חברת ארגל הינה הספקית הגדולה ביותר בישראל של כלי שולחן והגשה, כלי מטבח מקצועיים וציוד נלווה לתחום ההסעדה המקצועי: מסעדות, פאבים ובתי קפה, בתי מלון, אולמות וגני אירועים, חברות קייטרינג, חברות השכרת ציוד ועוד.

לראשונה בתולדותיה פותחת ארגל את שתי חנויותיה לקהל הרחב. בחנויות אלה, המתפרסות על 400 מ"ר, יציגו את כל הציוד המקצועי שהשפים משתמשים בו במסעדות שלהם: צלחות, כוסות, כלי הגשה, סכינים, סירים, מחבתות ועוד.

הציוד בארגל הוא ציוד מקצועי ואיכותי של המותגים המובילים בעולם והרוב תוצרת אירופה וארה"ב. ציוד זה היה זמין רק לקהל המקצועי (שפים, מסעדנים, בתי מלון וכו), בשל משבר הקורונה, שהשאיר מסעדות רבות סגורות, החליטו בארגל, לפתוח את החנויות לקהל הרחב. ומאחר וכמות הבישולים בבית גדלה, הרשתות החברתיות מלאות בסרטונים ובמתכונים של שפים, ואנשים מתנסים בבישול של מנות שלא עשו קודם- זה הזמן להצטייד גם בציוד מקצועי.

ציוד שאמור היה להגיע למסעדות לקראת החלפת התפריטים ועונת הקיץ ולמגוון מסעדות שאמורות היו להיפתח, מוצע בארגל לקהל הרחב במחירים מיוחדים. מחירים לדוגמא: מחבתות וסירים החל מ 80 ₪ ; כוסות החל מ 5 ₪ ; סכיני שף החל מ 90 ₪

בנוסף מציעים בארגל הטבה מיוחדת לתחילת מאי: שישיית כוסות יין קריסטל מתנה, על כל קנייה מעל 150 ₪ (ומוגבל למתנה אחת בקניה).

לדברי רועי עמית, אחד מבעלי ארגל: במשך שנים פנינו אך ורק לקהל המקצועי, שפים רבים באים אלינו, מתייעצים, בונים תפריטים, בוחרים סטים של צלחות וכוסות, ואת כל הציוד הדרוש למסעדות שלהם. הקורונה, עצרה לחלוטין את עולם המסעדות וההסעדה ונשארנו עם ציוד רב שאמור היה להגיע למסעדות, לקייטרינג ולבתי המלון לקראת עונת הקיץ, וזאת הפעם הראשונה שאנו פונים לקהל הפרטי.

זאת הזדמנות אמיתית לקהל הבשלנים להגיע לחנויות ולרכוש ציוד מקצועי של שפים ולבשל מקצועית בבית"

2 החנויות של ארגל נמצאות בתל אביב ובחיפה:

תל אביב, שארית ישראל 37, טל': 03-6821199  | ימים א'-ה': 08:30-17:00  יום ו': 08:30-13:00

חיפה , הקורנס 7, מפרץ חיפה (צ'ק פוסט) טל': 04-8200320  | א'-ה': 08:30-17:00 יום ו': 8:30-13:00

תגובות

להשאיר תגובה