וכל זה קרה בלילה לבן

מחר, רביעי ה- 13.1 יציעו באתר האינטרנט של פלפוט 30 אחוזי הנחה על כל המשחקים באתר. ומה יש להם להציע? קבלו 

TUMBALL 

מי יהיה זה שיפיל את החרוזים? בטח שלא אתם! משחק חדש הדורש יציבות, ריכוז והרבה זמן איכות פנוי מבטיח להקנות לכם ולילדיכם שעות של צחוק והנאה: על כל משתתף בתורו לנסות להניח חרוז על זה שלפניו, ולהשתדל שלא להפיל שום דבר בדרך. הראשון שמצליח להיפטר מכלך החרוזים שברשותו – מנצח. 

(לגילאי 4+) המחיר  60 שקל במקום 86 שקל 

BOOMTRIX

אי פעם דמיינתם מסלול מכשולים מטורף שכולו פרי יצירתכם? לא? עכשיו אפשר להתחיל! משחק ילדים חדש שמצליח להטריף גם את המבוגרים הרציניים ביותר נוחת בארץ ומאתגר את כל המשפחה: מי יצליח להקים את המסלול המטורף ביותר? טרמפולינות, מכשולים ומשגרים נמצאים לרשותכם, עליכם לבנות מסלול בצורה חכמה ומחושבת ולהקפיץ את הכדורים למטרה. מי יצליח לפגוע? מי יבנה את המסלול המרשים ביותר? והכי חשוב: מי יאסוף אחר כך הכל? כנראה שברוב המקרים, התשובה היא אמא ואבא.

(לגילאי 8+) – המחיר 117 שקל במקום 167 שקל

אשפי האשפה – שומרים על הסביבה

רוצים להקנות לילדיכם ערכים של אחריות אישית וחברתית תוך תרגול מיומנויות חיוניות? כנראה שמשחק המיחזור החדש, "אשפי האשפה" הוא בדיוק בשבילכם! בעידן בו הקיימות תופסת מקום מרכזי בסדר היום, כדאי להכניס את הילדים לעולם ירוק ונקי יותר כבר בגיל צעיר. עכשיו ניתן לפתח בו זמנית מיומנויות מיון והכללה, תיאום עין – יד וכן תרגול במילוי הוראות מדויקות. על המשתתפים במשחק למיין פסולת לפי סוגה: פסולת למחזור, פסולת רעילה, פסולת מזון או פסולת שיורים, ולהשליכה לפחים המתאימים.

(לגילאי 4+) 

אתגר הטנגרם

איך יוצרים אותיות, מספרים ובעלי חיים בעזרת שבע צורות הנדסיות בלבד? אתגר הטנגרם מוכיח כי אפשר ליצור מאות מהם! משחק קופסה המכיל שבע צורות הנדסיות פשוטות מאתגר את החשיבה היצירתית שלכם ושל ילדיכם ומאפשר לכם לעצב צורות ודמויות שכלל לא העליתם על דעתכם, ובדרך גם לפתח מיומנויות חיוניות כמו תפיסה מרחבית, פתרון בעיות וחשיבה לוגית. בצירוף חוברת הכוללת מאות דגמים ופתרונות – השמיים הם הגבול. 

(לגילאי 3+) 

הטנגרם הראשון שלי 

אם תהיתם כיצד אפשר לטפח אצל ילדיכם מגיל צעיר כישורים כמו חשיבה מתמטית – לוגית, יצירתיות ודמיון וכן פיתוח יכולות קשב וריכוז, וגם ליהנות בזמן שעושים זאת – הטנגרם הראשון שלי הוא התשובה המדויקת. שלבו את הצורות החסרות ב-40 תמונות מרהיבות, בערכה שלמה הכוללת 7 צורות מגנטיות, 40 תמונות צבעוניות, לוח וטוש מחיקים ושעות של הנאה!

(לגילאי 3+) 

אתגר הטטריס 

משחק טטריס מגנטי לכל המשפחה מזכיר לנו שגם בניינטיז ידעו לעשות משחקים לא פחות מהנים מהיום, ומציע חוויה משודרגת למשחק הישן והטוב: ערכה המכילה 40 חלקים מגנטיים, כולל סרגל מדידה מגנטי, 8 צורות ואינספור שילובים אפשריים תאפשר לכם לבחון יחד עם ילדיכם את כישורי המוטוריקה העדינה שלהם, את התפיסה המרחבית ואת הדמיון, והכי חשוב – לבחון שגם אתם לא 'איבדתם את זה' מאז שהייתם ילדים בעצמכם.

(לגילאי 5+)

את מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר פלפוט אונליין החל מ20:00 ביום רביעי ועד 8:00 ביום שלמחרת (ה׳) 

 

 

 

תגובות

להשאיר תגובה