כ-250 אלף רוכבי קורקינט ואופניים  חשמליים מתניידים על הכבישים והמדרכות בישראל, אולם מאחר וקשה מאוד למצוא חברת ביטוח שמבטחת רוכבים אלה – למרביתם אין ביטוח. סוכנות ביטוח הדיגיטלית אורבן רייד, המתמחה בפוליסות ביטוח לקהל הרוכבים על דו-גלגלי חשמלי, משיקה אתר חדשני בו מוצעת רכישה דיגיטלית של ביטוח במחיר הנמוך והמשתלם ביותר בארץ:  החל מ-15 שקל לחודש. 

מדי שנה מתרחשות בישראל כ-3,000 תאונות בהן מעורבים רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים. הקושי במציאת פוליסת ביטוח שמתאימה לרוכבים אלה נעוצה בעובדה שמרבית חברות הביטוח כלל לא מציעות ביטוח כזה, ובהתאמה לכך שרובו המכריע של הרוכבים על דו גלגלי חשמלי לא מבוטחים בביטוח כלשהו. 

אורבן רייד, סוכנות הביטוח המתמחה במתן פוליסות ביטוח לקהל רוכבי האופניים והקורקינטים החשמליים ופועלת בהצלחה כבר שנתיים, מרחיבה בימים אלה את פעילותה ומשיקה אתר חדש המאפשר רכישה אונליין של ביטוח בתהליך פשוט ומהיר. בחברה מתחייבים כי מדובר במחיר הנמוך ביותר בשוק לביטוח עבור דו גלגלי חשמלי. 

הביטוח מכסה מקרים של מוות, נכות מתאונה, שברים, סיעוד כתוצאה מתאונה, אשפוז בעקבות תאונה, ניתוח פלסטי בעקבות תאונה וניתוח אורטופדי בשל תאונה.

באתר חברת אורבן רייד מוצע ביטוח לרוכבי קורקינטים או אופניים חשמליים על נזקי גוף ובקרוב יוצע גם ביטוח צד ג' וגניבה. 

הביטוח לרוכבי דו גלגלי חשמלי בחברת אורבן רייד כולל פיצוי הנע בין 50 ל-500 אלף ש״ח במקרה של מוות או נכות,  בין 10 ל-100 אלף ש״ח במקרה של שברים (פיצוי עבור שבר ביד או ברגל נע בין 3,500 ל-35 אלף ש״ח) במקרים של פגיעה שגרמה למצב סיעודי, הפיצוי ינוע בין 10,000 ל-100 אלף, על צורך בניתוח פלסטי זכאי המבוטח לפיצוי של 20 אלף שקל ובמקרה של ניתוח אורטופדי ל- 5,000  עד 8,000 שקל.  

רמי בכר, מנכ"ל החברה, בעל רקורד של 12 שנים בענף הביטוח והפיננסים, בוגר תואר ראשון במינהל עסקים בעל רישיון סוכן ביטוח של משרד האוצר: "אורבן רייד היא חלוצה בתחום הביטוח לרכב דו גלגלי חשמלי מתוך הבנה שהסדרה של התחום הזה חייבת להתחיל מהשטח. 250 אלף רוכבים מסכנים את עצמם בכל בוקר כשהם עולים על כלי הרכב הדו-גלגלי החשמלי שלהם בלי ביטוח להם שיגן עליהם במקרה של תאונה ואנחנו באים ומציעים פיתרון אמיתי שיעניק להם ולמשפחותיהם שקט נפשי וביטחון כלכלי״.

"אנו פועלים בתחום בהתבסס על היכרות רבת שנים עם כל חברות הביטוח הקיימות בשוק והתמחות בשוק פוליסות הביטוח לקהל רוכבי האופניים והקורקינטים החשמליים. התמחות זו מאפשרת לנו להעניק פתרון ביטוחי מותאם אישית ובמחיר המשתלם ביותר: החל מ-15 שקל לחודש לגילאי 21 עד 40, ועד ל-156 שקל לחודש.  בנוסף, אנו פועלים לעידוד רכיבה בטוחה ומקדמים שיתופי פעולה עם חברות פרטיות וציבוריות וגורמים שונים בענף הרכב. לאחרונה פתחנו את קבוצת הפייסבוק, 'רוכבים על בטוח', שמטרתה להקנות לאנשים הרגלי רכיבה בטוחה״, מוסיף בכר.  

לאתר אורבן רייד: https://urbanride.co.il/

לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/urbanride.il/

לאינסטגרם: https://www.instagram.com/urbanride.il/

תגובות

להשאיר תגובה