משחקי קופסא, מוצרים לכביסה וטעם חדש לשוקולד המוכר. חדש על המדף

מותג עץ הזית משיק את שמן דלעת באריזת 250 מ"ל שמופק מזרעי דלעת איכותיים, בטעם אגוזי עשיר המוסיף טעם עמוק לכל מתכון, הן לתיבול והן לבישול.  אם תהיתם, כדאי שתדעו ששימוש בשמן זרעי הדלעת מעשיר את אופיין של מנות רבות החל מסלטים, בשרים, ירקות בתנור ואף קינוחים. בנוסף מתאים שמן הדלעת להכנת מרינדות ורטבים.

TWIX מרחיב את המגוון של חטיפי TWIX ומשיק לראשונה טעם חדש שפותח במעבדות מרס העולמית ומתכתב עם הטרנד שסחף את עולם הקולינריה: שילוב של מתוק ומלוח בביס אחד –  TWIXקרמל מלוח בעל שלוש שכבות הקרמל עם תוספת של קורט מלח גס שמעצים את המרקם הקראנצ'י.

אסם משיקה קרקר חדש בקטגוריית הבייגלה: דובלה, חטיף קרקר אפוי בצורת דב, המיועד לילדים. מדובר במוצר ייחודי על מדף הבייגלה, העומד בשלב השני של תקנות סימון המזון ("רפורמת ליצמן").המוצר לא מכיל צבעי מאכל.

שופרסל משיקה לראשונה סדרת לחמים טריים ללא גלוטן וטבעוניים הכוללת באגטים ולחמים בסגנון צרפתי המכילים רכיבים איכותיים בתוספת גרעינים וזרעים. הלחמים נאפים מדי יום בסניף, בתוך אריזה חדשנית, אטומה ומתקדמת ללא מגע למניעת כל מגע עם גלוטן ושמירה על איכות המוצר. באריזה זו נמכרים המוצרים גם ללקוח.

יוגטה (Yogueta), משיק בימים אלה מוצר חדש בתחום קינוחי הקיץ: קינוחי סורבה להקפאה בשלושה טעמי קיץ מרעננים במיוחד: רימון ופירות יער, תפוח ולימון. הקינוחים בעלי מרקם סורבה עדין וקטיפתי, מכילים מיץ פרי ואינם מכילים חומרים משמרים.

מעדנות,  מרחיבה את סדרת הבצקים המצליחה ומשיקה: בצק פיצה מרודד להכנת פיצה ביתית בקלות.הבצק החדש קל ונוח להכנה וחוסך זמן ומאמץ בהכנת ארוחה. מפשירים, פורסים, מורחים רוטב ומפזרים גבינה ותוספות אהובות.

מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק בושם חדש ויוקרתי  ICON PRIVATE 02  הבושם רב פנים אינטימי ועמוק, הממזג בהרמוניה מגוון אקורדים של ניחוחות מתוחכמים ואלגנטיים. חושניות טבעית ותמימות עדינה מהולים במשחק מסקרן של פיתוי, אשר מוצא ביטוי בתווים המרכזיים של הבושם. הקשר הייחודי בין האקורדים מתפתח לתוך או דה פרפיום סנסואלי ומודרני, באופן מעודן ונפלא.

חדשות טובות לסובלים מפצעים קלים ומתסמיני נזק עצבי: חברת רפא, חברת תרופות מובילה וותיקה בשוק הישראלי, משיקה סדרת מוצרים המכילים אוזון.הסדרה כוללת שני מוצרים: ויאו3 אקטיב תרסיס  (VO3 Active Spray) המסייע בריפוי פצעים קלים וכן בחיטוי ובשיקום רקמת העור ו נרבו3 ג'ל ((NERVO3 Gel המסייע בטיפול בתסמיני נזק עצבי על רקע דלקתי, זיהומי או דיסמטבולי, במקרים של נמלול, חוסר תחושה, גרד וכאב בגפיים.

סנו מדיק משיקה מגבונים היגייניים אישיים עם 70% אלכוהול לשמירה על היגיינת הידיים, ללא צורך בשטיפה. המגבונים ארוזים באריזות אישיות קומפקטיות, מאפשרים נשיאה קלה ונוחה לשימוש זמין בכל מקום ובכל מצב.

Fresh Ones  משיקים מגבונים לחים דו שכבתיים- דאבל קייר  Double care . באמצעות ההגנה הכפולה מגע רך ומפנק לצד ניקיון מושלם. המגבונים בטוחים לשימוש לתינוקות מיומם הראשון מאחר והפורמולה עשירה במרכיבי לחות, נבדקה דרמטולוגית ומותאמת לעור רגיש במיוחד. 

לנור משיק מוצר חדש וייעודי לתינוקות ולבעלי עור רגיש: מרכך כביסה לנור בייבי.המוצר נבדק ועבר את הבדיקה הדרמטולוגית HRIPT (human repeated insult patch test) בהצלחה והוא מומלץ במיוחד לתינוקות, ולבעלי עור רגיש. הוא מותאם לכל סוגי הכביסה, צבעונית או לבנה, ומותיר את הבגדים רכים מבלי להותיר על הבד ועל העור שאריות כימיקלים מזיקים, היכולים להזיק לעור.

קפסולות הכביסה החדשות של אריאל Allin1 עושות שימוש בטכנולוגיה בלעדית חדשה, נקראת Purezyme שמיועדת להסרת הכתמים הקשים ביותר ומבטיחה  שמירה על היגיינה ונקיון עמוק לצד שמירה על הבגד ומספקת ניקוי עמוק והיגיינה, על ידי הסרת הכתמים הבלתי נראים".

מותג הטיפוח הבריטי SIMPLE משיק  תרחיץ פילינג Clear Pore Scrub  מסדרת Simple Daily Skin Detox מנקה את העור לעומק ומסיר לכלוך, שומן ואיפור הסותמים את הנקבוביות. רכיבי הפילינג מצמח הבמבוק מעדנים נקבוביות ואזורים מחוספסים ולא אחידים וקרם לחות בגימור מט מסדרת DAILY SKIN DETOX שעובד שעות נוספות כדי לספק לחות חיונית ויעילות כנגד שומן ופצעונים. החל מהשימוש הראשון.  

בחברת "משחקי יצירה אור-דע", המובילה את שוק משחקי הקופסא בישראל, מציגים מגוון רחב של ערכות הכנה לילדים לכיתה א מגן חובה וכן ערכות המלמדות אלמנטים מתקדמים יותר כגון פיזיקה, כימיה, הנדסה ועוד. בין המשחקים

מקלדת הקסם

המקלדת תלמד את ילדכם שלל תרגילי כפל או מקלדת של חיבור וחיסור ובעזרת לחיצה על הכפתור של התרגיל מופיעה התשובה הנכונה. המקלדת מסייעת בפיתוח מיומנויות מתמטיות, כלי למידה מכוון תוצאות, מקלדת ניידת ואין צורך בסוללות. היא מתאימה לבית ולנסיעות משפחתיות.

סדרת הקוף החכם

סדרת המשחקים "הקוף החכם" מסייעת לילדים לפתח מיומנויות אריתמטיות בסיסיות ויכולות תפיסה כמותית, שיניחו את הבסיס לפיתוח ידע מעמיק יותר בעתיד. סדרת "הקוף החכם" מלמדת את הילדים שלמידה יכולה להיות תהליך מהנה, ובמיוחד בתחום כמו מתמטיקה  שלעיתים נתפס כמאיים עבור ילדים רבים במערכת החינוך. הילדים יכולים לשחק במשחקי הסדרה  לבד או עם חברים, לקבל משוב על עבודתם באופן עצמאי, ולתרגל מיומנויות חשבון בסיסיות בדרך מהנה.

מולטי קומבינציה

מולטי קומבינציה הוא משחק הכנה לקריאה, כתיבה ומוכנות לחשבון של 36 משחקים שונים.המשחק משמש כלי ידע מקיף לילדים בגילאי הגן ותחילת בית הספר ולמבוגרים שמנחים אותם לרכישת בסיס ללימוד קריאה, כתיבה ומוכנות לחשבון באמצעות משחקי התאמה, זיהוי והבחנה.

ערכות כימיה

ערכות הכימיה החדשות של חברת "משחקי יצירה" מאפשרות היכרות מוקדמת עם העולם המרתק של הכימיה לבני ה8 שעדיין לא לומדים אותה בבית הספר. הערכות יעודדו את הילדים להתעניין ויספקו שעות של הנאה לכל בני המשפחה. בסדרה ארבע ערכות:מולקולות וקשרים כימיים (הערכה כוללת מקלות חיבור ומבחר של חרוזים על מנת לייצור מבנים מולקולריים מורכבים וכן דפי הסבר על סוגי הקשרים המולקולריים שונים), עולם הצבעים (בעזרת הערכה יוכלו הילדים לחקור את הדרך שבה אנחנו רואים צבעים באמצעות ניסוים בפיגמנטים ואור), אלקטרו כימיה (בעזרת הערכה לומדים שהסוללות הן מקור לחשמל, מבצעים ניסוי כימי כדי לבצע בדיקת חומציות ומכינים נוזל עתיר יונים טעונים שיהפוך לסוללה רטובה שתדליק מנורת לד) וערכת חומצות ובסיסים (הערכה מאפשרת לבצע חקירה בנייר לקמוס באמצעות עריכת ניסוים בתמיסות ביתיות ולתעד את הממצעים). 

את כל המשחקים תוגלו להשיג באתר "אמיגו"

תגובות

להשאיר תגובה