ביום רביעי האחרון,הצטלם קמפיין רשת למיגור השוק הפיראטי בענף הכלבים הגזעיים תוך הכרה לעמותת ההתאחדות הישראלית לכלבנות (מפקחת על כלבים גזעיים מתועדים) ולמטרת *קידום חוק* מיגור השוק הפיראטי בענף יחד עם ידוענים ומובילי רשת. אתר ״פט פיינדר״ הפועל ללא מטרות רווח מרים את הכפפה ומאגד בתוכו עמותות אימוץ ואת ההתאחדות הישראלית לכלבנות.

הקמפיין תחת הסלוגן: *״קונים כלב? שהיה בפיקוח!״*והמסר המרכזי הינו שדואגים לרווחת ובריאות הכלבים הגזעיים!

בקריאייטיב צילום באווירת הזמן הנכון של *קלפי* בחירות – בוחרים בההתאחדות הישראלית לכלבנות ולא בשוק הפיראטי!.בין המשתתפים שנרתמו: רותם רבי, קארין ואריאל המירוץ, רומי נסט, שון בלאיש, קארין סנדל, האחים ממן, לירז אסייג, סמואל חגאי אלעד לוי וליהי והכפיל של מסי ועוד מובילי רשת למינהם.

"פט פיינדר" תומכת במגוון של דרכים לחיבור בין האדם לחבריו על ארבע, החל מאימוץ כלב או חתול וכלה ברכישתם ממגדלים אמינים, כאשר רכישה של כלב/חתול חייבת להיעשות בצורה מבוקרת ומפוקחת אך ורק ממגדלים מומלצים של "ההתאחדות הישראלית לכלבנות" אשר מקדמים גידול אחראי של כלבים בריאים נפשית וגופנית, ואשר עושים את מירב המאמצים להבטיח את בריאותם של ההורים ואת רווחת האם והגורים, כל זאת במטרה למנוע נטישה, התעללות והרבעה לא מפוקחת של בעלי חיים.
בכך מאמצת פטפיינדר את העקרונות והקווים המנחים של "ההתאחדות הישראלית לכלבנות".

קרדיט צילום: תהילה שמיר יחסי ציבור

תגובות

להשאיר תגובה