אופנה אורבנית ותכשיטי יוקרה

מצד אחד חנות שמציגה אופנת רחוב צבעונית וייחודית ומצד שני תכישטי יוקרה שמגיעים לעשרות אלפי שקלים. אופנה לכל דורש.

סניקרס לכל דורש
Jiffa  היא חנות אופנת רחוב, המזוהה בעיקר עם נעלי סניקרס בסגנון אורבנית המשלבת  את מראה ה-street, מראה הקז’ואל, הספורטיבי, בדגמים מעוצבים ואיכותיים במהדורה מוגבלת ובלעדית. פריטי הרשת מאופיינים בצבעוניות, שיקיות, נועזות עם טקסטורות מיוחדות, שילובי צבעים, פסים, ודיטיילים בדגמים השונים. מה שנקרא, זרוק בסטייל.
 החנות היא בעלת אוסף נעלי הסניקרס הכי גדול, ייחודי ומגוון בארץ. אם חשקה נפשכם בנעל סניקרס מיוחדת JIFFA היא החנות המושלמת למצוא נעל שכזו. בזכות המבחר הגדול והייחודי בנוף הישראלי הפכה החנות למקום עלייה לרגל לחובבי הסניקרס מכל רחבי ארצנו הקטנטנות.
נישת מוצרים נוספת הייחודית ל- JIFFA הינה כובעים, בימים בו הכובע הפך לממתק אופנתי בפני עצמו, והגיע למעמד של אביזר חובה אצל כל פאשיניסט. מציעה JIFFA כובעים מעוצבים בסגנונות כגון : היפ הופ, סקייטבורד, גלישה ואפנת רחוב. כאשר למעלה מ-80 אחוז מהכובעים מגיעים בייבוא אישי שניתן למצוא אותם רק כאן.
רשת JIFFA  היא רשת מולטי ברנד, ייחודית, שיקית ויוצאת דופן בסגנונה, ערכיה ובמשב הרוח שהיא משדרת. בחנות כ-40 מותגים מובילים ייחודיים, מרביתם מיובאים ארצה באופן עצמאי ובכמויות קטנות. ביניהם:
טווחי המחירים :
סניקרס:₪ 200-1,000 ₪ כאשר הממוצע הוא 300-400 ₪
ביגוד קיץ: 69 ₪ -249 ₪
ביגוד חורף: 100 ₪ -600 ₪
כובעים: 100 ₪ -200 ₪
תיקים: 80 ₪ -400 ₪ כשמחיר הממוצע הוא 200 ₪
ניתן להשיג בחמשת סניפי הרשת

מותג תכשיטי היוקרה מילר משיק קולקציית תכשיטים חדשה, ייחודית, נשית ורכה של עלי כותרת בזהב צהוב 18 קראט בגימור מט עדין.
קולקציית Mia עוצבה ומיוצרת על ידי רשת התכשיטים מילר המאמינה כי בנשיות יש יכולת עצומה להכתיב את הטון, והקולקציה העשויה זהב צהוב נקי מאפשרת זאת באמצעות יצירת מראה מושלם של סט: טבעת,שרשרת, צמיד ועגילים. הצורניות היפה של עלי הכותרת באה לידי ביטוי בקולקציה מגוונת של שרשראות בגדלים ואורכים שונים, החל משרשראות דקות עם תליונים עדינים ועד לשרשראות עם אלמנטים גדולים ודומיננטים, טבעות מעוצבות, עגילים וצמידים בגדלים שונים רחבים ודקים
 מחירי הקולקציה החל מ-2,950 ₪ – 17,900 ₪
להשיג בסניפי רשת תכשיטי מילר

23 הערות

להשאיר תגובה