יוצאים לדרך

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (ראשון), הציג אייל רביד, מנכ"ל רשת "ויקטורי" ומבעליה, את אתר האינטרנט החדש, אשר מהווה למעשה את נקודת השיא של צמיחתה במהלך 2016 * לדברי רביד: "האתר החדש יהפוך את הרשת לשחקן משמעותי בשוק הרכישות אונליין" * ויש גם מבצע מיוחד לרגל ההשקה: הנחה של 50 ₪ על כל קנייה מעל 550 ₪ באתר

במסיבת העיתונאים הדיגיטאלית, שהועברה באמצעות הפייסבוק ובמסגרתה הוצגו האתר החדש וסיכום הפעילות של הרשת במהלך שנת 2016, אמר אייל רביד, מבעלי רשת "ויקטורי", כי הרשת בראשותו שואפת שהקניות דרך אתר האינטרנט החדש יהוו כ- 10% מהמחזור הכללי שלה וכי "אנו נעשה ככל יכולתנו על מנת לגרום לזה לקרות."

עוד ציין רביד כי "אתר האינטרנט החדש לקניות אונליין, הוקם לאחר שנתיים של הכנה ותרגול הצוותים, הסניפים ומרכזי ההפצה – הן ברמת השירות והמשלוחים והן ברמה הטכנולוגית. המטרה הייתה להכשיר את כל מנגנוני הרשת לקראת המהלך ולצבור ניסיון מספיק ומספק מבחינתנו, על מנת שנוכל להשיק את האתר בראש שקט ובלב שלם, ביודענו שהצרכן ייצא נשכר ושבע רצון וגם שהרשת תייעל את עבודתה. אנחנו מעלים אותו היום לאוויר, לאחר שדאגנו להרחיב את מגוון המוצרים וייצרנו שיטות עבודה חדשות, שיאפשרו לנו להפוך לשחקן משמעותי בשוק הרכישות אונליין."

באשר למבנה האתר עצמו, אמר רביד כי "אתר האינטרנט החדש של רשת "ויקטורי" עונה על אחת המטרות שהצבנו לעצמנו והיא: להוזיל, ולו במעט, את יוקר המחייה עבור אזרחי ישראל. האתר מציע מגוון כלים שמאפשרים לצרכן חיסכון ויעילות מרביים בכל קניה. הוא נבנה עם הפנים לצרכן ומקנה לו את האפשרות לבצע רכישה מהירה ולחסוך בזמן, אבל הכי חשוב, לחסוך בכסף. ניתן למיין באתר כל מדף לפי שם המוצר, לפי פופולריות המוצרים, לפי המחיר ליחידת צריכה ועוד, הוא רווי במבצעים מיוחדים לקונים באונליין ומכיל הצעות אוטומטיות לחיסכון ותחליפים למוצרים שהצרכן מבקש במחיר זול יותר. הצרכן לא צריך לחפש שעות אחר המבצעים הללו. הם יגיעו אליו במהלך הרכישה באתר. מעבר לכך, במידה והצרכן לא נמצא באזור שקיימים בו מרכזי הפצה למשלוחים או אינו יודע מתי יהיה בבית, עומדת לרשותו האפשרות לאיסוף עצמי בזמן שנוח לו."

לצורך הרחבת שירות המשלוחים לרכישות שיבוצעו דרך האתר, הקימה רשת "ויקטורי" עוד שני מרכזי הפצה נוספים: הראשון בראש העין, שיעניק שירות לכל תושבי היישובים שבסביבת כביש 5 עד היישוב אריאל וכולל, והשני בצ'ק פוסט, שיישרת את תושבי חיפה, נשר והסביבה. שני המרכזים הללו הוקמו בנוסף למרכזים הקיימים כיום בלוד, בקריית מוצקין ובכפר סבא.

צילום קמליה אומנות הצילום אייל רביד ויקטורי

בנוסף, לרגל השקת האתר החדש של הרשת, בישר רביד כי החליט לצאת במבצע מיוחד לרוכשים דרך האתר בלבד. המבצע יהיה תקף עד להודעה חדשה, ובמסגרתו תינתן הנחה של 50 ₪ בכל רכישה מעל 550 ₪ שתתבצע דרך האתר.

רביד סיכם במסיבת העיתונאים את פעילותה של רשת "ויקטורי" בשנה החולפת וציין כי במהלכה נפתחו 12 סניפים, כשבשבוע שעבר נפתח סניף קניון שבעת הכוכבים שנרכש לאחרונה ממגה, סניף שהרשת רואה בו חשיבות אסטרטגית-תדמיתית ראשונה במעלה. בנוסף, נרכשו עוד 5 סניפים ממגה במרכזי הערים: 2 סניפים ברעננה, בתל מונד, במגדל העמק ובקרית אתא – בעלות כוללת של 13.8 מיליון ₪.

במהלך 2016 התרחבה הרשת ל-43 סניפים ועד לסוף הרבעון הראשון לשנת 2017, תתרחב ל-49 סניפים באזורי פעילות חדשים שיפעלו בפורמט דיסקאונט שכונתי. הסניפים החדשים מעמיקים, למעשה, את פריסת רשת "ויקטורי" באזורים בהם לא הייתה פעילה עד כה.

בנוסף, כחלק ממהלך כולל של שיפור השירות וחווית הלקוח בסניפי הרשת, שודרגו סניפים ותיקים קיימים בגדרה, בגני תקווה, באורנית, בנתניה ובקריית מלאכי. עלות השיפוץ בסניפים אלה עמדה על כ-8 מיליון שקלים. שיפוץ הסניפים הללו כלל, בין השאר, החלפת מערכות הקירור, החלפת המדפים ובחלקם אף הוחלף הריצוף.

עוד בשורה מרעננת עבור צרכני רשת "ויקטורי", היא שלאחרונה החלה הרשת בפיילוט ייחודי בסניף תל אביב – לינקולן, במסגרתו יכולים הצרכנים ליהנות ממחלקת קונספט ממותגת בסגנון טרנדי של "שוק אוכל" עם דגש על טריות, בריאות וטעם. בהמשך הדרך, צפויה הפעילות להתרחב לשאר סניפי הרשת.

 

תגובות

להשאיר תגובה