מים? זה אדיר!

בשבת הקרובה (25.8.18) תתקיים תערוכת האמנות Water Is Awesome – מים זה אדיר! התערוכה במימון ותמיכה של חברת האופנה והלייף סטייל RVCA (רוקה) מבית בילבונג, המקדמת אמנים צעירים דרך אירועים, סרטונים ותערוכות. התערוכה תתקיים ב'תדר', בית רומנו, דרך יפו 9, תל אביב החל מהשעה 18.00 עד חצות. ותכלול בתוכה גם הופעות חיות של מגוון אמנים! הכניסה חופשית!

התערוכה מציגה את עבודתם של כ- 20 אמנים שיצירותיהם תחת הקונספט של מים זה אדיר, כאשר העבודות הולכות להיות מוצגות על כל חלל העבודה, הרצפה, קירות החנויות, הדלתות, התקרות ומוסיפות פרשנות של האמן על רגשותיו המוקרנים. התערוכה תתמקד  באחד מארבעת היסודות – המים. לצד המיזמים האומנותיים שיוצג בתערוכה, יתקיימו במתחם הופעות חיות עם אמנים מתחום המוזיקה, ביניהן: סוס מביט עם אורח סודי, אסף שלם והסול מייטס, אוזו בזוקה, מופע מחול, DJ Live ועוד.

חברת הלייף סטייל RVCA  (רוקה) מבית בילבונג שמממנת את התערוכה, משמשת פלטפורמה לאמנים במטרה לאפשר להם ליצור, להציג, לבוא לידי ביטוי ביצירה חופשית. הסלוגן של רוקה הוא The Balance Of Opposites והוא הרוח מאחורי המותג. האיזון בין ההפכים, בין הטבע לתעשייה, בין ספורט לאמנות.  

שעות הפתיחה: 18.00 עד 00.00, התדר, בית רומנו, דרך יפו 3, תל אביב.

תגובות

להשאיר תגובה