכות באוסקר כמובן ולעבוד עם מריל סטריפ"

איפה את רואה את עצמך בעוד חמש שנים: "עם משפחה משלי, גרה ליד הים . ועובדת בהוליווד על פרויקטים גדולים"

  איזה מעשה טוב עשית שאף אחד לא יודע עליו: "אם אני אגיד אז אנשים ידעו … להישאר בן אדם טוב, בתעשייה כמו הוליווד זה אתגר יומיומי שאיתו אני מתמודדת. אני מאוד מאמינה בקארמה, תהיה בן אדם טוב, תעשה טוב, דברים טובים יחזרו אליך."

2 הערות

להשאיר תגובה