חדש על המדף

לקראת חג השבועות ולאור הביקוש, מרס ישראל משיקה מהדורות מיוחדות  של החטיפים האהובים Snickers, Twix ו-M&M בגרסת השוקולד הלבן. זו השנה השנייה ברציפות בה מושקת המהדורה הלבנה, שתגיע לרשתות השיווק בחודש יוני ובתזמון מושלם לקראת חג השבועות וההתענגות על המאכלים, הקינוחים והחטיפים הלבנים.

כחלק ממהלך גלובאלי של מותג סקיטלס לתמיכה בקהילה הגאה, חברת מרס ישראל נרתמת לחודש הגאווה בתל אביב ברוח ערכי האחדות וקבלת האחר. סוכריות סקיטלס, הידועות בטעמי הפירות ובצבעוניות החצופה שלהן, יפתיעו במהדורה מוגבלת שתכלול לוק חדש לגמרי. המהפך המעניין יסיר את הגוונים הבועטים של הסקיטלס, ויהפוך אותן ללבנות לחלוטין!

מרס ישראל מרחיבה את מותג המסטיקים המוביל בישראל, Orbit, ומשיקה לראשונה בישראל Orbit Bags. מדובר באריזה קומפקטית של 42 יחידות המותאמת למגוון שימושים ברכב, בתיק בבית ובמשרד. אורביט בשקית מהווה הרחבה לסדרת אורביט המוצעת בבקבוקונים, אריזות סטיקס ומעטפות. ומעתה גם באריזה האייקונית. אריזת הbags הינה המוצר הנמכר ביותר של אורביט באירופה.

חברת מרס מרחיבה את קו מוצרי מסטיק AIRWAVES ומשיקה את הטעמים האהובים והמוכרים: מנטה ואוכמניות ומנטה אקליפטוס במארזים גדולים: בקבוקונים המכילים 60 יחידות.

בונזו'ר משיקה, לראשונה במקפיא – בצק שמרים להכנת פיצה, פוקצ'ה ושלל מאפים. עד היום לא ניתן היה למצוא במקפיא פתרון לבצק שמרים כחומר גלם מוכן לאפייה. כעת משיקה בונז'ור שני מוצרים חדשים: בצק שמרים ובצק שמרים עם קמח כוסמין, אשר פותחו ע"י צוות המומחים של בונז'ור. המוצרים החדשים מאפשרים אפייה ביתית של שלל מאפי שמרים טריים, לגיוון ארוחת הערב, לאירוח או כפינוק, באופן פשוט, קל ומהיר. המוצרים החדשים מאפשרים מגוון רחב של שימושים, החל מפיצה ביתית איכותית ובטעם מעולה, פוקצ'ה, סמבוסק או לחמניות טריות.

תגובות

להשאיר תגובה