עשרות תקשורתנים מכל הארץ פינו את ערב רביעי שעבר למטרה ראויה: סיור שנפתח במלון הבוטיק Port And Blue שבנמל תל אביב, דרך צפייה בתמונה של מרילין מונרו ששוויה כ-40,000 שקל בגלרית ארט מרקט ועד טעימות גבינות עיזים משכרות בשוק האיכרים. הטמאה של בילוי המשלב עיצוב, סטייל, טעמים מודרניים וזיכרונות מתל אביב של פעם

בכל גיל, מצב כלכלי ובין אם אתה תל אביבי מלידה, ישראלי מהצפון או תייר מחו"ל , אין ספק אפשר לחוות את תל אביב מהיבטים רבים . הסיור החוויתי החדש שמציע מלון הבוטיק " Port And Blue TLV Boutique Suites Hotel ".
מיועד לאורחי המלון, תיירים ישראלים או לאנשי עסקים המגיעים מחו"ל ורוצים להטמיע את תל אביב בליבם.
הסיור נבנה בשיתוף עם חברת הסיורים "התרבוש", גלריית האומנות הישראלית ארט מרקט ושוק האיכרים בנמל. בראשיתו התכנסנו בלובי של המלון שממוקם ברחוב צידון, מטר מהנמל והושק בחודש מאי האחרון בהשקעה של למעלה מ-20 מיליון שקלים. מנכ"לית המלון הילה שוורץ זמיר הסבירה שהסבירה הסיור גובש כחלק מהמגמה שהיא עצמה מובילה לשלב את סביבת העסקים המקיפה את המלון לצד אטרקציות תרבותיות וקולינאריות.
קודם כל הלכנו לבדוק את חדרי המלון, בכל זאת בוטיק. מלון הבוטיק התל אביבי "פורט אנד בלו" כולל 77 חדרים, מתוכם 53 סוויטות מפוארות ומרווחות, ומנוהל על ידי אלי גונן וקלמן הובר, בעלי חברת Terra ניהול והחזקות בע"מ. במלון 7 קומות אירוח, לובי מפואר, חדר כושר, ובחודשים הקרובים ייפתחו בו בר-מסעדה וספא. מי שעיצבו את המלון הם האדריכלים יאיר ונעמי פארן והתחושה היא ביתית וקרובה לים. במלון יש 5 סוגי חדרים כולל סוויטת פרימיון ונשיאותית ותאמינו לי שהייתם רוצים לבלות שם לילה, רק תכינו החל מ-1390 שקלים, כולל ארוחת בוקר וסיור.
בגלריית (שהייתה לפני כמאה שנה בית מלאכה למסגור) קמה לקראתנו לתחיה מרילין מונרו האגדית כשהיא אפילו אוחזת סמארטפון, באחת היצירות המדהימות שהיו שם. עניין של 38,000 שקלים, כמו הרכב שלי בערך, אבל יש גם יצירות יותר מעוטות במחיר.
את שוק האיכרים רובכם בטח מכירים. הוא הוקם ב-2008 על ידי השפית ועיתונאית האוכל שיר הלפרן והגסטרונומית ועיתונאית האוכל מיכל אנסקי. יש שם30 בתי עסק ועוד חקלאים ומציגים שמזמינים אותכם לטעום מגבינות איכותיות, שמן זית ארומאטי, מבחר זיתים וממרחים, נקניקים ונקניקיות בעבודת יד, תבלינים, קטניות, ירקות ופירות באיכות ללא תחרות, לחמים ומאפים

צריך להגיד מילה טוב על מדריך הטיולים דורון צים מחברת התרבוש שעמד במשימה של להוביל מספר מוערך של 60 איש ולהעביר את הסיפורים במסגרת הזמן שהוגבל. הסיור ישלב קטעים מוזיקליים מתוך יצירתו של הזמר, האמן והיוצר אריק אינשטיין, אשר סיפור חייו משולב בנוף התל אביבי של נמל ת"א וחוף מציצים. אנחנו זכינו גם במופע בידורי קצר של השחקן משה פסטרנק והכי חשוב בהרבה אוויר של ים.

8 הערות

להשאיר תגובה