קנו לעצמכם מתנה לחג

פלטפורמת המתנות BUYME משתפת פעולה עם מבחר השפים המובילים ביותר בישראל ומשיקה ספר מתכונים דיגיטלי שבנתה עמם, שניתן לשלוח בחינם כל אחד לעצמו או ליקירים בין השפים שלוקחים חלק בפרויקט זה: אבי קונפורטי, יובל בן נריה ושאול בן אדרת. שרון ריפה, מנהלת מחלקת שותפים BUYME: "כמותג שחרת על דגלו לרגש, לשמח ולקרב בין אנשים ע"י מתנות, החלטנו לחבור לשפים המובילים ביותר בישראל ולהעניק מתנה קטנה שתעזור לקרב ולשמור על הקשרים בין אנשים, במיוחד עכשיו שנבצר מהם ליהנות יחד במסעדות"

עוגת גבינה של המגזינו, פולנטה של מחניודה או בכלל שקשוקה לבנה של קימל בגלבוע? לא צריך להתלבט. למרות שהמסעדות עדיין סגורות זה לא אומר שאי אפשר להביא את השפים הביתה. לקראת חג השבועות, פלטפורמת המתנות BUYME חברה לשפים של המסעדות המוכרות ביותר איתם הם עובדים גם בשגרה, ובנתה עמם ספר מתכונים דיגיטלי על טהרת המאכלים החלביים של חג השבועות.

השפים, שטרם קיבלו אור ירוק לפתוח את שערי מסעדותיהם לציבור הרחב, שמחו לשתף פעולה ולחלוק עם עם ישראל את המתכונים שלהם למאכלים הטעימים ביותר לארוחת החג. בין השפים המובילים המשתתפים בספר המתכונים ניתן למצוא את יובל בן נריה מ'טאיזו', ברק כהן שף קונדיטור 'מגזינו', אבי קונפורטי מ'צפרה', שאול בן אדרת מ'התרנגול הכחול / קימל בגלבוע', רן שמואלי מ'קלארו' ועוד רבים וטובים.

ביחד עם השפים ובשילוב של כמה מהברים החזקים ביותר, בנתה BUYME ספר מתכונים המורכב ממספר מתכוני אוכל וכמה קוקטיילים, כולם כמובן ברוח החג. כל אחד שיכנס לאתר, יוכל להזמין לעצמו או ליקיריו, ספר מתכונים בליווי ברכה אישית ישירות למייל או לנייד – בחינם.

שרון ריפה, מנהלת מחלקת שותפים BUYME: "לקראת חג השבועות ולאור שגרת הקורונה, חיפשנו דרכים נוספות ברוח החג, להמשיך ולהפיץ את האור והשמחה ולעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב והוא לקרב בין אנשים. כמותג שחרת על דגלו לרגש, לשמח ולקרב בין אנשים באמצעות מתנות, החלטנו לחבור לשפים המובילים ביותר בישראל ולהעניק לאהובים מתנה שתעזור לקרב ולשמור על הקשרים בין אנשים, במיוחד עכשיו שנבצר מהם ליהנות יחד במסעדות."

תגובות

להשאיר תגובה