3 בנובמבר. עודד קטש מסיים את דרכו בהפועל ת"א אחרי פתיחת עונה חלשה שכללה ניצחון בודד ו-3 הפסדים. אחרי עונה אחת ועוד חודשיים קטש כבר לא אדום, והוא חווה פיטורים בפעם השלישית בקריירת האימון שלו לאחר שכבר פוטר בעבר ממכבי ת"א ומהפועל ירושלים.

11 בנובמבר. רק 8 ימים חלפו וקטש חוזר לקווים בליגת העל. הוא נקרא לדגל באילת, לאחר שזו נפרדה ממאמנה אריק שיבק. קטש עולה שוב דרומה לקבוצה בה אימן בין השנים 2012 ל-2014.

אחרי שנרגע מעט מהחודש הסוער שעבר עליו אמר קטש: "לפעמים דברים פשוט לא מסתדרים. ברור לכולם שהיה עדיף אם הסיטואציה הייתה אחרת".

מה לא עבד בהפועל ת"א?

"היה שם צירוף מקרים מדהים, בעיקר בנוגע לפציעות. גם ככה הסגל היה די מצומצם, ושחקנים התקשו לעמוד בעומס שנוצר עליהם. חוץ מזה, לא מעט פעמים היה חסר לנו ה'קיליניג אינסטינקט'".

מה היה החלק שלך באי ההצלחה של הפועל?

"אני חושב שלא יכולתי לעשות יותר ממה שעשיתי. נתתי מעצמי את המקסימום, ואני מאמין שאם הייתי נשאר בקבוצה הייתי עושה את הדברים על הצד הטוב ביותר".

העוזר שלך, שרון אברהמי, נטל את המושכות במקומך. אתה לא רואה בזה טעם לפגם?

"שרון העלה את הפועל לליגה הלאומית, והיה ברור שבשלב כזה או אחר הוא יחזור לאמן את הקבוצה. הוא קיבל ממני את ברכת הדרך, ואני מאחל לו בהצלחה".

קטש הודה שגם הוא הופתע למצוא את עצמו חוזר לקווים כל כך מהר: "אין ספק שלא ציפיתי לחזור כל כך מהר. אני מאמן כדורסל כבר 12 שנה, ובמציאות של הכדורסל שלנו ההחלטה להיות מאמן ולעבוד במקצוע הזה היא בכלל לא פשוטה. המציאות מטורפת בכל מה שקשור למעמד המאמן בכדורסל שלנו. אתה צריך להחליט אם אתה רוצה לעבוד במקצוע הזה או לא. לא הכל קשור תמיד בזווית הכלכלית".

קטש התייחס לעובדה שבתוך שבוע הוא הפך ממאמן הפועל ת"א למאמן הפועל אילת: "אני לא חושב שהייתי צריך לשבת בבית שנה ולחשוב על עתידי. כן, לא היה פשוט עבורי לחזור לקווים. מה שהקל עליי את התהליך היה העובדה שמדובר באילת, וזה סוג של בית עבורי. בסיטואציה אחרת, בהחלט ייתכן שלא הייתי לוקח את זה על עצמי וחוזר כל כך מהר".

ניכר שאתה לא חי טוב עם מעמד המאמן בארץ.

"זאת המציאות שלנו, ואתה צריך להחליט אם אתה רוצה להיות חלק מזה או לא. בינתיים, בשלב הזה של החיים שלי, אני בוחר להיות חלק מזה".  

היו שמועות שנפרדת מאילת בזמנו אחרי סכסוך עם דורון הרציקוביץ'.

"שטויות. קצת ניפחו את מה שקרה שם. לא היה שבר או משהו כזה. חובתי כמאמן, אם יש לי משהו להגיד לבעלים, לומר את מה שיש לי. הכל נעשה בצורה יפה והגונה".

תגובות

להשאיר תגובה