נוטלה, ממרח אגוזי הלוז והקקאו האייקוני האהוב על מיליונים ברחבי העולם, מזמין את המעריצים להצטרף לחגיגה הגלובלית של יום נוטלה העולמי 2025. מאז שנוסד בשנת 2007 על ידי הבלוגרית האמריקאית שרה רוסו, יום זה מאחד את כל המעריצים ביותר מ-170 מדינות, לחלוק את התשוקה והאהבה לנוטלה. השנה, החגיגה מזמינה את המעריצים לצאת למסע תרבותי מרתק – מהרחובות האמנותיים של איטליה ועד הביחד המשפחתי על שולחנות ארוחת הבוקר הישראליים. נוטלה מזמינה את המעריצים לקחת חלק במסע עולמי של טעם, יצירתיות וחיבור.
יום נוטלה העולמי, הנחגג מדי שנה ב-5 בפברואר, נוצר באופן ספונטני בשנת 2007 על ידי הבלוגרית האמריקאית שרה רוסו. יום מיוחד זה מאחד את כל מעריצי נוטלה ברחבי העולם, להודות להם על האהבה שהם מפגינים, ולאפשר לחלוק את אהבתם לנוטלה דרך הרשתות החברתיות, בתמונות, מתכונים, שירים ומסרים. מאז היווסדו, יום הנוטלה העולמי התפתח לידי לתופעה גלובלית שבה מעריצים מכל העולם מביעים את אהבתם למותג
תומאס שאטנייה, נשיא גלובלי של נוטלה® בפררו אמר: "יום נוטלה העולמי הוא עדות לכוחו המתמשך של המותג ולתשוקה של מעריצינו, שהפכו את נוטלה לאייקון תרבותי – הנחגג אפילו בספרים ותערוכות. ב-פררו אנו מחויבים להמשיך לחדש ולוודא שנוטלה יישאר חלק בלתי נפרד מחיי האנשים. נוטלה תמיד קשור להפצת שמחה וחיוביות, והיום יש לנו משפחה שלמה של מוצרי נוטלה ליהנות מהם. תודה ענקית לכל מעריצי נוטלה שלהם חלק ניכר בהתפתחות המוצרים שלנו! אנו מצפים לשנים רבות של חיוכים ויצירת רגעי נוטלה בלתי נשכחים איתכם."
כך חוגגים את נוטלה ברחבי העולם:
- הצליל של נוטלה: לראשונה בהיסטוריה, נוטלה מציגה את החתימה הקולית שלה – "The Sound of Nutella". בשיתוף פעולה עם Massive Music, הופק פסקול יצירתי ושמח ההופך את אגוזי הלוז למוזיקה. התוצאה היא מנגינה המגלמת את רוח החיובית והיצירתית של נוטלה. מעריצים בישראל יכולים להאזין לוידאו עם הצליל המיוחד בערוץ היוטיוב https://youtu.be/V8hdDgar8cw
- תערוכה במוזיאון MAXXI: במוזיאון לאמנות עכשווית MAXXI שברומא, מוצגת תערוכה מיוחדת המתעדת את 60 שנות ההיסטוריה של נוטלה כסמל תרבותי.
- ספר חדש החוגג את המורשת של נוטלה: מהדורה חדשה באנגלית של הספר: "העולם החדש של נוטלה" ("The New Nutella World") מאת העיתונאי והסופר הקולינרי האיטלקי ג'יג'י פאדובאני ראתה אור, ומזמינה את המעריצים להעמיק במסע של נוטלה וההתבססות שלו כמותג חזק אהוב ואהוב בכל העולם.
איך הכל התחיל?
נוטלה נולד בשנת 1964. הממרח הייחודי של אגוזי לוז וקקאו, האהוב על מיליוני אנשים ברחבי העולם, מיוצר על ידי פררו תוך הקפדה על בחירה קפדנית של רכיבים איכותיים, מסירות ותשוקה בכל שלב בייצורו. כיום, ניתן למצוא את נוטלה בכ-170 מדינות ברחבי העולם ועם טעמו הייחודי נוצרו מגוון מוצרים המותאמים לרגעים שונים בחיי היומיום, כולל נוטלה בי-רדי (Nutella B-Ready ), נוטלה אנד גו! (!Nutella and GO) ונוטלה ביסקוויט (Nutella Biscuits). בשנת 2024, נוטלה חגג 60 שנה של הפצת חיוכים באמצעות תשוקה, יצירתיות וחדשנות.
נוטלה בישראל: נוטלה בישראל הוא מותג אהוב כמעט בכל בית. משפחת נוטלה מציעה מגוון אפשרויות כולל: נוטלה בי-רדי (Nutella B-Ready), נוטלה אנד גו! (Nutella and GO!) ונוטלה ביסקוויט (Nutella Biscuits). כל מוצר מעניק את הטעם האיכותי והייחודי של נוטלה , כך שניתן ליהנות ממנו בכל רגע ביום.