לימור אורן ועודד שהרבני, זוג יזמים, וגם בחיים, מרחיבים את שוק "ריחות וטעמים"  ומתכננים להפוך בתוך 5 שנים לרשת הגדולה בישראל לאוכל ביתי עם כ 10 סניפים.בימים אלה נפתח סניף חדש, השני במספר, במתחם פולג בנתניה.

הסניף החדש משתרע על פני 350 מ"ר וממוקם במתחם פולג הפופולארי על הרחוב הראשי של  איקאה. "את כל העבודה בבניית ועיצוב הסניף עשינו וביצענו במו ידנו" מספרים לימור ועודד בגאווה."כל העצים ממוחזרים, טיפסנו על סולמות, תלינו סירים ומחבתות, עיצבנו את כל עמדות ההגשה, ובעיקר השקענו את הנשמה שלנו במקום, מתוך אמונה אמיתית בדרך, בחומרי הגלם, ובידיים המבשלות שלנו" אומרת לימור. כמו כן קיימת אפשרות לאכילה במקום, לאירועים ולקייטרינג.

מותג "ריחות וטעמים" שוק של אוכל ביתי שלוקחים הביתה הושק לפני 6 שנים עם סניף ראשון ברמת השרון. מאז השקתו משרת הסניף הפופולארי עשרות אלפי לקוחות חוזרים מדי שבוע אשר באים לרכוש אוכל טרי, איכותי, שמבושל בשיטות מסורתיות ובעבודת יד ומחומרי גלם מקומיים בלבד.

לימור ופרחיה (אמא של עודד) אמונות על הסירים ומבשלות מדי יום מגוון רחב של תבשילים, ממולאים, קובות, מרקים, תוספות ועוד… אוכל ביתי אמיתי ממתכוני אמא וסבתא ללא קיצורי דרך פשוט וטעים כמו פעם . במחיר שווה לכל כיס ועשוי עם הרבה מאוד אהבה.

חומרי הגלם איכותיים ונרכשים על בסיס יומי ע"י עודד שסוחר בפירות וירקות כבר למעלה מ- 25 שנה. הקפדה על איכות וטריות זה שם המשחק פה. 

המקום מגיש למעלה מ- 100 תבשילים שונים ומגוונים מכל העדות. מה שיש טרי ובאותו יום בשוק נכנס לתפריט. התפריט משתנה כל יום. השוק מספק מענה גם לטבעונים, צמחונים, לנמנעים מגלוטן, לנמנעים מסוכר ועוד.

"כל אחד יכול לקבל מענה" אומרת לימור "במקום ניתן להשיג מגוון רחב של תבשילים מכל העדות: תבשילים מהמטבח העירקי כגון מגוון גדול של קובה מבושלת  טבית ,אורז אדום, במיה, קיצ'רי ועוד . מעדות נוספות כמו חריימה, מפרום, טבחה תבשילי בקר אין סוף סוגי קציצות ברטבים שונים , לצד מנות מהמטבח הפולני מרק עם קניידלך, חמין עם קישקע, קרפלך בחגים, מנות אסייתיות מעברה של לימור כמנכ"ל רשת מסעדות גירף וג'פניקה ועוד.

הילדים המשותפים של הזוג עובדים במקום מהקטן ועד הגדול ומסייעים בתחזוקה השוטפת, במיזם לוקחת חלק בצד הקולינרי אמו של עודד "פרחיה שהרבני" המביאה אתה ניסיון של 50 שנה במטבח העירקי.

תגובות

להשאיר תגובה