רק אני וה-SAP שלי

מתחם הבילוי והפנאי Hilton bay ABSOLUT Beach & Surf משיק בשיתוף פעולה עם מדריכת היוגה והמדיטציה מיה קרמר, בעיצומו של קיץ 2020 את Yoga Sap.

מדובר בחוויה בריאה וייחודית אשר משלבת את היתרונות של אחד החופים היפים בישראל עם יוגה, ספורט שתופס תאוצה משמעותית בשנים האחרונות ומחבר את האדם אל עצמו והטבע. חיבור זה מעניק תחושה של רוגע, מיידפולנס, הפחתת לחצים נפשיים והעמקת החיבור לתודעה. יחד עם תרגול היוגה נוצרת חוויה ספורטיבית מרעננת, מעצימה ומרגיעה.

השיטה מוסיפה לתרגול היוגה אלמנטים מוגברים של שיווי משקל, אשר בשילוב הציפה על המים וההתיישבות על ה- SAP, מאפשרת ריכוז ושליטה בנשימות. בנוסף, השיטה החדשנית מעודדת הפעלה מוגברת של שרירי הליבה ושל שרירים נוספים בגוף שלא מופעלים ביום יום והופכת את תרגול היוגה הרגיל לחוויה אנרגטית על מי ים התיכון.

הילטון ביי איחד כוחות עם  מיה קרמר, מדריכת יוגה ומדיטציה מובילה, שמלווה אנשים בתהליכי שינוי וצמיחה. יחד הקימו שיעורי Yoga Sap ייחודים בלגונה הטבעית של החוף, אשר מעניקה את התנאים האופטימליים לחוויה. המים הרגועים והשלווים גם בימים בהם הים גבוה,  מאפשרים לכל סוגי הרמות, החל ממתחילים ועד למתקדמים, להשתתף וליהנות מהחוויה המיוחדת.

 

תגובות

להשאיר תגובה