לאחר כמעט חודשים של הפסקת פעילות חזר שוק הכרמל לפעילות תחת הגבלות הקורונה. אז פגשנו את 'קובי בוריקה' ואת 'עובדהיה ינעל העולם' שהסבירו לנו שגם את זה נעבור. יו"ר ועד הסוחרים "שמחים לחוזר לשרת את הלקוחות" . צפו בקטעי הוידאו בביקור בבוקר הפתיחה של השוק. 

השווקים ייפתחו בהתאם לתקנות החירום של הממשלה ולאחר שגובשו החלטות בשיתוף פעולה עם הסוחרים בשווקים הכוללות:כניסת הציבור לשווקים תווסת ותוגבל במטרה לקיים ההנחיות לשמירת מרחק ומניעת התקהלויות. הציבור מתבקש להתאזר בסבלנות בכניסה לשווקים ולהישמע להוראות הפקחים והסדרנים.

הכניסה למתחמי השווקים מותנית בעטיית מסיכה לכל אורך הביקור בשוק ומדידת חום בכניסה לשווקים.

מערכת כריזה תופעל בכל חצי שעה ותזכיר למבקרים את חובת עטיית המסכה.

הסוחרים בשווקים קיבלו מהעירייה הנחיות לשמירה על כללי ההיגיינה – הן באמצעות חיטוי משטחים פנימיים באופן תדיר והן בהצבת חומרים לחיטוי ידיים במקומות נגישים לשימוש ציבור הקונים.

פקחים יסיירו בשווקים במשך כל שעות הפעילות ויוודאו כי נשמרת הקפדה על הנהלים – הן מצד הסוחרים והן מצד המבקרים. בשל המצב הרגיש ועל מנת להקפיד על ההנחיות, לא תתאפשר אכילה בישיבה במתחמי השוק.

כחלק מההערכות העירייה גידרה את הכניסות לשווקים, הדביקה מדבקות עמידה במרחק, חילקה מנשרים עם הנחיות לבעלי הדוכנים ותלתה כרזות עם הנחיות משרד הבריאות בכניסות לשווקים

 

תגובות

להשאיר תגובה