לכל אחד יש מיטה מושלמת 

כמו שלכל סיר יש מכסה, כך לכל אדם יש מיטה שמתאימה עבורו, בין זוהי מיטה זוגית או מיטת נוער וילדים. בואו ותראו איזו מיטה היא בדיוק שלכם.

אם אתם מחפשים מיטה זוגית או מיטת נוער איכותית, כדאי שתכירו את המותג הוותיק והמצליח OR-Design. המותג מציע מבחר איכותי וגדול של מיטות זוגיות, ספות נפתחות ומיטות לבני נוער וילדים במחירי יצרן משתלמים, ללא עמלות תיווך ועם מבחר אפשרויות תשלום. זאת לצד טווח מחירים נרחב המאפשר לכל אחד לאתר מיטה שמתאימה לכיסו. בחברה גם מציעים לכם שירות מתקדם לרכישת מיטות און ליין, ישירות דרך אתר אינטרנט פשוט לשימוש, מתקדם ומאובטח.

מותג מוביל בענף המיטות

למי שעדין לא מכיר, OR-Design הינו אחד המותגים היותר מומלצים בענף המיטות. מדובר בחברת רהיטים וותיקה הפועלת בתחום כבר מעל לעשרים וחמש שנה, שמעצבת, משווקת, ומייצרת ריהוט איכותי ואופנתי לבית. החברה מספקת ללקוחותיה מבחר איכותי של מיטות נוער וילדים, מיטות אירוח ומיטות זוגיות בעיצוב עכשווי ובאיכות גבוהה ביותר של חומרי גלם, עיצוב, ביצוע וגימור. כל זאת עבור מחירים משתלמים במיוחד, ללא עמלות תיווך ישירות לצרכן, ועם טווח מחירים רחב ומגוון אפשרויות לתשלום. 

בנוסף, בחברה שמים דגש מיוחד על שירות לקוחות אמין ואדיב הניתן על ידי צוות מקצועי הפנוי לסייע לכם בבחירת מיטה שמתאימה לצרכים, לרצונות, להעדפות ולהגדרות התקציב. בכדי להתרשם ולרכוש את המיטות של החברה תוכלו להגיע לאולם התצוגה הגדול של OR-Design באשדוד, או לחילופין להיכנס לאתר החברה ו/או לאתרי מסחר מובילים נוספים בהם מציגים ומוכרים מיטות המותג.

מגוון מתקדם ואיכותי של מיטות 

באולם התצוגה ובאתר של OR-Design תוכלו להתרשם משלל מיטות זוגיות, ספות נפתחות ומיטות נוער ומהן להזמין את הדגם המועדף עליכם. כך למשל, תוכלו להזמין מיטה זוגית עם מזרן מדגם לוטוסה אורטופדית ואופנתית, הכוללת מנגנון הרמה ידנית, ארגז מצעים, רגליים בעיצוב מעוגל, ותקבלו כרית ראש מעוגלת במתנה. כמו כן תוכלו להזמין מיטת יוקרה זוגית מדגם רויאל, עשויה מעץ אורן מלא עם ריפוד איכותי דמוי עור דוחה כתמים, מזרני לטקס, מערכת כיוון חשמלית נפרדת עבור כל בן זוג, מנוע עוצמתי ושנאי מבטל קרנה מאושר. 

המותג מציע מגוון רחב של מיטות יהודיות, ספות דו ותלת מושביות נפתחות, מיטות נוער וספות נפתחות אורתופדיות, מיטת אחד וחצי, מיטות יחיד, מיטות על קל, מיטות ילדים ועוד, וכל זאת בשלל דגמים אופנתיים ומגוון אפשרויות כיוונון.

קניה נוחה ובטוחה און ליין

בהיותה חברה בעלת תודעת שירות גבוהה, ומתוך הבנת מגמות השוק, OR-Design הקימה לטובת לקוחותיה חנות אינטרנט מתקדמת, נוחה ופשוטה לגלישה, בה ניתן להתרשם מדגמי מיטות עדכניים עם מידע מקיף עבור כל מוצר, ולהזמינם בקלות ובבטחה און ליין. לאתר מערכת הצפנה ואבטחה מתקדמת המספקת דיסקרטיות מלאה של פרטי הלקוח. בנוסף, לרשות הלקוחות עומד מערך טלפוני בו ניתן לבצע הזמנות ולקבל עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא.

 

לפרטים נוספים צרו קשר עם מרכז הלקוחות של OR-Design בטלפון 09-8350353.

 

תגובות

להשאיר תגובה