הדוגמנית נטלי דדון עם בנה ריף ואחותה הצעירה דבי ובתה, נצפו השבוע בהשקה נוצצת של קולקציה בלעדית של המותג ורדינון, שהתקיימה בדוצ'ה וילה בתל אביב. גם לוסי דובינצ'יק ובתה אור, מיכל ינאי וילדיה, לירז צ'רכי עם בתה ג'ון וניקי גולדשטיין, שבדיוק הגיע מבמת החזרות של הפסטיגל, בליווי בנו, קפצו להתרשם מהמצעים החדשניים של ורדינון. והילדים השתוללו, קפצו על המיטות ושיחקו בעמדת המציאות המדומה המרתקת. דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ, הציג בגאווה את הדבר הבא בתחום אופנת הבית שורדינון מביאה לישראל לראשונה – מצעים שבאמצעות אפליקציה ייחודית מתעוררים לחיים. בתמונה מימין: שרון הרמתי, מנהלת שיווק בנעמן גרופ, דודי כהן ויעל חננוביץ, מנהלת סחר ורכש.

ניצה בילט, מבעלי "לילית קוסמטיקה", יעל צין בילט מנהלת השיווק ואורי בילט, סמנכ"ל הסחר של הקבוצה, השיקו את הניחוח החדש לנשים של פאקו רבן Pure XS, בצ'אפל במלון THE JAFFA. האירוע התקיים בנוכחות נציגים בכירים של חברת PUIGE, שהגיעו במיוחד לאירוע ההשקה בישראל, סנדרה ריברה, מנהלת האיזור, איניאקי מורנו, מנהל מותג פאקו רבאן, ג'ואנה קזאב, מנהלת מסחור חזותי והגברת מאר רוג', מנהלת מותג קרולינה הררה ונינה ריצ'י. עוד הגיעו לאירוע: אורי ווטרמן, מנכ"ל ניו פארם, דני לוזון, משנה למנכ"ל ברשת סופר־פארם, רמי שביט, מנכ"ל ובעלי רשת המשביר לצרכן ועוד. PURE XS FOR HER הוא ניחוח חושני וסקסי, המיוצג ע"י הדוגמנית והשחקנית האמריקאית אמילי רטאייקאוסקי (@emrata) שנבחרה להיות הפנים של הבושם. בתמונה מימין: ניצה בילט, איניאקי מורנו, סנדרה ריברה ויעל בילט.

קסטרו העבירה את תצוגות האופנה הגדולות לקהל הרחב, והציגה את קולקציית החורף בשישי בצהרים בחנות הדגל, במקום הכי סואן בתל אביב בשישי צהריים: דיזנגוף סנטר פינת קינג ג׳ורג׳. קולקציית חורף 2018/19 הוצגה עם דוגמנים ודוגמניות בחלל חנות הענק של קסטרו בסנטר, ובחלונות הראווה הגדולים הפונים לרחוב דיזנגוף ולקינג ג׳ורג׳. הקהל הרחב הוזמן להכנס להתקרב ולהיות לראשונה בצמוד לתצוגה המתרחשת מולו. הגיעו לאירוע: רותם סלע, אביב אלוש ועומר דרור השחקנים והדוגמנים המובילים, הפרזנטורים של קסטרו, עוד היו: ליהי קורנובסקי, לוסי דובינצ'יק שהגיע עם עלמה בתה, כוכבת הרשת נועה כהן שהיגע יחד עם הבן זוג, ניתן בן ארי (הבן של מוש בן ארי), לירז אסייג, עמית פרקש, סתיו סטרשקו, יוליה פלוטקין, סופייה טייב, תאלין אבו חנא, אינה ביקלמן, לונה מנסור, שירן סנדל, קסניה טרנטול, אליסיה וייסבורד וענבר עופר, דורון מדלי, תמי מונטג . עוד הגיעו מ"המטבח המנצח" ‪MKR  ויקטור ורן, אלכס ואלכסה, אן זיוי וירדן ויזל מהמירוץ למיליון.  על המסלול נצפו גם מלכת היופי רותם רבי והודא נקש

מפגש הקהילה העסקית-חברתית של בוגרי הפנימיות הצבאיות בחיפה ובתל-אביב, הפגיש השבוע את יו"ר ארנסט יאנג ישראל, רו"ח רונן בראל, עם מנכ"ל אינפניטי-אילים, בני איל, שהגיעו להרצות במפגש, שהתקיים במרכז החדשנות של EY ישראל. בין בוגרי הפנימיות הצבאיות שהשתתפו במפגש, ניתן היה למצוא את מנכ"ל בומברדייר ישראל, יוסי דסקל; סמנכ"ל הכספים של ברינקס ישראל, הראל לובימוב; מנהל בכיר (COO) לשעבר ב-Marina Bay Sands בסינגפור, תא"ל (מיל') בני צין (צינקר); ומנכ"ל Jobit, ותומר כהן.

ירדן הראל, שחקנית, דוגמנית, מגישה, צלמת, בעלת בלוג, נבחרה על ידי מייקל קורס העולמית להיות הסלבריטאית הראשונה בארץ שתשתף פעולה עם המותג העולמי. ערן סיליניקוב, מנהל מותג מייקל קורס בישראל, אמר: " ירדן מתאימה להלך הרוח של המותג באופן מושלם. תודות לגישה החיובית והבריאה שלה, היא משקפת מאד את האישה ה׳מייקל קורסית׳: יפה מבפנים ומבחוץ, עצמאית, בטוחה בעצמה ולבבית". ירדן הראל מסרה: "שמחתי להיבחר על ידי המותג העולמי לשיתוף הפעולה ולהפוך חלק ממשפחת מייקל קורס לראשונה בישראל".

במוצאי שבת השיקו חברת "הכרם" בשיתוף William Grant & Sons  הבינלאומית את ויסקי Hazelwood. העיר תל אביב נבחרה להיות העיר הראשונה בה משיקים את הויסקי החדש, מבין מגוון ערים תוססות בעולם. הויסקי יימכר באופן בלעדי ב-20 ברים ומסעדות נבחרים בתל אביב ובהמשך, בשאר מדינות העולם. באירוע ההשקה הוגשו קוקטיילים אשר בבסיסם הוויסקי החדש, ולהם התאימו תפריט מיוחד ומגוון של השף אבי קונפורטי. השקת הייזלווד נערכה במסעדת "טופולופומפו" בתל אביב והמוזמנים נהנו מהופעה פרטית של הסטארית – מארינה מקסימיליאן בלומין. המארחים: אריאל אפשטיין, רונית אבנר אפשטיין ונורית שמיר בעלי חברת הכרם. בין האורחים שהגיעו לטעום את הויסקי: וויליאם גרנטס: Owen Jones, Sarah Spain, Gareth Douglas, Brian Kinsman, גיגי לוי וייס יזם ומשקיע,  ד"ר רפי גדרון, רון צוקרמן ומיכאלה ברקו, בני ארבל מנכ"ל ומייסד אינספשיין, ירון שורק מנכ"ל אלקטרה בניה, אייל שרצקי בעלים ומנכ"ל איתורן, טל ברנוח יזם ומהאנג'לים המובילים בישראל, יובל לנדסברג בעלים סנו, בן מוסקל מנכ"ל באומן בר רבנאי, גיא בלושינסקי בעלים ג'י גרופ נדל"ן , אלי שגיב מנכ"ל לוריאל, חגי בראל מנכ"ל דיפ, יהב יולזארי בעלים פגאיה, אופיר אורן מנכ"ל קניון עזריאלי ועוד.

יובל שמלא, מנצח גמר התוכנית "נינג'ה ישראל" נבחר לככב בקמפיין טלוויזיה ודיגיטל של מותג הבלנדרים NINJA. בקמפיין החדש שצולם השבוע והופק באמצעות משרד הפרסום מנצ', הושקעו כ- 1.5 מיליון ₪. שמלא בן 19 מירושלים, אלוף הארץ בטיפוס, ניצח בגמר התוכנית ששודרה בשבת האחרונה, והוכתר כמנצח הגדול של העונה. הצעיר המוכשר, שמשרת בזרוע הים של צה"ל, יניח את המדים בצד ויככב בקמפיין החדש כשהוא בלבוש חליפת נינג'ה מסורתית וללא חולצה. בקמפיין, שיכלול מס' סרטוני חסות, ניתן לראות את שמלא במצבים שונים תוך הצגת בלנדר הנינג'ה כשהמסר המרכזי הוא "נינג'ה אמיתי יש רק אחד". הקמפיין החדש, שיכלול מס' סרטוני חסות שונים, צפוי לעלות בימים הקרובים בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים. בתמונה: מימין יובל שמלא עם אושיק שריג מנכ"ל חברת שריג אלקטריק.

בשבוע שעבר צילמו בבנק מזרחי טפחות קמפיין חדש בסדרת הפקדונות – "אננס". מהות הפיקדון היא ריבית שמטפסת ועולה, ולכן נדרש דביר לאמץ יכולות ספורטיביות אמיצות, ולהצטלם כשהוא קשור לרתמה באוויר, ומטפס על קיר הטיפוס האתגרי בפארק הירקון בעיר. סמנכ"לית השיווק של הבנק, דינה נבות, הגיעה לחזק את דביר וכמובן ליהנות כמו כולם מהאננסים הרבים שהביא הצוות לצילומים.

אלון גת, מנכל חברת אלרגן ישראל , יזם בשיתוף עם האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, תערוכה יוצאת דופן פרויקט צילומים ייחודי שתיעד לראשונה את "מאחורי הקלעים" של עבודת הרופאים הפלסטיקאים. 8 צלמים מובילים תעדו רגעים בחייהם של 18 רופאים פלסטיקאים, בעבודתם ובחייהם הפרטיים, והתוצאה הוצגה במוזיאון תל אביב לתערוכת פופ-אפ במשך יומיים. לאירוע הפתיחה המרגש הגיעו הרופאים ובני משפחתם שהתלהבו מאוד מתוצאות הפרוייקט. אלון גת מנכל "אלרגן" ישראל ייבואנית ג'ובידרם אמר: "הצילומים חושפים צדדים שונים ומגוונים  בעבודתם המורכת של הרופאים – המנתחים הפלסטיים. הצד האישי והמקצועי שמתערבבים זה בזה ויחד עם אמנות ואסתטיקה יוצרים את הייחוד והמורכבות של עבודת הרופא". בתמונה מימין לשמאל: ד"ר מאיר כהן, ד"ר מנו רובינפור, ד"ר אורן וייסמן, מר אלון גת מנכל חברת "אלרגן" ישראל, ד"ר יואב ברנע.

רון קובי ראש העיר הנבחר של טבריה הגיע לבילוי רגוע ומהנה במרחצאות הטרמו-מינרליים בחמת גדר. רון בן העיר טבריה מחובר מילדותו לאתר התיירות המוביל חמת גדר, וציין כי מדובר בפנינת תיירות ייחודית. עבורו בילוי ערב חורפי בחמת גדר היתה חוויה נפלאה לגוף ולנפש, אחרי מערכת בחירות סוערת.

לאה שנירר פרזנטורית של קניון דור אלון עין שמר, הגיעה השבוע לביקור וכחלק מהסיור נכנסה עם לקוחה לחנות האופנה קרייזי ליין, כדי להתאים לה את האאוט-פיט הנכון עבורה לחורף. בחנות פגשה את מנהלת האזור של המותג אופנה מירב אוחנה, שחשפה בפניהם את הפריטים החדשים מהקולקציה, ואת הפריטים שסיגל דקל עיצבה עבור הרשת. מימין: מירב אוחנה מנהלת האזור של המותג ולאה שנירר.

מיכאל כרסנטי מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, אירח בפארק העסקים החכם בקיסריה את הוועידה השנתית לניהול שרשרת האספקה לתעשיית ה-Healthcare ביוזמת פורום IPL. מאות מנהלים בכירים מקרב מיטב החברות בתחום וביניהם אמיר שני, מנכ"ל משותף של קבוצת עמית, סגן נשיא לשכת המסחר בישראל ויו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלוחים הבינלאומיים, שי בן גרא, מנכ"ל פריץ, עמי לפידות, יו"ר והבעלים של קבוצת לפידות, גל אלתרוביץ, מנכ"ל SMO ישראל, דויד סלטון, מנכ"ל דין דיאגנוסטיקה, לקחו חלק באירוע ייחודי זה במטרה להרחיב את הידע המקצועי וללמוד על חידושים בשרשרת האספקה ובניהול תהליכי איכות ורכש. עם המרצים בוועידה נמנו שלומי גרוסמן, מנהל אגף הרכש בשירותי בריאות כללית, ד״ר נדב שפר, מנהל אגף ציוד רפואי במשרד הבריאות, טלי גן, מנהלת הבטחת איכות של חטיבת ההפצה בחברת ג׳ונסון אנד ג׳ונסון (J&J) ואחרים רבים. בתמונה מימין לשמאל: מיכאל כרסנטי, אמיר שני, גיא גולדיג – ראש מנהלת היישוב ופארק העסקים קיסריה ועמי לפידות.

BE ALL  רשת מתחמי העבודה המשותפים אירחה את תחרות “Are You China Ready" המעודדת יזמות , חדשנות וייצוא של סטרטאפים מישראל לסין. במסגרת התחרות זכו שלושה סטארט אפים ישראלים:  Betalin Therapeutics- פיתוח טכנולוגיית ה (EMP) וייצור אחד מהטיפולים המובילים כיום לסוכרת, טכנולוגיית זיהוי אובייקטים בכדי לאפשר לטכנאים ללכוד את החלקים המתאימים ואז ליצור אינטגרציה נכונה של מסד הנתונים ו – TapReason פיתוח של אינטלגציה מלאכותית אשר חוזה את נכונותם של הלקוחות לבצע אופטימיזציה של הקנייה ברשת. הזוכים גברו על מספר רב של יזמים וחברות שלקחו חלק בתחרות, והם יקבלו 25 אלף דולר במזומן ומנטורינג עסקי בכדי שיתחילו לפעול בסין. בין האורחים שנכחו באירוע היה ניתן לראות את  ישי גרין, ממייסדי סולוטו. סולוטו הינו אחד מבין ארבעת הסטארט אפים שלו שעשו אקזיט. עוד נכחה באירוע, אליביה זנג מחברת מbrinc.io, שהינה ראש השוק והצמיחה בסין, מי שבחרה את המועמדים בקפידה וציינה כי מדינת ישראל הינה מקום בעל פוטנציאל אדיר לייצוא סטרטאפים לשוק הסיני ושחר מוטרין, מנכ"ל startupgrind ישראל. בתמונה מימין לשמאל: אוליביה זנג, ישי גרין ושחר מטורין.

מותג האופנה SEVEN SEVENTY הציג בשבוע שעבר את קולקציית הסתיו חורף 2018-19 החדשה, בחנות הדגל של המותג בקניון הזהב ראשון לציון. את הקולקציה הציג המנהל הקריאטיבי של המותג והמעצב הראשי, שמוליק בן שושן, שהוסיף ואמר כי זו החנות הראשונה של המותג, ובחודשים הקרובים תיפתח חנות נוספת בתל אביב. הגיעו להשיק את קולקציית החורף: צחי כהן מבעלי המותג, שמוליק בן שושן המנהל הקריאטיבי והמעצב הראשי, וענת בולבצ'ן מנהלת השיווק.

השבוע התקיימו צילומי קולקציית חורף 2018-19 של יזמית הלייף סטייל והמעצבת קרן שביט, בבית האופנה שלה ברחוב עולי ציון 13 ביפו. את צילומי החורף מובילה השחקנית המוערכת קרן מור, כשלצידה השחקנית הצעירה והמבטיחה אור רותם, אשר לה קשר משפחתי מיוחד למור – היא נשואה לאחיינה. גם הבת של קרן שביט, נגה, הצטלמה לצידן. העונה הקולקציה הצטלמה תחת הנושא פאם פטאל – אישה מסוכנת וחזקה, כאשר את הקמפיין הובילו הצוות – צלמת האופנה והאמנית תמר קרוון והסטייליסטית שי-לי ניסים. המצולמות לבשו על הסט את כל פריטי המותג לחורף הקרוב, הכוללים גלביות צבעוניות לצד שמלות מנומרות ומשובצות אופנתיות. על הסט נוכחו המעצבת ובעלת המותג קרן שביט, מנכ"לית המותג אושרת וונגר, ואשת צוות פיתוח העסקי מיקה שחם, אימה של שביט.

השבוע התקיימה ארוחת ערב חגיגית אותה ארח תמיר גילת יו"ר הקרן לחקר הסרטן בישראל (ICRF ), לרגל הגעתה של משלחת הקרן מארה"ב בהנהלתו של פרופ' מארק ישראל. משלחת של 20 איש ותורמים אמריקאים נבחרים, בהובלתו של פרופ מארק ישראל, מנכל הקרן לחקר הסרטן בארה"ב הגיעה לישראל לביקור של 8 ימים ולרגל סימפוזיון גדול שיתקיים השבוע בירושלים, עם מיטב חוקרי הקרן המובילים בישראל. את ארוחת הערב פתחה פרופ' רונית סאצ'י פיינרו שהינה מבכירות חוקרי הסרטן בישראל, ומי שזכתה לקבל מלגה מהקרן לחקר הסרטן בישראל לצרכי מחקר, זו הפעם השניה . פיינרו קיבלה עתה מלגה ל- 7 שנות מחקר נוספות והניתנת לפרופסורים. תמיר גילת יו"ר הקרן  סיפר כי את ההיכרות עם הקרן הוא זוקף לזכות אשתו ז"ל קרן נהרי גילת שהלכה לעולמה לפני כשנה וחצי מסרטן, וכאמור החליט להקדיש את חייו לתמיכה במחקר בישראל באמצעות הקרן לחקר הסרטן ולמען עתיד המחקר ועתיד ילדנו והדורות הבאים. הקרן לחקר הסרטן מממנת מזה כ- 44 שנים את רוב מחקרי הסרטן והבסיס בישראל, וחילקה עד היום מיום הקמתה, מעל 70 מיליון דולר ליותר מ 2400 מחקרים פורצי דרך. והכל ללא מטרות רווח. מידי שנה מחלקת הקרן כ 4 מיליון דולר למחקר. בתמונה מימין: תמיר גילת, רונית סאצ'י פיינרו ומארק ישראלי.

הארוויס, מסעדת הבשרים המעושנים הירושלמית, ממשיכה למשוך אליה קהל עצום והמון מפורסמים. השבוע הגיע הזמר גד אלבז יחד עם עוד עשרה חברים וחברות למסעדה, שם הזמינו כמעט את כל התפריט כמעט, ונהנו מחגיגת בשרים מעושנים איכותית. בסיום הארוחה אלבז התחיל לשיר יחד עם כל חבריו לשולחן, וסחף אחריו גם את שאר האורחים במסעדה, שלא נשארו אדישים והצטרפו לשירה.

השובע הושקה בנתניה החנות הראשונה של רשת האופטיקה הבינלאומית אופטיקל סנטר. זו הינה החנות הראשונה של הרשת הבינלאומית באזור השרון, המונה כיום שבעה סניפים ברחבי הארץ וכ-570 סניפים ברחבי העולם. את האירוע כיבדו בנוכחותם המיליארדר הצרפתי והבעלים של רשת אופטיקל סנטר הבינלאומית לורנט לוי, בנימין קוסקס מנכ"ל הרשת בארץ וזכיין החנות בנתניה יחד עם אשתו אילנה קוסקס, ממלאת מקום ראש העירייה – שירי חגואל סיידון, חבר המועצה החדש, וחבר הכנסת לשעבר יוני שטבון, לני קיסר- מנהלת הנכסים של קבוצת נצבא, אורית כהן מנכ"לית קניון נצבא, הג'ודוקאים הישראלים וזוכי מדליית הזהב בתחרות הגראנד סלאם באבו דבי – שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק. במהלך האירוע, העניק לוי לג'ודוקאים משקפי שמש מתנת הרשת.

AZRIELI.COM אתר השופינג של קבוצת עזריאלי חוגג את חגי נובמבר בגדול. זו השנה השנייה בה האתר מצטרף לחגיגת הקניות עם עשרות אלפי מוצרים המותאמים לצרכן הישראלי. הפרזנטורית ירדן הראל קפצה לאחל בהצלחה ולהציץ במבצעים השונים שמציע האתר.

Red Hat, הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, בחרה בישראל פעם נוספת, כאחת המדינות בהן היא מקיימת את כנסי Red Hat Forum המקצועיים שלה. הכנס עמוס הכובעים האדומים נערך במרכז הכנסים אווניו בקרית שדה התעופה בהפקת קבוצת "אנשים ומחשבים" בתחילת השבוע. באירוע, שציין 25 שנים להקמתה תחת הכותרת Ideas Worth Exploring, השתתפו מנהלים בכירים ברד האט העולמית, לצד אנשי מקצוע טכנולוגיים של רד האט מהעולם ומישראל. דליסה אלכסנדר, סגנית נשיא בכירה ו-Chief People Officer, רד האט העולמית, נהנתה לצפות במופע להקת שקטק בכובעים אדומים, והדגישה את כוחה של החדשנות כחלק מהתרבות של החברה.

כ-300 איש הגיעו לערב ההשקה של סדרת ההרצאות "ספרות פלוס" באוניברסיטת תל אביב, בהשתתפות הסופר א.ב יהושע. בקהל נצפו בכירים רבים מהברנז'ה הספרותית והעסקית, שפינו ערב שלם לטובת ערב שבו הם לא פוצים פה אלא מאזינים בלבד. הקהל מילא את המקום, ורבים נאלצו לעמוד בפאתי האולם. הסדרה, ביוזמת פרופ' מיכאל גלוזמן מהאוניברסיטה, מתעתדת להימשך בחודשים הקרובים, ובהנהלה מבטיחים כי גם למאחרים בפגישות הבאות יישמר מקום ישיבה.

בסימן חודש המאבק באלימות נגד נשים, התקיים בתחילת השבוע ערב מיוחד במוזיאון ארץ ישראל, אשר כולו קודש תרומה לעמותת "רוח נשית", בראשה עומדים המנכ"לית תמר שוורץ ונשיא אגודת הידידות של העמותה מוטי רייפ.במסגרת הערב המיוחד, בחר תיאטרון "בית לסין", לתרום את כל ההכנסות מערב אחד של ההצגה של המחזה "אנשים, מקומות דברים" בכיכובה של מגי אזרזר ובבימוי של רוני פינקוביץ',לעמותת "רוח נשית", המקדמת את עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות. הגיעו לתרום: מעל ל-500 איש וביניהם ידוענים, בכירים במשק ואנשי עסקים , וביניהם: ציפי פינס, מנכ"לית תיאטרון בית ליסין, חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון וכלתה אלן לוקש גלאון, חברת הכנסת לשעבר אתי לבני, ורד רוזן אשתו של איש העסקים ברק רוזן.בתמונה: תמר שוורץ מנכ"לית רוח נשית ומוטי רייפ נשיא אגודת הידידות של העמותה.

לימור דה ברוס וריטה פפיסמדוב, חברות טובות החליטו למצוא את הפתרון המושלם ל"פקקים" שנוצרים עם הילדים בכל זמן ועת, כשצריכים בייבי סיטר, כשאין מטפלת, כשנשארים שעות ארוכות בעבודה, כשצריכים צהרון ועוד. הפתרון שהגו השתיים הינו לאנצ'יז – "בית חם" מלא אהבה וחום המתפקד כ"בייבי סיטר גמיש": מתי שההורים צריכים, לאנצ'יז נמצא שם בשבילם. לימור וריטה, יעשו הכל בשביל שהילדים יהיו מאושרים במסגרת עוטפת ואחראית, כדי שההורים יהיו פנויים ובטוחים שילדיהם נמצאים במקום הכי טוב בשבילם. בחלק הראשון של היום (צהריים) אחרי איסוף הילדים מהמסגרות, מגישים ארוחת צהריים חמה, טרייה ומזינה, ניתנת עזרה בשיעורי בית, ואפילו עושים מדיטציה. בחלק השני (אחה"צ והלאה) בוחרים מה לעשות: משחקי חשיבה, פאזלים, משחקי חברה, קריאת ספרים והעשרת הידע בכל תחומי העניין. אחד האלמנטים בלאנציז הוא חדר היצירה ובו הילדים לומדים למחזר ולעשות עבודות יצירה בחומרים שונים. גם הגינה הלימודית מאפשרת חוויה ועניין מצד הילדים ששותלים ומטפלים בה ולבסוף גם קוטפים ואוכלים. כתובת: ארלוזורוב 64 תל אביב. ימים ושעות: א-ה בין השעות 12:00 – 20:00 (אפשר גם אחרי).

השבוע השיקה רשת "פאזלנד" בסניפה בדיזנגוף סנטר סדרת משחקי החשיבה המובילים של חברת  thinkfun המאתגרים, מפתחים חשיבה ומתאימים לילדים ולמבוגרים כאחד, עד גיל 108 !!!. בתמונה משמאל לימין: יוסי בראון מנכ"ל שחק נא, שחף ויצמן מנהל רשת פאזלנד ואשר ציונית מנהל סניף תל אביב.

Reebok ישראל, מובילת הכושר העולמי, יוצאת בימים אלו בשיתוף פעולה עם הראפרית Cardi b, וממשיכה את מסורת ההעצמה הנשית המעודד את הנשים להיות הגרסה הטובה ביותר האפשרית של עצמן מבחינה גופנית, נפשית וחברתית… Cardi b מצטרפת לנבחרת הנשים המובילה והמכובדת של ריבוק (לצד גל גדות, ג'יג'י חדיד, ויקטוריה בהקאם, מרים לומפיני ועוד…). Cardi b נחשבת לאחת הראפריות החשובות והמוערכות כיום בעולם והיא הראפרית הראשונה בהיסטוריה ששניים משיריה כבשו את פסגת המצעדים 3 פעמים ברצף. בנוסף, קרדי בי נבחרה להיות בין 100 האנשים הכי משפיעים בעולם על ידי מגזין TIME האמריקאי לשנת 2018.

בסוף השבוע האחרון נערך אירוע  חברה שך חברת לוגיסטיפוינט במלון הגושרים בצפון. במסגרת האירוע הפתיע המנכ"ל אייל שאלתיאל את העובדים, בהופעה חוויתית של אמן החושים עלם חן.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של חברת קסטרו, הודיע השבוע על מינויו של אורי גורן לסמנכ"ל דיגיטל (CDO ) של קסטרו ועל צירופו להנהלת החברה. אורי גורן, 44,  מביא איתו ניסיון רב שנים בתחום הדיגיטלי, ביניהם הקים בחברות פלאפון ושטראוס מים את תחום הדיגיטל, ובמהלך שלוש השנים האחרונות שימש כמנהל הדיגיטל של חברת התעופה אל-על, בה הוביל מספר מהלכים אסטרטגיים בינלאומיים. אורי גורן, נשוי + 2, מתגורר ברעננה.

המסעדן והבעלים של מסעדת "דאדא" בטיילת בת ים גור אוגניסיאן, השיק תפריט אלכוהול חדש שכולל יינות, בירות וצ'ה צ'ה (וודקה גרוזינית) היישר מגיאורגיה. לצורך כך ערך משתה כמיטב המסורת, אליו הגיעו השחקן זבולון מושיאשוילי שסיפר כי עלה בגיל 9 חודשים לארץ מגיאורגיה, וכיום הוא צמחוני, סמדר קליצ'ינסקי בעברה נערת זוהר, וכיום יזמית בתחום הקוסמטיקה שנהנתה מצלעות טלה, האומנית ובעלת הגלריה 'אורלי דביר' שהפגינה בקיאות בציורים התלויים במסעדה, שהינם הדפסים של הצייר הגרוזיני ניקו פירוסמני אשר על שמו יש גם סדרת יינות במסעדה. ועל הכל ניצח גור אוגניסיאן עם הסבר מפורט על מנהגי האכילה והשתיה הכוללים 3 סבבים של ברכה בין הסועדים, המאחלים אחד לשני "טוב שבאתם".

עמנואל לולן סגן נשיא קונצרן לוריאל העולמי הגיע לביקור בישראל. במסגרת זו נפגש עם סטודנטים הלוקחים חלק בפרויקט "אמץ אח/ות לוריאל" המתקיים במכללה האקדמית נתניה. במפגש עם הסטודנטים, בנוכחות הפרופסורים יעקוב הרט נשיא מכללת נתניה, ורקטור המכללה פרופ' ברנרד פינצ'וק, העביר האורח הרצאה מרתקת בנושא אתיקה ועולם העסקים ואמר: "פרויקט 'אמץ אח/ות לוריאל' לקידום החינוך בקרב הקהילה האתיופית בישראל הינו מקור לגאווה ישראלית וגאווה לחברה העולמית."

בכירי מותג הטיפוח הניו יורקי  Kiehl's חגגו  בחמישי האחרון את  פתיחת  מתחם הפופ אפ, שיפעל בקניון רמת אביב עד סוף חודש דצמבר. האירוע נערך במתחם שעוצב בסגנון ניו-יורקי המתכתב עם עיצוב סניפי הרשת בעולם, וכלל קוקטייל ומינגלינג על טהרת הבריאות וחשיפת סדרת המוצרים החדשים לחורף הקרוב, ביניהם סרום חדשני, המכיל ריכוז גבוה ויטמין C וחומצה הילארונית. את האירוע פתח גיא גיאור שהגיע בטייטל חדש: נטורופאת מוסמך. באירוע הוכרז כי המותג החליט לאמץ בישראל את עמותת "ילדים בסיכוי"המספקת תמיכה ותכנים לילדים. במסגרת זו המותג תורם 1 ₪ מכל עסקה לטובת העמותה.

תגובות

להשאיר תגובה