LEGO Store אשר מופעלת בישראל על ידי קבוצת TOR, ממשיכה לספק ללקוחות הישראלים הזדמנות לחוויית קניה ייחודית ומושכת סביב המותג LEGO ופותחת קונספט חדש של פופ אפ Shop & Play סביב המותג LEGO. חנויות הפופ אפ שתפתחנה במהלך חודש יולי 2023, תהוונה יעד מושלם לחופשת הקיץ עבור חובבי הלגו בכל הגילאים, תכיל את מגוון המוצרים הרחב ביותר, מרכז יצירה אישי ודגמים בלעדיים.

החנות החדשה תיפתח תחת הקונספט עולם החברות: friends,  פעילות בה יוכלו הילדים לבנות, ליצור וליהנות עם ילדים אחרים במתחם יצירה, שיאפשר לילדים לראות את עצמם בעולם המשחק של LEGO ולחזק את הערכים בהם LEGO STORE ISRAEL דוגלת: פיתוח הדמיון והיצירה בעזרת בנייה, משחק והפעלת הרגש, לעורר השראה ולפתח או בוני המחר באמצעות משחק וכמובן חיבור לחברות בין ילדים.

לדברי ערן תור, מנכ"ל ובעלים של לגו ישראל וקבוצת TOR: "המטרה שלנו היא להגיע לכמה שיותר ילדים ומשפחות כדי להעלות חיוכים ברחבי ישראל. אני מאמין שחנויות  LEGO store ברחבי המדינה יהפכו ליעד חובה הקיץ למשפחות וילדים בו יוכלו ליהנות מחוויית ה LEGO הטובה ביותר .אנו נרגשים לארח ילדים והורים בחנויות הפופ אפ החדשות ולפגוש חברים חדשים".

לדברי חן זהביאן, מנכ"לית קניון עזריאלי תל אביב: "אנחנו שמחים ונרגשים לארח את פופ אפ Shop & Play של לגו סטור. קניון עזריאלי תל אביב הינו הבית של מותגי האופנה, התכשיטים והלייף סטייל, כאשר לצד חנויות הבוטיק ניתן למצוא את סניפי הדגל של הרשתות המובילות בעולם. אנחנו מזמינים את כל המשפחות שמחפשות בילוי מהנה לחופשת הקיץ והחגים להגיע לבקר בחנות המיוחדת."

תגובות

להשאיר תגובה