אנחנו לא מופתעים לגלות שישראל מדורגת במקום הראשון בעולם בשימוש בסמארטפונים, הרי הראש של רובנו תקוע במסך כל היום ואם לא בסמארטפון, אז במחשב הביתי או הלפ טופ. וזה ממש לא עושה טוב לראייה שלנו

מחקר שפורסם לאחרונה מגלה שהישראלי הממוצע בודק את הסמארטפון כ-150 פעם ביום!

שימוש רב זה גורם לעומס ועייפות בעיניים, לטשטוש בראייה ותחושת יובש ועלול אף לגרום לכאבי צוואר וראש, שלא

עדשות הדיגיטל של ZEISS  גרמניה, המיובאות לישראל באופן בלעדי על ידי חברת "לפידות מדיקל" מפחיתות את הסימפטומים האלה על ידי טכנולוגיה חדשנית שהוטמעה בהן.

העדשות תוכננו במיוחד לענות על צרכיהם של אנשים בגילאי 30-45 החווים לראשונה קשיי ראייה לטווח קצר,

ללא קשר לכך שהם זקוקים למשקפיים חד מוקדיים או שאינם זקוקים לעדשות ראייה כלל. גם למרכיבי עדשות המולטיפוקל יש בשורות שכן סדרת המולטיפוקל החדשה של ZEISS, גם היא מצוידת באותה טכנולוגית דיגיטל.

היתרונות הבולטים ברורים: עדשות המסייעות לעין להתמקד בקלות, צפייה נטולת קושי במהלך היום והסתגלות קלה לעדשות.

עדשות הדיגיטל של ZEISS  הופכות את העיניים העייפות והצוואר התפוס לנחלת העבר. הן עוזרות למשתמשים במכשירים דיגטיליים לשמור על ראייה חדה, מדויקת וברורה במהלך כל היום.

כבר למעלה מ- 165 שנה ZEISS  מובילה את עולם האופטיקה לשיאים חדשים: מעל ל- 200 מיליון איש בעולם מרכיבים עדשות ZEISS.   בכל שנייה בעולם, בוחרים לפחות שני אנשים בעדשות ZEISS. משנת 1847 מייצרת ZEISS  עדשות למיקרוסקופים לכל תחומי הרפואה.

משנת 1889 ועד היום מספקת ZEISS  עדשות למצלמות המובילות בעולם.  החללית "אפולו 11" , שנחתה על הירח ב- 1969, צוידה בעדשות ZEISS .  ZEISS ייצרה את עדשת הטלסקופ הגדולה בעולם שקוטרה גדול מ- 10 מטרים.  לוויני Google Earth  מצוידים בעדשות ZEISS  .

טווח מחירים לעדשות דיגיטל לבנות של ZEISS:

עדשות דיגיטל החל מ- 2200  ₪, עדשות מולטיפוקל צייס- החל מ- 3500 ₪. ניתן להשיג בחנויות באופטיקה גן העיר, תל אביב.

 

1 תגובה

להשאיר תגובה