טוניה ארמולינה, הדוגמנית הבינלאומית העולה והמבטיחה בת ה-25, אשר תמונותיה התנוססו על מגזינים בינלאומיים מובילים דוגמת VOUGE ,MARY CLAIRE ,COSMOPOLITAN וכיכבה בתצוגות של מעצבים בינלאומיים רבים, נבחרה לראשונה להיות הפנים החדשות של חנות הבוטיק היוקרתית "מצדה בכיכר".

חנות הבוטיק hoioib599 שח צילום ניר סלקמן

בשבוע שעבר בשעות הבוקר המוקדמות הגיעה נטע אלחמיסטר, הדוגמנית ואושיית הרשת, לסט הצילומים לקמפיין קיץ 2018 של רשת משקפי השמש והראייה אירוקה. אלחמיסטר, שמחליפה את הכוכבת גל גדות כפרזנטורית אירוקה, חשפה לראשונה על הסט שיש לה אוסף של משקפי שמש וראייה הכולל כ–100  מותגי יוקרה שונים, ביניהם: טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי, ארמני ועוד.

נטע אלחמיסטר הפרזנטורית של אירוקה. צילום- גורן סטודיו (1)

בסוף השבוע האחרון נצפה הזמר עברי לידר בחנות הדגל של רשת האופנה HOODIES. לידר בחר פריטים רבים אותם לבשו צוות הרקדנים שליווה אותו בתכנית ה"אקס פקטור" האחרונה, במסגרתה הציג בבכורה טלוויזיונית את הקליפ החדש שלו "מוגזם". במסגרת ההופעה, אירח לידר את סטפן לגר.

עברי לידר. צילום יחצ

יושב ראש מפלגת "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן, הידוע בהתנגדותו ל"חוק המרכולים", נכנס ביום שבת  לסניף טיב טעם באשדוד, והפתיע את לקוחות הסניף כשרכש כמה ממוצרי הדגל של המותג.

השר ליברמן וחגי שלום בעלי רשת טיב טעם צלם אלעד גוטמן (21)

 מנכ"ל הרבלייף ישראל רון פורת והמתאבקת האולימפית אילנה קרטיש, הגיעו  ל"בית החם" של אגודת "יד ביד" ביפו ד'. אילנה עשתה איתם פעילות ספורטיבית וסיפרה להם על דרכה הארוכה להצלחה, מתחילתה ועד הגעתה לאולימפיאדה, ולימדה אותם מה זו עבודה קשה, שאסור אף פעם לוותר, שיחקה איתם במשחקי כדור, העניקה לכל אחד גביע במתנה, עשתה להם שיעור מזורז בהיאבקות וגם הדגימה להם כמה תרגילים.

הרבלייף. אילנה קרטיש מבקרת בבית חם. צילום - הרבלייף (1)

כ–1000 משתתפים, ביניהם אנשי עסקים מהארץ ומהעולם, בכירים מחברות הייטק, רכב, נדל"ן ובכירי המשק,הגיעו למרכז האירועים AVENUE, לערב גאלה לרגל חגיגות 35 לעמותה לקידום החינוך תל-אביב יפו.האת האורחים קיבל יו"ר  הערב ניר זהר נשיא חברת  Wix.com שפתח את הערב, וברך את התורמים והנרתמים למען ילדים, נשים וקשישים.

מימין דוד פורטוביץ והאלוף במיל יורם יאיר יה יה צלם אלעד גוטמן

 למי שמתעניין איך נראית הדוגמנית דורון מטלון לאחר לידת ביתה הבכורה נווה, להלן הצצה מצילומי קמפיין קניון הדר בירושלים, אליו הצטלמה דורון ביום חמישי האחרון.

דורון מטלון הפרזנטורית של קניון הדר ירושלים צילום- רונן פדידה (3)

הדוגמנית והשורדת ג'ני צרוואני הגיעה לורובל אופטיק בוטיק בדיזנגוף סנטר, שם רכשה זוג משקפי  CHOPARD היוקרתיים, המותג המיובא לישראל בבלעדיות על ידי קבוצת לפידות. ג'ני נפגשה עם הבעלים עזרא ואורטל ורובל, שהציעו לה מבחר של דגמים יוקרתיים. במהלך המפגש ג'ני ערכה משאל באינסטגרם ובעזרת החברים בחרה את הדגם המתאים ביותר.

vxfv

איש העסקים ענאן שמשום והמנכ"ל בני פאוזי שמשום, האחראי על מהפכת משקאות האנרגיה הגדולה בישראל, אירח את שר הכלכלה אלי כהן, לביקור במשרדי חברת BLU  באזור התעשייה בנצרת. שמשום, אחד מאנשי העסקים הפעילים והמזוהים עם המגזר בצפון הארץ, חשף בפני השר כהן ואנשי פמלייתו את סיפורה של החברה, שכזכור חוללה את מהפכת משקאות האנרגיה בישראל, והשתלטה מחדש על התחום. שמשום הציג בפני כהן את תכניות ההתרחבות של החברה לתחומים נוספים, כולל הקמת מפעלים חדשים וגיוס עובדים למפעלים הללו.

השר אלי כהן וענאן שמשום_צילום יחצ

בכירי המשק בישראל, ביניהם מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק, אנשי פרסום ותקשורת מובילים, נטלו חלק בכנס השנתי של איגוד השיווק הישראלי 2018 שנערך בגני התערוכה בתל אביב. הכנס העמיד במרכזו את ה"GAME CHANGERS" של עולם השיווק, החידושים והטכנולוגיות שישנו את עולם השיווק, ודן בשאלה איך מובילים חשיבה ניהולית המשנה את כללי המשחק. את הכנס פתח בדבריו אורי לוין מייסד WAZE, שהמליץ בעיקר להתאהב בבעיה ולא בפתרון, וסיפר על הדרך הארוכה שעבר בסטארטפים השונים בהם הוא שותף. את הכנס פתחה תלמה בירו מנכ"ל האיגוד שאמרה כי הכנס הוא המשך ישיר למסע שהתחיל בשנה שעברה אל עבר עולמות של קידמה, טכנולוגיה, עתידנות ורובוטיקה. במהלך הכנס הוכרזו אנשי השנה של איגוד השיווק, כשהבחירה השנה הייתה מעניינת במיוחד וזכתה לתגובות נלהבות מהקהל. מי שנבחרו השנה היו היו-טיוברים, שזכו בתואר לאחר שהפכו להיות הכוכבים החדשים והמשפיעים ביותר על בני הנוער בישראל.

אייל מליס ותלמה בירו צילום אבשלום ששוני

הנשיא ראובן רובי ריבלין ורעייתו נחמה צפו השבוע בתיאטרון הלאומי "הבימה" בהצגה "בוסתן ספרדי", המציינת 20 שנה להצגה הראשונה שלה בהבימה, החוגג 100 להיווסדו. הערב המיוחד היה בסימן מחווה של הנשיא ה- 10 (רובי ריבלין) לנשיא ה – 5 יצחק נבון ז"ל, שכתב את המחזה. יעקב כהן המשחק במחזה זה החל מיומו הראשון, קיבל באירוע את "אות נבון", הודה לנשיא ואף ציין כי אחרי 20 שנה, הוא הפך לירושלמי אמיתי. בתמונה: הנשיא עם צוות השחקנים, המנכ"לית אודליה פרידמן, בני משפחת נבון ויעקב כהן.

1

הישג חשוב רשמה לזכותה עירית תל אביב: הפלטפורמה של דיגיתל – ממשק שיתוף הציבור שפותח בעירייה – הושקה השבוע בעיר תאנה שבמדינת מהרשטרה בהודו. 2.5 מיליון תושבי העיר יוכלו מעכשיו להוריד את אפליקציית ״דיגי-תאנה״, ולתקשר עם העירייה, להשתתף בתהליכי קבלת החלטות ותקצוב או לקבל מידע אישי אודות הנעשה בעירם, והכל בזכות מערכת שפותחה כאן בישראל.

2

למשחק האחרון של "הפועל ירושלים" הגיעו לעודד ניר ברקת, משה ליאון, חנוך דאום ומומי דהאן מנכ"ל אלדן, שהצטרפו אל רון יריב מנכ"ל Regus וצוות מנהלי החברה, שנטלה חסות על חדר ה-VIP של הקבוצה. למרות התמיכה הנלהבת, המשחק הסתיים בהפרש של 4 נקודות לטובת הקבוצה היריבה, וזאת לאחר ש"הפועל ירושלים" שמרה על יתרון מוביל כמעט לאורך כל הערב. Regus, החברה הגדולה להשכרת מרחבי עבודה, נכנסה לאחרונה לזירת העסקים בירושלים, כשפתחה את מרכז העסקים ה-15 שלה במגדל גטי, בהר חוצבים.

3

השבוע התקיימה בסוזן דלאל בתל אביב פרמיירת ההצגה "ימים בגן עדן" של תיאטרון באר שבע, מאת המחזאי עידו ריקלין והבמאי אלדר גרויסמן, בה משחקים אפרת בווימולד ורון ביטרמן . למרות מזג האויר הקריר, הגיעו רבים לפרגן, ביניהם תום אבני אבני ואשתו לירז צ'רכי, שחשפה בטן הריונית, לצד אורן אהרוני מנכ"ל תיאטרון באר-שבע.

4

מותג האופנה הוניגמן קידס בשיתוף עם תנועת LINK20- התנועה לקידום צעירים עם מוגבלויות (ביוזמת קרן משפחת רודרמן), יוצאת בשת"פ ראשון מסוגו ומרגש, להגברת המודעות לשוויון זכויות בקרב אנשים עם מוגבלויות. לשם כך הוניגמן קידס עיצבו חולצה בעלת משמעות ערכית, עליה כתוב IM_POSSIBEL#, אשר מעבירה את המסר ש"הכל אפשרי". הגיעו לסט הצילומים עדן טהרני כוכבת האקס פקטור ,אשר חיה עם עיוורון ולצידה שרה קובליוב שהינה חירשת, והיא אלופת אירופה לנוער בג'יו ג'יוטסו. כמו כן לסט הגיעו שתי צעירות נוספות, האחת משי חברתה הטובה של שרה ושותפתה לענף הספורט, והשנייה עדן מלדה חברתה הטובה של עדן טהרני. טהרני על הסט שתפה בסודות ושיטות שיש רק לה בהתמודדויות שונות בשגרת חיה, סיפרה גם שהיא הולכת להוציא בקרוב סינגל חדש ושהיא מפעילה ערוץ יוטיוב, עם עשרות אלפי צופים.

5

השבוע ארח ערן רולס יו"ר מרכז הבנייה הישראלי את בכירי המגזר העסקי, המוניציפלי והממשלתי במשרדיו באיצטדיון נתניה, לדיון מרתק לקראת הוועידה הלאומית להתחדשות עירונית, הידועה בשמה עיר הנדל”ן – התחדשות 2018. חברי וועדת ההיגוי השקיעו בהצגת הנושאים הבוערים ביותר, לצורך שילובם בוועידה שתתקיים ב6-7 ליוני במלון וולדורף אסטוריה בירושלים. בין האורחים היה גם חיים אביטן יו"ר הרשות הלאומית להתחדשות עירונית.

6

השבוע הגיע חן סבן מנכ"ל Alibaba ישראל, למסעדת הבלאק גרנד קניון, והתחיל בסבב פגישות לבחינת שיתופי פעולה אפשריים עם גופים צפוניים. בתמונה: חן סבן וגיא רביד מבעלי הסניף.

7

עליזה דיינים, מנהלת שיווק משקאות חריפים בחברת טמפו, הכריזה על הסטארט-אפ Hilico" כנציג הישראלי בתחרות העולמית ״THE VENTURE״ של וויסקי שיבאס ריגאל, שתתקיים בחודש מאי באמסטרדם עם פרס בשווי מיליון דולר. הסטארט-אפ 'Hilico'  נבחר ע"י צוות השופטים של התחרות בישראל, המורכב מיזמים ואנשי עסקים בכירים אשר נרתמו לפרויקט במטרה לקדם את תחום ההשקעות החברתיות בישראל: גב' אסתר ברק לנדס, מנכ"לית ומייסדת חממת Nielsen Innovate, גב' ססיל בליליוס, מייסדת ושותפה- מנהלת של קרן אימפקט פירסט להשקעות טכנולוגיות-חברתיות ומר מר יואל חשין, מייסד ויו"ר קבוצת B2. בתמונה מימין: עליזה דיינים מנהלת שיווק משקאות חריפים בטמפו, היזמים הזוכים משה בלילטי ואייל יסקי ואסתר ברק לנדס מנכ"לית ומייסדת חממת Nielsen Innovate

8

היכל הקרח בחולון נרתם החל מהחודש לסייע לעמותת 'תקווה ומרפא' בהקמת מלונית לילדי מחלקת הדיאליזה של בי"ח שניידר ובני משפחותיהם. המלונית תקל על שיגרת החיים של ילדי הדיאליזה ובני משפחותיהם, המגיעים לעיתים מרחוק נסיעה האורכת שעות, בדרכם למחלקת הדיאליזה ושהייה במקום לזמן ממושך. במסגרת שיתוף הפעולה, המבקרים בהיכל יכולים לתרום בקופה 10 שקלים, והתרומה תועבר ישירות לעמותת 'תקווה ומרפא', המאמצת את מחלקות הדיאליזה בבתי חולים שניידר ושערי צדק.

9

באירוע פתיחת פסטיבל הסרטים האפריקאי הראשון בישראל, שנפתח בסופ"ש בסינימטק, נכחו שגרירים ונציגי המדינות טנזניה, זמביה אנגולה, חוף השנהב. מהרטה ברוך רון סגנית ראש העיר וחברת דירקטוריון סינימטק תל אביב, היא שדאגה ותמכה במימוש החלום של יוזם ומנהל הפסטיבל בזי גאטה. ברוך רון הדגישה שהיא מאמינה בכוחה של התרבות והאמנות ככלי לשינוי ומוביליות חברתית. בין הנוכחים: מר ויליאם Anani Abotsi סגן ראש משלחת שגרירות גאנה, מר קואו ז'אן מארי מזכיר ראשון של שגרירות חוף השנהב, מר ג'ו מיסימה שגריר טנזניה, השגריר פליסיאנו אנטוניו דוס סנטוס ועוד.

10

שר התקשורת איוב קרא נפגש השבוע עם יו"ר איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל איתן הרשקו וסגנו פיני קבסה, לשיחה שעסקה בנושאים הקשורים למעמד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל. הפגישה היא חלק מפעילות של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור שנועדה לבחון, לרענן ולעדכן את מערכת יחסי הגומלין של העוסקים בתחום, אל מול לקוחותיהם וכלי התקשורת המסורתיים והחדשים.

11

לרי זקוטו מנהל פעילות TOPSHOP בישראל, אירח את הזמר היוצר והמפיק עברי לידר ולידור גזית, הזוכה בתחרות "מוגזם" של המותג. הזוכה הוזמנה לחנות TOPSHOP בקניון רמת אביב, שם המתין בהפתעה עברי לידר אשר יחד עם לרי זקוטו אירחו אותה בחנות, והעניקו לה שובר בסך 1000 ₪ לרשת. בנוסף קיבלה אישית מעברי גם כרטיסים להופעת הבכורה שלו, בסבב ההופעות החדש "מוגזם", וכניסה למתחם VIP מאחורי הקלעים. במסגרת התחרות, העלו המתחרות תמונות בלבוש מוגזם לרשתות החברתיות, ולתמונה האטרקטיבית ביותר נבחרה לידור גזית, סטודנטית למדעי המוח באוניברסיטה העברית בירושלים.

12

בשבוע שעבר התקיים אירוע השקה חגיגי ל"אלמוגים" – דיור מוגן 5 כוכבים, בנוכחות ראשי ערים ומכובדי הצפון.  300 איש שלא ויתרו על אף הסערה העזה, הגיעו ונהנו מהופעתה של שרהלה שרון ומבופה כיד המלך. דיור מוגן "אלמוגים" בקרית-ים פותח את שעריו בימים אלו ומציע לבני הגיל השלישי מגורים בדירות יוקרתיות עם נוף מרהיב לים, שירותי בריאות, תרבות ובילוי והכול בתנאים של מלון חמישה כוכבים. בתמונה: שלומי קדוש, ישראל סביון, אלי כהן, לימור כרסנטי וחיים גרשון אחד ממנהלי המקום, עם שירלי ואורן נגרי ומשה זיגדון.

כרסנטי

השבוע נפגשו מדריכי תנועות הנוער עם מדריכי קק"ל, לחגיגת סדר ט"ו בשבט משותפת במהלכה נחשפו המדריכים לערכי קק"ל ולתכני ט"ו בשבט. לאירוע הגיעו כ-350 מדריכים מכל תנועות הנוער ביניהן הצופים, בני עקיבא, מחנות עולים, מכבי, הנוער העובד והלומד ועוד. יחד עם מדריכי קק"ל יצאו המדריכים לצעדה לאורך שביל ישראל, ממצפה הראל ועד שטח הנטיעות בנווה שלום. בסיום סדר ט"ו בשבט בציון 70 שנה למדינה, נטעו יחדיו המדריכים ואנשי קק"ל מעל 200 שתילים, אשר הונחו כאבן פינה לחורשת תנועות הנוער בישראל. לרגל ט"ו בשבט קק"ל ערכה פעילות ייחודית שהותאמה לצרכי תנועות הנוער, הכוללת סדר ט"ו בשבט במעגל  – "ואני ראיתי ברוש" ואת המשחק הסלולארי "אוצר ט"ו בשבט", משחק שהופק לבקשת קק"ל כדי לחזק ולייעל את החיבור לטבע, ואת יכולת הניווט של המדריכים בתנועות. הוא הותאם לצרכים של תנועות הנוער ונשלח להם לסניפי התנועות, זאת כדי שיוכלו לשחק בכל סניף וכך להכיר את השטח, ללא תלות במיקומם.

13

האומנית הישראלית המתגוררת בפריז ללה מיגירוב, זכתה השבוע בפרס יוקרתי ע"ש ליאונרדו דה וינצ'י, שהוענק לה בפירנצה שבאיטליה ולעוד קבוצת אומנים, שנבחרו מתוך אלפי מועמדים מרחבי העולם, כהוקרה על הישגים מיוחדים בתחומים שונים של אומנות פלסטית. בחודשים הקרובים תציג ללה את יצירותיה בהשראת פרנץ קפקא גם בתערוכה קבוצתית במוזיאון הידוע "גרנד פאלה" בפריז, ואחר כך גם בתיאטרון גבעתיים.

14

בסוף השבוע הלכה לעולמה בגיל 96 נעמי פרקר פריילי, האישה שהיוותה השראה לכרזת "!We Can Do It" (רוזי הממסמרת), שהפכה לסמל פמיניסטי. תמונתה שצולמה בעת עבודתה במפעל בשנות מלחמת העולם השנייה, שימשה כהשראה ליצירת הכרזה המפורסמת, שעודדה נשים להשתלב בשוק העבודה במהלך שנות המלחמה, במקום הגברים שנקראו לשדה הקרב. מעצבת השיער שרית יפה, בעלת סטודיו לתוספות שיער בחולון, החליטה לעשות מחווה והפיקה פוסטר בהשראת המקור, אם כי ללא הסרט הפרחוני שעל ראשה של נעמי פרקר, אלא עם דוגמנית בעלת תוספת של שיער שופע. המסר הפמיניסטי נשאר אותו המסר: חשיבותה של העוצמה הנשית.

15

ארגון vibe israel ששם לעצמו מטרה לקדם את ישראל בעולם, הביא לארץ ארבע אינסטגרמיות / ביוטריות בינלאומיות שלהן מעל למיליון עוקבים. הארבע הגיעו לישראל מתורכיה, ארה"ב ותאילנד על מנת להתרשם מחדשנות ישראלית בתחום היופי, ולתרום ליחסי הציבור של ישראל ברחבי העולם. הן נפגשו עם מובילי חדשנות ישראלית כמו שרון רבי, מפתחת המברשת החשמלית המחליקה "דפני" DAFNI שהציגה להם את הפיתוח שכבש את העולם. כיום "דפני" משווקת במאות מדינות ברחבי העולם וברשתות כמו "ספורה" ו"טרגט" האמריקאית. בתמונה: הביוטריות שהגיעו לארץ ושרון רבי, ממציאת "דפני".

16

בשבוע שעבר חגגו עובדי חברת GVK פתרונות קירור 18 שנות פעילות לחברה, בנוכחות עובדי החברה בהווה ובעבר, ביחד עם בנות זוגם, באירוע חגיגי שנערך במלון "לאונרדו פלאזה אשדוד". סלביק גרויסמן מנכ"ל GVK סקר בפני צוות העובדים ושדרת הניהול, את חזון ויעדי החברה לשנים הבאות,  ואת הישגי החברה בשנה החולפת. הנהלת החברה ברכה את אדמונד דהן האשדודי, מנהל החשבונות המיתולוגי שליווה את החברה מיום הקמתה, לרגל פרישתו.

17

"סנורמה", נציגת המכירות של "רויאל קריביאן" בישראל יוצאת בקמפיין ארצי רחב היקף תחת הסלוגן: "רויאל קריביאן – לזה קוראים חופשה". המסר בקמפיין מעביר לקוראים ולצופים את החוויות שיש באנייה, והכל דרך חדשנות טכנולוגית ואטרקציות ייחודיות. הקמפיין יעלה לאוויר בטלוויזיה, ישודר גם במסכי CTV בצמתים מרכזיים, ויכלול גם קמפיין דיגיטלי בכל ערוצי המדיה למשך מספר חודשים.

18

כוכבי המחזמר "מדגסקר" הגיעו לחגוג את סיום עונת חנוכה במסעדת אפרטו האיטלקייה, בפארק התעשייה הדרומי בקיסריה. לכבוד שורת האמנים הנוצצת: עודד פז, תובל שפיר, שני קליין, עומרי רוטברד וגיל ורנר, הכין השף ג'וזפה פפה פיצות נפוליטניות מסורתיות מהטאבון, ומבחר של מנות פסטה ובשרים לצד יין איטלקי.

19

חברת תנובה בחרה לערוך יום גיבוש לכ- 500 מעובדיה במתחם הכנסים והאירועים היוקרתי דוריה, בדרום. האירוע כלל ארוחת בוקר עשירה בדוכני קונספט במתחם האמפי, פעילויות גיבוש במתחם הגן של דוריה שהפך לקזינו מקצועי מלווה במוסיקה קצבית וטיפולי ספא מפנקים. בצהריים התכנסו כולם לארוחת צהרים ממיטב מטעמי דוריה, ובערב חגגו כולם עם האמן משה פרץ שהופיע במתחם ההיכל. בתמונה: משה פרץ עם אסף רוזי מבעלי קבוצת שבט אחים.

20

חברת קולנוע חדש, יבואנית מותגי ההנעלה המובילים בישראל, קיבלה מחברת לירם את הזיכיון הבלעדי להפצת מותג הנעליים הבינלאומי KEDS. במהלך שיחל בתחילת חודש פברואר, השקיעה חברת קולנוע חדש כ- 5 מיליון ₪ שבמסגרתו מערך ההפצה ירוכז במרלוג שבבעלותה המאגד את כלל מותגי רשת חנויות WESHOES, לקוחותיה הסיטונאים ואתר הסחר www.weshoes.co.il . מותג הנעליים הבינלאומי KEDS הינו מותג אמריקאי פופולארי אשר הוקם בשנת 1916 ומזוהה במיוחד עם נעלי הסניקרס אותן היה הראשון לייצר בעולם. הנעליים הינן נעלי בד אופנתיות עם סוליית גומי, כאשר השם שניתן להן במקור מגיע היותן שקטות וקלות, כאלו שניתן "לחמוק" (To Sneak) באמצעותן. המותג KEDS יימכר תחת קורת הגג החדשה שלו  כבר בתחילת חודש פברואר 2018 ויציע את הדגמים החדשים לעונת הקיץ בחנויות בפריסה ארצית ובאתר.

21

מיקי קופל מנכ"ל קופל גרופ, הירצה בשבוע שעבר מול 180 סוכני ביטוח, ביום העיון שערכה לשכת סוכני הביטוח במחוז תל אביב והמרכז. בהרצאתו "החיים שלנו הפכו לדיגיטליים", הציג קופל את תחזית השימוש ברשתות החברתיות ל- 5 השנים הבאות, והדגיש את חשיבות מיתוג סוכני הביטוח במדיה הדיגיטלית בכלל, וברשתות החברתיות בפרט. ביום העיון השיקה New Media Kopell את הגיליון האינטרנטי FaceBit הראשון לשנת 2018 המסקר את ענף הביטוח ומיועד לעוסקים בו ובשלוחותיו. בתמונה מימין: ליאת נתיב, סוכנת ביטוח רחל כבודי ומיקי קופל.

22

עמותת "אור למשפחות" בראשותה של יו"ר (סא"ל) מיל׳ עירית אורן גונדרס, למען ההורים השכולים, קיבלה חיזוק משמעותי, עם מינויו של מר אהרן פרנקל לנשיא העמותה. בעמותה מכהן גם איש העסקים משה אדרי, כיו"ר אגודת הידידים מזה שנתיים. פרנקל נבחר לתפקיד בזכות פעילויותיו הציבוריות הרבות והחובקות עולם, בין היתר סייע בשנות ה-90 להבאת עולים חדשים מבריה"מ לישראל, תוך שיתוף פעולה הדוק עם הסוכנות היהודית, ועם ממשלת ישראל. על פעילויות של יוזמות ציבוריות בארץ ובעולם זכה בעיטור הכבוד של הלגיון הצרפתי מטעם נשיא צרפת, ניקולא סרקוזי, ובעיטורי כבוד מטעם נסיך מונקו אלברט השני ומטעם נשיא הפדרציה הרוסית. בעברו שימש כיו"ר ועידת הנשיא בתקופת כהונתו של שמעון פרס ז"ל והיום ממלא שורה של תפקידים ציבוריים ובהם: נשיא ארגון לימוד Limmud FSU, יו"ר הנהלת הקונגרס היהודי האירו-אסייתי, קונסול כבוד של רפובליקת קרואטיה בירושלים, ונשיא הקהילה היהודית במונקו.

23

רו"ח עירן טוויטו (37) מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים בחברת נגב אקולוגיה. במסגרת תפקידו אחראי טוויטו על הניהול הפיננסי של החברה, ובתוך כך ינתב את ההתנהלות הכלכלית השוטפת של החברה, ואת התזרימים הכספיים שלה. כמו כן, יהיה אחראי לתמחור וניהול מוצרי החברה השונים, התנהלות מול הספקים והלקוחות והרווחיות של פעילות החברה.

24

תגובות

להשאיר תגובה