לא רק קולה או שוקולד. עכשיו תוכלו לקנות מוצרי סלולר במכונה אוטומטית וחדשנית. היזם ומנכ"ל חברת URBANANA מסביר מה תוכלו למצוא שם, האם זה מתאים לכולם  ומה הייחודיות שבמכונה

אנחנו בישראל עדיין רגילים לראות בעיקר ממתקים, משקאות ודברי מאכל הנמכרים במכונות אוטומטיות, אבל כעת זה עומד להשתנות.חברת  URBANANA, תהיה הראשונה בישראל המוכרת מוצרים נלווים לסלולר בתוך מכונות שמוצבות כעת באזור מרכז הארץ ובהמשך בכול. בין היתר תוכלו לקנות דרכן רמקולים, מטענים למיניהם, כבלים, כיסויים לסלולר ועוד, וכל זאת בתוך מכונה אוטומטית בעלת מסך מגע ענק- בגודל 55 אינץ'. החברה  פיתחה תוכנה חדשנית לניהול מכונות אוטומטיות בעלות מסך מגע.

בתהליך הפיתוח ניתן דגש על הלקוח וחווית הקניה הכוללת תצוגה דיגיטלית נוחה וקלה לשימוש (באמצעות נגיעה במסך). השימוש הוא  בעל דמיון רב לשימוש בטלפון החכם, הידוע לכולנו. תהליך הקניה הינו אינטראקטיבי ומהיר ואינו מסתכם רק בתשלום בלבד.

"הרעיון מאוד דומה למכונה בה  קונה בה קולה או קפה רק שההבדל הגדול הוא שיש מסך ענק במאונך", אומר היזם עופר קסוביץ, "אין כאלה מכונות בארץ עד כה לפחות וכרגע יש לנו אותן במספר מקומות כמו שדה התעופה,  קניון  רננים, עזריאלי הוד השרון ועוד".

המכונה מופעלת באמצעות מערכת ההפעלה לינוקס המאפשרת שליטה מלאה מרחוק במלאי, קבלת מידע מדויק בנושא כספים והתראה מידית על כל תקלה (למשל, ניתוק מהחשמל). כל האמור לעיל מתבצע ON-LINE באמצעות מודם ו- SIM.  התקשורת עם המכונה הינה דו- כיוונית וניתן גם להעביר למכונה מידע כגון מלל נוסף (על מוצר מסוים), הוספת תמונה ואף לתקן תקלות. כל זאת מבלי להגיע כלל למכונה.

קסוביץ: "מדובר פה בתכונית ניהול שמוסרת  לנו למשרדים און ליין את כל מה שקורה בכל מכונה.  החל מדברים טריויאלים כמו מלאי , בכל מכונה יש מלאי של 36 סוגי מוצרים, ולכל סוג יש 3-10 מוצרים במלאי. בכל רגע נתון אני יודע כמה נשאר מכל מוצר, מתי מבוצעת הקניה, מתי נגמר המלאי ויש לחדשו, אפילו אם אנשים לא קנו מוצר אלא רק נגעו על המסך כאות התעניינות.

"השימוש נורא קל ואינטואטיבי כמו השימוש בסמארטפון, נניח שיש לך אייפון 5 אז המכונה תראה לך את כל המוצרים שמתאימים למכשיר שלך. זה תהליך חוויתי של קנייה שמוכר מעולמות תוכן אחרים. אני רואה שהמכונות מושכות ילדים בני 5 כמו גם מבוגרים, זה הרעיון שהיה בנו מלכתחילה: ליצור מוצר  קל מהיר וחוויתי שמתאים לכל גיל".

– מה מיוחד במכונות מול חנות רגילה למוצרי סלולאר?

"במדינה שוק  המוצרים הנלווים לסלולר הוא די עמוס. הבנו מההתחלה שצריך לזהות אותנו, רצינו שהמוצרים שלנו יהיו מאוד אופנתיים ויתאימו להכל. עשינו תהליך מיתוג מסודר ומושקע רצינו לייצר פה משהו שהוא לא גאדג'טי אלא אופנתי ונותן הרגשה של יוקרה מחד ומצד שני מחירים ממוצעים ושהכל יותאם לכל הגילאים".

 

תגובות

להשאיר תגובה