עוגות, גבינות ויינות כל מה שאתם צריכים לחג השבועות 

יצרנית המזון הישראלית "מיה תעשיות מזון", מציגה את "סדרת האפייה המשודרגת"- בשנה האחרונה הוסיפה חברת מיה לסדרת האפייה את סדרת מעדני הפרי והקונפיטורות, סדרת שמרים יבשים, סדרת מוצרי אגוזים שונים ושקדים לאפייה ובישול  ואת סדרת הפירות היבשים כל אלו מתווספים  לחטיבת האפייה של מיה תעשיות מזון, סדרת מוצרים וחומרי גלם לאפייה ובישול, המיועדים לשימוש בייתי ומקצועי כמו אגוזי מלך טחונים, שקדים מולבנים פרוסים ועוד.

קים שוקולד,בוטיק השוקולד הייחודי מרחובות מציע לחג השבועות עוגת גבינה מפנקת במיוחד בסגנון ניו יורק.לעוגה בסיס של בצק פריך ושקדים מלא בגבינת פילדפיה עם ציפוי גבינה ושוקולד לבן עשיר אך לא מתוק מדי. ניתן להוסיף קישוטי מקרונים ושוקולד. עוגה בקוטר 20 ס"מ – 210 שקל, עוגה בקוטר קוטר 15 ס"מ  105 שקל ועיגולי גבינה אישיים – 17 שקללקראת שבועות, משיקה קונדיטוריית "מתוקה" תפריט חלבי עשיר לשולחן החג. בלב הקולקציה, מבחר עוגות גבינה אפויות וקרות וקינוחים שהפכו לקלאסיקה כמו עוגת גבינה ושוקולד – עוגת גבינה קרה על בסיס שוקולד בראוני בציפוי גנאש שוקולד,סטריפ גבינה ומרמלדת לימון – עוגה על בסיס בצק חמאה פריך, מוס לימון, מוס גבינה וטופינג של מרמלדת לימון  וקראנץ גבינה ווניל קלאסית – עוגת שמרים שמרים אוורירית ומושלמת . עוד בקולקציה סברינות קלאסיות אישיות עם קצפת וניל ודובדבן אמרנה. בגזרת המלוחים השיקו במתוקה את ליין המאפים הממכרים שלהם בגרסה לאפייה ביתית – מיני מאפה גבינות/ גבינות ושומשום/ תרד וגבינות/ בטטה

לקראת חג השבועות, משיקה קונדיטוריית ביסקוטי קולקציית מאפים חלביים עשירה ומגוונת לאוהבי המתוק והמלוח.בין המאפים המתוקים טורטה ריקוטה פטל- בסיס של עוגיות חמאה, קונפיטורת פטל ביתית, קרם גבינת ריקוטה וציפוי שטרוייזל שקדים,פלורנטינה- בסיס חמאתי של קראמבל שוקולד ואגוזי לוז, גבינת שמנת ניו-יורקית קלאסית עם שבבי שוקולד לבן וציפוי קרם שנטיל וטווילים של פלורנטין ובאטרקראסט- עוגת גבינה קרה ביתית עם תחתית וציפוי של קראמבל חמאה וקרמל . בגזרת המלוחים, קראנץ מלוח- קראנץ שמרים במילוי גבינות מנצ'גו ופלפלים קלויים.

רשת עוגות דה לה פה מציעה מבחר עוגות כמו עוגת גבינה אפויה עם גבינת שמנת 30% שומן אפויה בסגנון אמריקאי, עוגת יוגורט משמש עם תחתית ביסקויט פיסטוק, קרמו משמש ומוס מיוגורט באפלו בציפוי משמש פטל ועוגת גבינה שוקולד עם גבינת שמנת 30%, שוקולד מריר 70% וקקאו איכותי על בסיס עוגיות חמאה ושוקולד, בנוסף תמצאו גם גם עוגות טירמיסו, עוגת גבינה פירורים, עוגה בחושה של גבינה ואוכמניות ומבחר קישים. .

לקראת שבועות תנובה מרחיבה את סדרת הגבינות המיוחדות COLLECTION ומשיקה סדרת גאודה הולנדית, גבינת איבריקו שמקורה בספרד וגבינת קצ'וטה שמקורה באיטליה. כמו כן, המותג יוביל את הזרוע הקולינרית הכוללת גבינות לבישול ואפייה, ביניהן גבינת מסקרפונה, פתיתי פרמז'ן ופתיתי מוצרלה בשני גדלים. לצד השקות COLLECTION, יחזרו למדפים השקות החג של השף הלבן: בלילה להכנת עוגת גבינה ומלית למאפים, במהדורה מוגבלת.

מחלבת גד, תחגוג השנה את חג השבועות כמיטב המסורת עם תוצרת ישראלית איכותית ותשיק מגוון מוצרים לאפייה, בישול, ואירוח ביתי ובינהם קרם פטיסייר, גבינת פקורינו פרוסה, גאודה עיזים, בולגרית 24%, וקוואטרו פורמאג'י.

מחלבת משק צוריאל, מציעה מבחר גבינות לחג ובינהם גבינה צפתית קלאסית וגבינה צפתית מעודנת 5%, גבינות בולגריות קלאסיות: בולגרית 5% ובולגרית 24%  וכן גבינות לאפייה: גבינת תבור 5% וגבינת טבורוג 5% גבינת חלומי 28% ויוגורט עיזים לשתייה 3.8%.

לכבוד חג השבועות יקב טפרברג משיק שני בצירים חדשים: רוזה אסנס 2019 ודסטיטאז אינספייר 2019

 

תגובות

להשאיר תגובה