חושבים איך להעביר את ימי חול המועד? יש לנו כמה הצעות עבורכם

פסח באתרי עיר דוד הקדומה: פסח 2021 באתרי עיר דוד הקדומה

במהלך כל חופשת פסח תוכלו להנות משלל פעילויות כמו קמפינג, מופע הלילה הללויה ,משחקי ניווט לכל המשפחה, סיורים בעיר דוד, סינון עתיקות ועוד.*הסיורים והאטרקציות יתקיימו ברובן באוויר הפתוח ובהתאם להנחיות התו הסגול*. לפרטים נוספים בקרו באתר עיר דוד או במרכז ההזמנות *6033 או באתר 

היכל הקרח Ice Peaks בחולון חוזרים לשגרה בחול המועד פסח.

אין כמו לחזור לשגרה עם פעילות ספורטיבית מהנה ומגבשת כמו החלקה על הקרח.היכל הקרח בחולון מציע החל מהשבוע הקרוב, משטח החלקה משודרג לאחר שתקופת הסגר אפשרה לו להתחדש להתרענן ולשפר את חווית הבילוי במקום.בחול המועד פסח חוזר היכל הקרח לפעילות על פי הגבלות התו הירוק הכניסה תתאפשר למחוסנים/מחלימים או עם אישור בדיקה שלילית מ72 שעות האחרונות.לפני הגעה חובה להזמין תור מראש ולמלא אישור החלקה באתר!

חי כיף לנד 2021 

בתוכנית: ה"חי כיף" מציע תרבות פנאי עשיר המתפרס על דונם וחצי של משק חי וכולל כ-600 בעלי חיים ממינים שונים: אליגטורים, עופות דורסים, קופים ועוד רבים ואהובים בפינות ליטוף והאכלת החיות. במיוחד לרגל פסח הקרוב נוסף אל ה"חי-כיף" פארק אטרקציות ענק לכל המשפחה הכולל מתחם דינוזאורים, סדנאות קרקס, מתנפחי ענק, מתקן נינג'ה, מתחם צילומי סלפי טיק טוק, דוכני יריד, מעגל מתופפים.

איפה ומתי: 22.3-4.4 ,"חי כיף" ראשון לציון , א-ה:9:00-17:00 , ו וערבי חג: 9:00-15:00 .

גילאים: 2 – 120.

כמה זה עולה: מחיר רגיל: 79 שקל מחירי מבצעים וועדי עובדים: 45 שקל

לפרטים נוספים ורכישה: http://hay-kef.co.il/   

קום והתהלך בארץ

BeeTravel – תוכן, דרך חוויה – היא חברת טיולים ותיקה שפיתחה בשנה האחרונה (עוד לפני פרוץ הקורונה לחיינו) ממשק של סיורים מודרכים עם הנייד.לפסח מוצעים סיורים בירושלים וברחבי הארץ המועברים באמצעות הממשק העצמאי הפשוט להפעלה, בהנחיית מורי דרך, קנים או אנשי קולינריה.

בין הסיורים: מוטל והכותל – סיור מומחז ברובע היהודי, דמויות בנחלאות, משחקי חפש את המטמון ברחובות ושכונות העיר, טעימות בשוק מחניודה, שוק הכרמל ושוק לוינסקי בת"א,סיור גרפיטי בפלורנטין, סיור בעקבות נשים או בעקבות התפתחות הרפואה, בשכונות החרדיות, וגם בצפת, עכו, נצרת, ים המלח ועוד.

מחיר סיור הוא 99 שקל בלבד – ובהחלט אפשר לרכוש רק אחד עבור כל המשפחה, והוא זמין לשבועיים – כך שיש זמן להכין את הטיול עם בני המשפחה הקטנים יותר או לצפות שוב אחרי הטיול עצמו.

ניתן להתרשם ולרכוש את הסיורים באתר 

ילדודס: 

 מה בתכנית: פארק אטרקציות באוויר הפתוח על גבי גג עזריאלי הכולל מתחם מתנפחים ,ביתני יריד עם פרסים ,מתנפח נינג'ה  ,מתחם לגו ענק, מוזיקה מקפיצה ,קרטינג פדלים  מיני גולף , מתחמי צילום סלפי וצוותי מוסיקה ובידור.

איפה ומתי: גג עזריאלי ברחבת האמפי תיאטרון ,חוה"מ פסח 29-4.4 , שעות פעילות: 9:00,13:00,14:30 ו16:00 .

גילאים: 3-10

כמה זה עולה:59 ₪ מבצעים וועדי עובדים: 35-45 ₪

פרטים נוספים ורכישה: https://yapshows.kartisim.co.il/announce/67998

יוצרים אומנות

בסטודיו צ'רקוב, הבית לאמנים ולאומנות, מציעים להגיע ולהשתתף בסדנת אומנות לילדים – בהדרכת סופי צ'רקוב

מטרת הסדנא לשפר את יכולות הביטוי, ההבעה, הריכוז, המוטוריקה העדינה והיצירתיות של ילדיכם תוך הקניית מיומנויות, כלים וטכניקות מעשיות, באמצעות היכרות והתנסות עם מגוון חומרי פיסול וציור: חמר קרמי, חמר דריי, גבס, עיסת נייר, צבעי גואש, צבעי פסטל שמן, גירי פסטל רך, פחם, צבעי מים, צבעי אקריליק, צבעי שמן ועוד.

הסדנא מתקיימת בסטודיו צ'רקוב, ברחוב שדה בוקר 14 גבעתיים. אורך הסדנא שעה וחצי – בין השעות 1530-1700 ויש להרשם מראש.סדנאות פסח מתקיימות בין התאריכים 21 למרץ ועד 25 למרץ

מספר משתתפים: בכל קבוצה 6-8 משתתפים ועלות מפגש בודד:  120 שקל. ניתן לרכוש כרטיסיות של 4, 10 או 24 מפגשים.העלות כוללת ציוד, חומרים ושריפות.
ניתן להירשם באתר הסטודיו www.cherkov.com

ג'ונגל פארק: 

 מה בתכנית:  1000 מטר של אטרקציות חדשות ומפתיעות הפרוסות במתחם ממוזג הכולל: מתחם נינג'ה וחבלים, מתחם ג'מבורי ,מתחם מתנפחים, מתחם לגו, מתחם איפור, מתחם בלוני צורות, קרוסלת מטוסים, מתחם הקרנת סרט ,מתחם סוני פלייסטיישן, מתחם ג'ימבורי.

איפה ומתי: מתחם מגה אור, מודיעין ,חוה"מ 21.3-4.4

גילאים: חצי שנה עד 10 .

כמה זה עולה:59 ₪ מבצעים וועדי עובדים: 35-45 ₪

פרטים נוספים ורכישה: https://tickchak.co.il/16098

כולנו מסובין: פסח 2021 במוזיאון האדם והחי ברמת-גן

לקחנו את קערת פסח ו"עשינו ממנה מטעמים".מוזמנים לסיור מרתק במוזיאון האדם והחי בו "נלך" במדבר (בפחות מארבעים יום), נפגוש קרוב רחוק של תנין היאור, נגלה את הקשר בין קערת הפסח לבין סוס, יען וברבור, ונסיים בחד-גדיא.סקרנים? בואו לפעילות חווייתית הכוללת סיור במוזיאון, משחק "חפשו את המטמון" בגינת הקקטוסים וסדנת יצירה.הביקור במוזאון והפעילות מתקיימים בקפסולות בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

יש להירשם מראש. פרטים והרשמה בטלפון 03-6305010 ובאתר www.adamvechai.org.il

SPACE FANTASY – ספייס פנטזי

במתחם, הקהל יפגוש 15 חללים שונים, חללי צילום והשראה, בניהם מתחם אולטרה לייט מהפנט, ומתחמי צילום מרהיבים ראשונים מסוגם בישראל. בנוסף, הלקוחות ייהנו ממתחם XBOX אינטראקטיבי, מסע אור קולי לירח
ב360° המספר את סיפורה של החללית "ארנה" שעתידה להמריא עם האסטרונאוט אדם ישראלי בדרכה לירח ופינות יצירה ועוד מלא הפתעות.

במתחם עוצבו והוקמו, בשיתוף עם תיאטרון מסתורין, 15 חללי השראה – חדרים מעוצבים בסגנון העולה על כל דמיון. החדרים יהוו מקום למחשבה והעצמה אישית וכמובן כתואם לטרנד הסלפי אופציית צילום אטרקטיבית.  בין הנושאים של החדרים: כל המשפחות דומות ושונות בדרכן. אל תתייג אותי, כולנו שווים ועוד.
בנוסף, יוקם חלל שכולו מחווה לזכרם של משפחת רמון

אילן רמון – האסטרונאוט הישראלי הראשון, רונה רמון – אשתו והמייסדת של קרן רמון, ובנם סרן אסף רמון שהמשיך את דרך אביו כטייס קרוב, ונפטר בטרם עת בעת שירותו הצבאי.

מחירי כרטיסים: מחיר מלא – 99שקל, מכירה מוקדמת באתר – 79 שקל
לקוחות רמי לוי נהנים ממבצע בלעדי – כרטיס רק ב39 שקל
בנוסף יהיו מבצעים בכל חברות האשראי, מועדוני הצרכנות ו-וועדי העובדים השונים!

מומלץ לגילאים 3-12

פסח בנקרות 

בימי חג הפסח באתר התיירות ראש הנקרה, ממשיכים את המסורת כאשר העבר התנכ"י של יציאת מצרים יתעורר לחיים עם שחקנים בדמויותיהם של 'משה רבנו' ו'פרעה מלך מצרים' שיסיירו עם המבקרים ויספרו בצורה חווייתית את סיפור יציאת מצרים וקריעת ים סוף.

הסיורים המומחזים יתקיימו בימי חול המועד פסח בין התאריכים 28.3-3.4 וייצאו בכל שעה עגולה בין 11:00 ל-16:00  סיורי 'משה ופרעה' במסגרת פעילות היום הינם ללא תשלום נוסף וכלולים במחיר הכניסה (מבוגר 48 שקל, ילד 38 שקל) לאתר התיירות ראש הנקרה, הכולל גם נסיעה ברכבל, מיצג אור-קולי וכמובן – ביקור בנקרות. ניתן להעשיר את הביקור ולשלב [במחיר מיוחד] גם טיולים עם רכבים חשמליים או אופניים לאורך טיילת החוף.

בנוסף לסיורים לאורך היום, לאחר רדת החשכה ייפתח האתר מחדש לסיורי עששיות ליליים משפחתיים בין הנקרות. הסיור כולל : נסיעה לילית ברכבל המואר אל הנקרות הימיות וסיור מודרך בתוך הנקרות החשוכות לאור עששיות

הסיורים בהרשמה מראש בטלפון 073-2710100 או באתר http://www.rosh-hanikra.com,

גן החיות התנ"כי בירושלים שכולל גם את האקווריום דורש הרשמה ותיאום מראש באתר ולא ניתן יהיה לרכוש כרטיסים בקופות גן החיות והאקווריום. בעלי החיים בגן וצוות המטפלים מצפים למבקרים במהלך חול המועד פסח, יחד עם זאת מאחר ומספר המבקרים לשעה מוגבל, חשוב לתאם את הביקור מראש ולשמור על הנחיות משרד הבריאות: חבישת מסיכה ושמירת מרחק. שעות פעילות הגן והאקווריום במהלך חול המועד פסח: בין השעות 9:00-18:00 וביום שישי בין השעות 9:00-16:00. כניסה אחרונה לקהל הרחב עד שעתיים מסגירת הגן ולמנויי הגן חצי שעה מסגירת הגן. גן החיות התנ"כי בירושלים ואקווריום ישראל מצפה לבואכם.

רכישת כרטיסים לגן החיות התנ"כי, רכישת כרטיסים לאקווריום ישראל

הצגות במרחב הפתוח בתיאטרון הקרון ירושלים

יומיים של מופעים – 'האוסף הכי הכי' ו-'רכבת המתנות של סבא וסבתא' ברחבת ג'רי הדרקון בגן הפעמון.

סיורים תיאטרליים לכל המשפחה – המסע אל ממלכת פעמון סיור משחק תיאטרלי בשילוב אמצעים חזותיים, הקלטות קול ומשחק שטח בליווי מדריכים בגן הפעמון ו'איפה גב' גבאי' תיאטרון המשלב משחק, הפעלת בובות, שירים, סיפורים בסמטאות שכונת ימין משה.

מתי? חוה"מ שני שלישי 29-30..3.21

עלות: הצגות ללא תשלום. סיורים תיאטרליים 30 ₪ (בהרשמה מראש בלבד)

גילאים: 4 ומעלה

לפרטים נוספים: תיאטרון הקרון (אלה) 0503352525 ובאתר

אוצרות האדמה במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים

מוזיאון המדע מזמין את הקהל הרחב, קטנים כגדולים, ללכלך קצת את הידיים במגוון הדגמות, סדנאות ומיצבי אמנות, שיחשפו את נפלאות הטבע החבויים באדמה: מטוטלת חול, מבוך אדמה ענקי (כ-80 מ"ר), גבישים מחשמלים, מתחם מנדלה, יצירה בחימר, מעבדה לחקר גבישים, סדנת בנייה – קסם החול והאבנים, מיצג אמנות אדמה ועוד. בנוסף מוצגות במוזיאון 10 תערוכות אינטראקטיביות ייחודיות לטווח גילים רחב. המוזיאון נערך והותאם לדרישות והנחיות התו הסגול בצורה מוקפדת. בכניסה למוזיאון תתבצע בדיקת חום, על המבקרים לעטות מסיכות בכל זמן שהותם במוזיאון, לשמור על מרחק 2 מטר ולהישמע להוראות המדריכים.

איפה? מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד קרית המוזיאונים 3 ירושלים

שעות פתיחה: א'-ה': 11:00-17:00   שישי: 10:00-14:00  שבת: 10:00-16:00 שבת 26.4, ערב ליל הסדר, המוזיאון סגור.

גילאים: 2-11

עלות: ילדים עד גיל 5 – חינם, מעל גיל 5 / מבוגר –  45 ₪  כרטיס משפחתי (הורים וכל ילדיהם או סבים וכל נכדיהם) – 160 ₪ הנחות: למחזיקי כרטיס תושב 'ירושלמי', חיילים, כוחות הביטחון, נכים, גמלאים ומועדוני לקוחות

לפרטים נוספים 02-6544888 רכישת כרטיסים ותיאום ביקור מראש בלבד דרך האתר    

פסטיבל פנטזיה של אביב בהגן הבוטני גבעת רם ירושלים

בפסח הקרוב מוזמן הקהל הרחב, קטנים וגדולים, ליהנות מפסטיבל פנטזיה של אביב בתקופה היפה ביותר בשנה. במסגרת הפסטיבל דמויות מעולם הפנטזיה יקבלו את פני הבאים ויבלו עימם במרחבי הגן ובחלקות השונות: בדשא המפל תקבל את פני הבאים חוקרת צמחי הקסם ותעניק לכל ילד חוט בסיס לתליון קמע אותו ייצרו יחד מחומרים טבעיים כגון בלוטים, אצטרובלים ועלים אשר לוקטו בגן ויקשטו בעזרת חרוזי עץ ועלי כותרת צבעוניים. חוקרת יצורי הקסם תוביל את המשתתפים למפגש עם שדון שובב בשביל התגליות ,שם בעזרת ארגז חול מיוחד ואמצעי המחשה ילמד השדון את המבקרים כיצד מבדילים בין עקבות ציפורים, דורבנים ושועלים ובין עקבות שדונים וטרולים למשל. במרפסת תצפית במעלה הגבעה יפגשו המבקרים בגמד סיפורים אשר יספר לכולם כמה סיפורים מהמיתולוגיות והאגדות הקשורות בצמחים, פרחים ועצים.

כמו כן, במהלך חול המועד תתקיים תחרות צילום פרחי הבר של הגן הבוטני, במסגרת המיזם להצלת פרחי הבר ע"ש נחמה ריבלין מוזמן הקהל לשלוח צילומים של פרחי הבר שבגן הבוטני או פרחי בר שצמחו מהזרעים שהפיץ הגן הבוטני במסגרת המיזם. הצילומים הזוכים יזכו בפרסים ובנוסף יוצגו בתערוכה בגן הבוטני.

איפה?: הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם ירושלים

שעות וימי פעילות במהלך חול המועד פסח ( פעילות השחקנים תתחיל בשעה 10:00)

שישי 26.3 9:00-16:00 כניסה אחרונה ב 15:00 שבת 27.3 – ערב פסח- 09:00-17:00 – כניסה אחרונה 16:00  ראשון 28.3 – 09:00-17:00 – כניסה אחרונה 16:00

חוה"מ פסח: שני עד חמישי – 29.3-1.4 09:00-17:00 – כניסה אחרונה 16:00   שישי 2.4 09:00-16:00 – כניסה אחרונה 15:00

גילאים:3-10

עלות: 35 ₪ ילד/מבוגר ילד ירושלמי חינם עם הצגת ת.ז. מנויים חינם

לפרטים נוספים: 02-6794012  ובאתר

צלילי החירות במוזיאון המוזיקה העברי ירושלים

במהלך חג הפסח מזמין אתכם מוזיאון המוזיקה העברי בירושלים לסיורים ייחודיים ב-7 חללי המוזיאון, הממחישים את היציאה מעבדות לחרות דרך מוזיקה. בסיורים הקצביים מלאי הגרוב בעקבות כלי הנגינה של כל תפוצה ועדה יוכלו המבקרים להתנסות בתיפוף, להכיר סוגי מקצבים שונים ולהתחבר לייחודיות המוזיקלית של כל תפוצה.

בנוסף יהנו המבקרים מתצוגה של כ-260 כלי נגינה נדירים וייחודיים שהגיעו מהתפוצות ומהקרנות ראשונות בחללי המוזיאון של סרטוני מוזיקה חדשים שצולמו לאחרונה, בהם יצפו המבקרים בנגינה חיה על כלים נדירים וייחודיים שהגיעו מהתפוצות, ילמדו שירים, ניגונים, סיפורים מרתקים וסגנונות מוזיקליים שונים אשר השפיעו על המוזיקה והשירה העכשווית שלנו בארץ ישראל, על כל גווניה.

איפה? מוזיאון המוזיקה העברי – יואל משה סולומון 10 נחלת שבעה

שעות פתיחה: בין 10:00 ל19:00 הסיורים יתקיימו לאורך היום בתאום מראש

גילאים: 4 ומעלה

עלות: רגיל – 60 ₪ | ילד מגיל 5 ומעלה – 45 ₪ | אזרחים ותיקים- 45 ₪ | סטודנט 40 ₪ | חייל 30 ₪.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, אין צורך בתעודת תו ירוק. כולם (כולל ילדים) מוזמנים בשמחה

יש לעטות מסיכה על האף והפה בכל זמן השהות במוזיאון. לשמור מרחק ולחטא ידיים.

לפרטים נוספים הרשמה מראש בלבד בטלפון 02-5406505 ובאתר  http://hebrewmusicmuseum.com/

 

תגובות

להשאיר תגובה