10 טיפים לבחירת לוח מחיק

לא משנה מהי הסיבה שבגללה אתם מעוניינים לרכוש לוח מחיק, אם אתם מחפשים מוצר שכזה תגלו שהאפשרויות הן רבות. לעיתים, דווקא שהמגוון רחב מאד הבחירה מתוך השפע הזה לא תמיד קלה. לא פשוט לאתר את המוצר הנדרש וגם לא תמיד יודעים מה טוב יותר, ומה פחות. הנה לפניכם 10 טיפים לבחירת לוח מחיק שיעזרו לכם במשימה החשובה הזו ויאפשרו לכם ליהנות מיתרונותיו של הלוח:

  1. הגודל של הלוח הוא אחת הנקודות החשובות ביותר שיש לקחת בחשבון. חשוב שהלוח שבחרתם יתאים לצרכים וגם למרחב שבו הוא מתוכנן לעמוד/להיתלות. ולכן, לפני שאתם מזמינים את הלוח בחנו את המידות השונותתוך התייחסות לשטח שאליו הוא מיועד.
  2. איכות הלוח היא פרמטר נוסף, שכדאי להתייחס אליו. הלוחות המחיקים מגיעים כיום באיכויות שונות. אם אתם רוצים שהלוח המחיק שבחרתם ישרת אתכם לאורך זמן, שימוש דגש על פרמטר זה, וגם אם הדבר כרוך בהוצאה גבוהה יותר. הרי לא תרצו לרכוש לוח מחיק חדש בכל מספר חודשים, בתדירות גבוהה.
  3. החומר שממנו הוא עשוי הוא נקודה נוספת וחשובה לא פחות שיש לבחון. חשוב שזה יהיה חומר איכותי, חומר עמיד, כזה שהופך את הלוח לעמיד יותר, לוח שאיננו נשרט בקלות, נשבר בקלות או נהרס.
  4. המחיר של הלוח יכול לנוע בטווח רחב מאד, בין כמה עשרות שקלים לכמה מאות או יותר. בדקו מהם המחירים המוצעים, ערכו סקר שוק והשוו מחירים. אל תתפתו לרכוש לוח מחיק זול מאד, שכן כידוע – הזול יכול במרבית המקרים לעלות לכם ביוקר. שימו לב לכך.
  5. מי מייצר אותו הוא נקודה נוספת חשובה. כדאי לבחור לוח מחיק המיוצר על ידי חברות מוכרות בתחום, חברות הנחשבות למובילות בכל הקשור לייצור לוחות מחיקים.
  6. עד כמה קל ונוח למחוק ממנו הוא פרמטר חשוב מאד. מומלץ מאד, ובמיוחד אם אתם מתכננים להשתמש בלוח לא מעט, לחפש לוח מחיק שקל ונוח למחוק ממנו. שעצם המחיקה איננה מצריכה מכם כוח רב מדי.
  7. עטי הכתיבה או הטושים המיוחדים שמשתמשים בהם הוא נקודה נוספת שחשוב שתבחנו. בדקו מה עליכם לרכוש לצורך הכתיבה על הלוח, כמה זה עולה ועד כמה זה איכותי. בחנו גם את התוצאות, איך הכתב והצבע נראים על הלוח לאור השימוש בעטים/בטושים ורק אחר כך קבלו את ההחלטה.
  8. חשוב שהשתקפות קרני האור ישירות על הלוח תהיה מינימלית ככל שאפשר. כך לא תסתנוורו ממנו והקוראים מהלוח יראו בצורה טובה את הכתוב עליו.
  9. האם עומד בתו התקן הישראלי– בחנו נקודה זו. על הלוח המחיק לעמוד בכל התקנים הנדרשים.
  10. בדקו איך תולים את הלוח. האם הוא עומד או נשען על רגליים מיוחדות או שמא תולים אותו על הקיר, כמו תמונה. הדבר חשוב לאור התייחסות לתנאי השטח עצמם וגם אופן השימוש בלוח הנבחר.

לפרטים נוספים ויצירת קשר , חייגו למספר 072-3901185

המאמר נכתב בחסות בי אם ישראל.

תגובות

להשאיר תגובה