קורס ללימוד המדיטציה הטרנסנדנטלית להורים וילדים

החופש הגדול הוא הזדמנות נהדרת לחזק ולהעמיק את הקשר בין הורים לילדיהם. האגודה הבינלאומית למדיטציה בישראל משיקה קורס משפחתי ללימוד המדיטציה שיהווה זמן איכות, העצמה ולמידה משותפים, אשר יתרמו לחיזוק הקשר עם הדור הצעיר. 

המדיטציה הטרנסנדנטלית היא טכניקה שאומצה על ידי למעלה מ-10 מיליון אנשים ברחבי העולם, ביניהם משפחות רבות, בזכות היתרונות והתועלות הרבות שמעניקה הטכניקה, כגון:  הפחתת מתחים, לחצים וחרדות, שיפור בקשב ובריכוז, שיפור ביחסי האנוש ובהרמוניה, עלייה בסבלנות ואפילו ביכולת לאהוב ולהעניק לזולת.

המדיטציה הטרנסנדנטלית היא טכניקה טבעית ופשוטה לתרגול שאינה כוללת ריכוז, דמיון מודרך או ריקון הראש ממחשבות וכדומה. כשהורים וילדים מתרגלים מדיטציה, יש סיכוי גבוה שחיי המשפחה יהפכו להרמוניים יותר ויהיו פחות וויכוחים כיוון שחלק גדול מהלחץ משתחרר במהלך תרגול המדיטציה. 

המדיטציה הטרנסנדנטלית מתאימה מאד לתרגול משפחתי, משום שגם ילדים מתרגלים אותה בקלות ובהנאה רבה. את המדיטציה הזו מתרגלים פעמיים ביום בישיבה נוחה, בעיניים עצומות במשך 10-20 דק' כל פעם.  

לכבוד הקיץ מוצע קורס שהותאם להורים וילדים במחיר מיוחד, בתל אביב ובחיפה. השתתפות בסדנה שמועברת על ידי מורה מוסמך שעבר הכשרה מקצועית מעמיקה, מעניקה חברות באגודה הבינלאומית למדיטציה לכל החיים. המשמעות היא שלאחר לימוד הטכניקה מוזמנים המשתתפים בכל עת לחזור ולרענן את התרגול, להיעזר במורה שלהם ולהעשיר את הידע שלהם ללא תשלום נוסף.

הקורס בתל אביב יתקיים בין התאריכים 1.8 ל-7.8 וכולל:

 1.8  בשעה 18:30 – הרצאת מבוא, בה מקבלים מידע על מגוון ההשפעות המועילות שיש לתרגול המדיטציה הטרנסנדנטלית והסבר על עקרונות התרגול שמשמש כבסיס לשלבי הלימוד הבאים.

  1. 8 – מפגש אישי עם המורה. פוגשים את המורה, לומדים את הטכניקה ומתחילים לתרגל. השעה נקבעת ישירות מול המורה.
  2. 8 בשעה 10:00, 6.8 בשעה 19:30 ומפגש אחרון ב-7.8 בשעה 19:30 – כל שיעור מתמקד בנושא אחר מעולמות המדיטציה הטרנסנדנטלית. בכל שיעור מתבצע תרגול קבוצתי של המדיטציה, יש זמן לשאלות ותשובות והזדמנות לשפר את התרגול יחד עם המורה.

הקורס בחיפה יתקיים באותו פורמט בין התאריכים 19.8 ל-24.8 וכולל:

  1. 8  בשעה 11:00 – – הרצאת מבוא.
  2. 8  מפגש אישי עם המורה.
  3. 8  בשעה 19:00 , 23. 8  בשעה 19:00 ומפגש אחרון ב-24.8 בשעה 19:00.

 

למידע נוסף ולרישום לקורס לחצו כאן

תגובות

להשאיר תגובה