חדש על המדף

בן  & ג'ריס מציע לט"ו בשבט, חג האילנות, שני טעמי גלידה המשלבים אגוזי מלך, פקאנים, שקדים ובננות ומתאימים לסדר ט"ו בשבט: גלידת צ'אנקי מנקי – גלידת שמנת משובחת המשלבת בננות, חתיכות פאדג' ואגוזי מלך וגלידת ניו יורק סופר – גלידת שוקולד עם חתיכות פאדג', פאדג' לבן, פקאנים, אגוזי מלך ושקדים מצופים.

מותג החטיפים  פוף משיק מוצר חדש לרגל יום האהבה, הוולנטיין דיי,חטיף בצורת לב  – בטעם גבינה.החטיף החדש בצורת לב, הוא אפוי, עשוי מתירס במרקם נימוח הנמס בפה, ומתאים גם לילדים קטנטנים וגם לגדולים.

רשת מקס ברנר משיקה מהדורה מיוחדת של מארזים לט"ו בשבט בשילוב של מיטב השוקולדים המוכרים והאהובים וממשיכה את המסורת של תרומה לקהילה בשיתוף עם דיירי כפר עידוד.בכל מארז מתנה ניתן יהיה להוסיף ולרכוש ערכת הנבטה חווייתית של דיירי כפר עידוד.  הערכה כוללת עציץ חרס קטן, שקית אדמה ושקית זרעים לשתילה.בין המארזים ניתן למצוא: מארז ART MEDIUM: אוסף של 4 פרלינים בעבודת יד, פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, שוקולד חלב ממולא בנוגט ומגולגל בשקדים קלויים, קוביות שוקולד לבן עם נוגט ושברי קשיו קלויים, קוביות שוקולד חלב מעם נוגט ושברי פקאן סיני, דפי שוקולד חלב מעולה וזרעים של עידוד:  מתנה מיוחדת לט"ו בשבט עם ערך מוסף של תרומה לקהילה.  ערכה כוללת עציץ חרס קטן, שקית אדמה ושקית עם זרעים לשתילה. מחיר: 237 שקל. ניתן להשיג את מארזי החג באתר של הרשת: www.max-brenner.co.il  ובחנויות.

מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי IL MAKIAGE משיק פלטת פיסול ״שלושה באחד״, המותאמת לשימוש יומיומי כמו גם לאיפור ערב זוהר. הפלטה מאגדת בצורה הרמונית שלושה גוונים מדויקים להצללה, חימום והארה.ניתן להשתמש בכל אחד משלושת הגוונים בנפרד או בערבוב יחד בכדי להאיר, להדגיש או להוסיף צבע לכל אזור בפנים.הגוונים בעלי פיגמנט עשיר בפנינים אשר נאפים על אריחי טרקוטה מקוריים בטכנולוגיית מיקרוניזציה ייחודית, המאפשרת להם לספוג חלקיקי אור ולפזר אותו על פנייך כך שידגיש את גונם הטבעי והקורן. מועשר בשמן חוחובה להזנה בלחות ותחושת רכות, ובוויטמין E לאפקט אנטי-אייג'ינג והגנה מנזקי הסביבה. עמיד לאורך כל היום.

מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני essie,  משיק בימים אלה את הגוונים לעונת החורף הקרובה: הראשון הוא הצבע האייקוני מסורתי – השחור העונה לשםlicorice ,  ממשיך לצבע הנועז המתכתב עם לוק רוקיסטי – כחול רויאל, העונה לשם aruba blue, דרך האדום בורדו דובדבן הנקרא forever you והאחרון, הגוון הבהיר והקלאסי: לבן-אוף וויט העונה לשם marshmallow  לאוהבות הרומנטיקה הבלתי מתפשרת.

Luxor הבושם החדש לגבר מבית  TITANIUM – בושם השובר מוסכמות ומשלב בין תווים גבריים, פרי הדר רענן, פרחי לוונדר ותבלינים אקזוטיים המתקבעים בעזרת בסיס אקזוטי מתקתק.היצירתיות בשילוב המרכיבים יוצרת בושם מיוחד שעוטף את הגוף בניחוח חזק ומוחצן, מסובב ראשים בכל מקום אליו הוא מגיע.השילוב המודרני של חברת הבישום הצרפתית מחבר בין ניגודים כמו רעננות הדרים, לוונדר מרגיע, ווטיבר והל חמים ומצליח ליצור ניחוח גברי מיוחד ושונה.

חברת האיפור האיטלקית PUPA משיקה פלטת צלליות 4 צלליות חדשה: PUPA VAMP 4 EYESHADOW PALETTE המגיעה ב- 3 קבוצות צבע של הגוונים האופנתיים והשימושיים ביותר, לאיפור מושלם מבוקר עד לילה. בכל פלטת צלליות עיניים 4 גוונים במרקמים שונים ממטאלי, סאטן, מנצנץ ועד מרקם מאט לכיסוי מידי. שילוב המרקמים והגוונים מאפשר ליצור מראה איפור רך או מודגש עם נגיעות של זוהר.  בין הגוונים פלטת צלליות של זהב ושחור נוצצים לצד חום וקרם, פלטת גוונים סגולים מחציל כהה ועד ורוד נועז נוצץ, ופלטת גוונים חומים נפלאים מחום כהה ועד אופוויט.

foto still life senza ombra 7360x4600px

הבושם החדש מבית קרליין Mio נרקח במעבדות הבישום בצרפת עבור נשים שלא מהססות להתבשם בניחוח חזק, מסתורי ומתובל, המשדר עוצמה. Mio, משלב תווים מנוגדים של  פרחי מרפא מרגיעים מעל תווי פולים ממריצים, ומתוך היצירתיות החדשה נולד ניחוח נשי ייחודי, עשיר ומסתורי.

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי WELEDA משיק קרם לילה עשיר לעור רגיל עד יבש  מסדרת הסקין פוד לעור הפנים.הקרם מיועד לחידוש ושיקום העור במהלך הלילה המשלב הזנה אינטנסיבית, מבוסס רכיבים פעילים ממקור טבעי וחומצות שומן חיוניות ומעניק זוהר לעור הפנים.לרגל ההשקה: הנחה של 25%  על קרם הלילה החדש. המבצע החל מה 8.1.2024 עד ה  30.1.2024

חדש מסנו Soft! סנו Soft פרימיום – נייר טואלט בעל 4 שכבות, עבה ורך במיוחד.נייר הטואלט סנו Soft פרימיום היחיד* בעל 4 שכבות, עשוי 100% תאית נקייה איכותית למגע נעים, מפנק וקטיפתי עם הטבעה ייחודית המקנה לנייר רכות ואווריריות. עם גודל דף מוגדל לנוחות מרבית!

בד"ר פישר החליטו להוציא מוצר פטנטי שנקרא מגבוני איזי ווש – מגבונים גדולים ועבים מיוחדים לניגוב וניקוי של כל הגוף ושמירה על היגיינה.התועלת שלהם זה שהם מנטרלים ומונעים ריחות גוף, בעלי אפקט דיאודורנט ומעניקים לחות. המוצר מתאים לאנשים שנמצאים בשטח בלי נגישות למים זורמים וסבון כמו חיילים, מטיילים וספורטאים.

רשת ZER4U מציגה לקראת  ט"ו בשבט החוגג תוצרת ישראלית, מגוון עשיר של זרים, סידורי פרחים ועציצים שיכניסו את הטבע הביתה והשנה יותר מתמיד ניתן דגש על תוצרת חקלאית ישראלית בלבד.קולקציית הסידורים והזרים לט"ו בשבט מאופיינת במגוון פרחי העונה, עציצים של עץ זית וסחלבים לצד שמני זית ויינות בוטיק ישראליים, במחירים של החל מ-45 ₪ לחגיגת ט"ו בשבט ישראלית מושלמת. להזמנות: 5444* מכל טלפון או 1-700-500-800

בנעמן, הרשת המובילה בתחום הבישול והאירוח, פיתחו סדרת מיכלי נירוסטה חדשנית ומולטי פונקציונלית, המתאימה לשימוש במיקרוגל, במקפיא, במדיח כלים ואף בתנור בחום עד 180 מעלות ללא מכסה. הסדרה כוללת 6 מיכלים בגדלים שונים עשויים מפלדלת אל חלד איכותית בצירוף מכסי פלסטיק בסגירה הרמטית לשמירה על טריות המזון.לרגל ההשקה מציעה נעמן מבצע 1+1 על הסדרה המהפכנית בפרט, ועל כל קטגוריית כלי אחסון בכלל. טווח מחירים לסדרת מיכלי נירוסטה למיקרוגל: 89.9-169.9 ₪ מבצע 1+1 להשיג בחנויות נעמן בפריסה ארצית ובאתר.בתוקף עד 31.1.24 ו/או עד גמר המלאי.

Aluminiym Storage 11300349

תגובות

להשאיר תגובה