רשת "תיק התיקים"מציגה סדרת תיקי טיולים הכוללת שלושה תיקים מעוצבים מבד חליפה מהודר בצבעי אפור או כחול סטון וואש מבית WEEKEND במחיר של 199 ש' בלבד.הסדרה כוללת תיק נסיעות עם ידית טלסקופית, 24 אינץ , עם גלגלים ועם חלוקת כיסים חכמה , תיק נסיעות 20 אינץ המתלבש על הידית הטלסקופית של התיק או של מזוודה וכן תיק גב מרופד עם רוכנים וכיסים לנוחות מקסימאלית, תיק הגב מתרחב בעת הצורך.
FEEL FERFUME BAR , היא רשת חדשה בישראל של מותגי בשמים בחנויות קונספט ייחודיות בדגם בר-בושם. חווית הקניה הייחודית מאפשרת ללקוח לצפות במזיגת הבושם ישירות לבקבוק וכן להנות ממחיר אטרקטיבי למילוי חוזר. הרשת מונה כ-7 סניפים בפריסה ארצית ומציעה 24 ניחוחות, לנשים ולגברים. כמו כן, מוצרי המותג מבוססים על תמציות פרמיום אשר נבחרו בקפידה ומיובאות מצרפת. הבשמים הינם מקוריים ונרקחים במעבדות על ידי צוות מומחים, אינם נוסו על בעלי חיים והם עומדים בדרישות משרד הבריאות.
אריאל, מותג הכביסה המוביל באירופה, משיק את אריאל בייבי, מוצר הכביסה הראשון בישראל שקיבל אישור דרמטולוגי של Skin Health Alliance, ארגון בריאות העור המוביל בעולם
חברת "סוכרזית" משיקה את – סטיוויה 300. מדובר כמובן בממתיק סוכרזית המופק מצמח הסטיוויה,שנמכר עד כה במתכונת של 75 טבליות, וישווק מעתה לצרכנים באריזת פטנט המכילה 300 טבליות.
תלמה מבית יוניליוור, ממשיכה לחדש ומשיקה חטיפי דגנים חדשים תחת המותג ברנפלקס.חטיפי ברנפלקס פותחו בשיתוף צוות דיאטניות,החטיפים מכילים כמות סיבים גבוהה ביותר, פחות מ-90 קלוריות לחטיף ופחות מכפית סוכר.
חברת "ביופט", המובילה את תחום הייצור והשיווק של מזון וציוד לחיות מחמד בישראל, משווקת לראשונה מזון טבעוני היפו-אלרגני לכלבים, מבית המותג ההולנדי "TROVET", המתמחה בפתרונות תזונה מיוחדים לחיות מחמד.
לכבוד הקיץ, משיקה אסם, מובילת קטגוריית החטיפים בשוק הישראלי, מהדורה ייחודית לשלושת החטיפים האהובים במהדורת קיץ מיוחדת: במבה קיץ בצורת שמש- אותה במבה אהובה וטעימה בצורה של שמש קייצית,ביסלי טאקו בטעם מקסיקני שמזכיר שמש וסומבררו ודובונים בצורת שמש מחייכת.
מותג הטונה "Rio Mare" משיק שני מוצרים חדשים, סלטי טונה ברוטב עגבניות: סלט טונה ברוטב עגבניות עם בצל וסלט טונה ברוטב עגבניות עם פלפלים
חטיף הדגנים של CORNY משיק טעם חדש בסדרה – חטיף דגנים במשקל 25 גרם: CORNY חטיף דגנים עם בוטנים מתוק-מלוח!
לכבוד חגיגות ה-20, משיקה SABON 2 מארזים אייקונים במהדורה מוגבלת אשר משקפים את ערכי הליבה של המותג הבינלאומי, את מגוון המוצרים הענק שמציעה החברה ואת הדרך הקריאטיבית שהתפתחה בשנים אלה: כל מארז מגיע באריזה דקורטיבית חגיגית, מה שהופך אותם למתנה המושלמת עבור לקוחות מועדון SABON הנאמנים, לקוחות חדשים, חברים ובני משפחה.