השבוע נפגשו ברק שמיר, שביט ויזל והשחקנית ליאנה עיון, שגרירי מותג הבישום המוביל 212 מבית קרולינה הררה, לצילומי קמפיין הוולנטיינז לסדרת הבישום VIP. הצילומים התקיימו במסעדת החדשה של זוכה ׳משחקי השף׳ – אורן אסידו Poupèe שנפתחה ממש השבוע. מסתבר ששביט, ברק וליאנה יחגגו השנה כל אחד עם עצמו את הולנטיין דיי, כי בני זוגם נמצאים בחו"ל.

רשת DAISO JAPAN, ענקית הקמעונאות היפנית המפעילה למעלה מ-5500 חנויות ב-33 שווקים ברחבי העולם, מתרחבת ומחזקת את פריסתה בישראל, ומגיעה לראשונה לצפון הארץ. הרשת פתחה השבוע את החנות השביעית שלה בקניון לב המפרץ (סינמול) בחיפה. את טקס גזירת הסרט ערכו עוזי בניטה מנכ"ל מאץ' פמילי זכיינית DAISO JAPAN, עמיחי קילשטיין מנכ"ל מאצ' ריטייל, משה בן יעקב שגריר ישראל ביפן לשעבר, דותן שלום מנכ"ל הקניון ולזר מור מנהל החנות החדשה.  החנות החדשה מצטרפת ל-6 החנויות הקיימות באשדוד, רעננה וראשון לציון שנפתחו בישראל בקיץ שעבר, ולחנויות בקניון עזריאלי מלחה בירושלים, בקניון ביג בבת ים ובמתחם הסינמה סיטי בבאר שבע, שנפתחו בחודשיים האחרונים.

קולקציית משקפיים של ענקית הצילום קודאק מגיעה לראשונה לארץ, עם קולקציית משקפי שמש, משקפי ראייה ומשקפי Clip-on שעוצבו בהשראת המצלמות הנוסטלגיות של המותג. ההשקה התקיימה כחלק מתערוכת אופטיקה 2020 הארצית, במעמד יו"ר מועצת האופטמטריסטים אדי מרקוביץ' ונציגים מהמועצה. באירוע ההשקה של הקולקציה הודיע היבואן הרשמי רואים מושלם, על שיתוף פעולה שנרקם עם חברת שמיר, מיצרניות העדשות הטובות בעולם, ובמהלכו המשקפיים של קודאק ישווקו עם העדשות של שמיר. בתמונה מימין לשמאל: חן קידן (מועצת האופטמטריסטים), אילייה מלמד (יבואן קודאק), מוטי כהן (מועצת האופטמטריסטים).

שבוע האופנה תל אביב 2020 יערך זו השנה השמינית בהפקת מוטי רייפ בשיתוף DOVE, בין המועדים 15/3/2020-19/3/2020 ויכלול ערב גאלה זוהר, 4 ימי תצוגות מלאים 29, תצוגות אופנה בהשתתפות למעלה מ-100 מעצבי אופנה ישראלים, כשעל המסלול למעלה מ- 300 דוגמנים ודוגמניות, אשר יקדמו את שינוי אידיאל היופי. כל אחת מהתצוגות תיפתח עם אישה המציגה מודל יופי חדש ומגוון, נשים וגברים בכל הזהויות המגדריות, המידות, הגבהים, גווני העור והמוגבלויות הפיזיות. כי אופנה שייכת לכולם. בתמונה: ליאת לביא מנהלת תקשורת וקיימות יוניליוור DOVE ומוטי רייפ.

לרגל פורים, מציע המיזם החברתי "ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא" מארזי חג מתוקים בעלי ערך מוסף לילדים ומבוגרים. המיזם מאפשר לרכוש מארזי שי בכל אחד מסניפי רשת ארקוסטיל קיטצ'ן ברחבי הארץ, בהם ניתן יהיה למצוא מגוון רחב ועשיר של חטיפים, ממתקים שונים ושוקולדים איכותיים, ארוזים במגוון תיקים שונים וקופסאות מעוצבות. המארזים מגיעים בטווח מחירים  גמיש- 12-150 ₪. זהו מיזם בעל אוריינטציה חברתית קהילתית, במטרה לגייס כספים לטובת ילדים ואנשים בעלי מוגבלויות.בתמונה:  שלמה זיגרייך מנכ"ל מילניום מרקטינג, יבואנית המותג ארקוסטיל בישראל ונעמי סטוצ'ינר מייסדת בית איזי שפירא וחברה בוועד המנהל.

"עמאר מסלמני הוא השגריר האמיתי בישראל של הגסטרונומיה הצרפתית", כך אמר שגריר צרפת בישראל מר אריק דנון בסדנת האומן של השף הצרפתי ז'וזף ויולה שהתקיימה בסניף לגעת באוכל ראשל"צ, במסגרת חגיגות שבוע הגסטרונומיה הצרפתית SO FRENCH SO FOOD. בדבריו הוא חלק שבחים לקבוצת מסלמני, ולעמאר העומד בראשה, על כך שמזה למעלה מ- 20 שנה החברה מקדמת את מותגי הפרמיום של עולם הבישול והמטבח הצרפתיים, ובכך תורמת רבות להפצת התרבות הגסטרונומית הצרפתית בכל בית בישראל. קבוצת מסלמני יבואנית מותגי הבישול הצרפתיים TEFAL, PYREX, LUMINARC, STAUB השתתפה גם השנה באירועי הגסטרונומיה הצרפתית  SO FRENCH SO FOOD ביוזמתה של שגרירות צרפת בישראל, שעמדו השנה בסימן חבל הארץ הארץ אזור אוברן-רון-אלפ. לארץ הגיעה משלחת של 18 שפים צרפתיים מאזור זה, שבראשה עמד שף ג'וזף ויולה בעל רשת המסעדות והמעדניות Daniel et Denise, נושא עיטור אגודת המצנפות הלבנות של העיר ליון ועיטור "מסעדות בושון המסורתיות של ליון", המייצגות את הקולינריה המסורתית של העיר השלישית בגודלה בצרפת. החגיגות הגסטרונומיות של הקבוצה נפתחו, בסניף 'לגעת באוכל' ראשל"צ, בסדנת-אומן שבה הכין השף שתי מנות מהמטבח המזוהה עמו, המשמר את הטעמים של המטבח הצרפתי המסורתי. השתתפו בארוע: עמאר מסלמני, מנכ"ל קבוצת מסלמני, רונן סלמי מנהל קבוצת מסלמני, בריג'יט בנעיון מהשגרירות הצרפתית ורבים אחרים. בתמונה מימין: עמאר מסלמני, השגריר הצרפתי אריק דנון ורעייתו, ומשמאל השף הצרפתי מליון ג'וזף ויולה.

ניאופרם מוצרי צריכה, השיקה השבוע את סדרת הטיפוח החדשה  Filler ORשל מותג הדרמו-קוסמטיקה "דוקטור עור. מפגש ההשקה התקיים בחלל העבודה המשותף לנשים "פנתרה". סדרת Filler OR הינה סדרת אנטי אייג'ינג נוספת  וחדשה במגוון מוצרי דוקטור עור. Filler OR מבוססת על חומצה היאלורונית בפטנט ייחודי בתוספת קולגן, ומעניקה מראה עור חלק יותר תוך שעה בלבד. בתמונה מימין: יעל בן צבי, סמנכ"לית השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה ונילי פורר, מנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה.

אל על והוועד הפראלימפי הישראלי סיכמו כי אל על תהיה נותנת החסות והמובילה הרשמית של המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפים בטוקיו 2020. אל על תטיס בטיסות הישירות החדשות של החברה לטוקיו, את המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפים בטוקיו 2020, שיתקיימו בקיץ הקרוב בין 25 באוגוסט עד 6 בספטמבר  2020. טקס החתימה על ההסכם נערך במשרדי הוועד הפראלימפי הישראלי בהשתתפות הנהלת אל על, בראשות המנכ"ל גונן אוסישקין, הנהלת הוועד הפראלימפי בראשותו של היו"ר ד"ר שוקי דקל, המנכ"ל ניסים סספורטס ונציגי הספורטאים, ביניהם מורן סמואל חותרת בסירת יחיד וזוכת מדלית ארד באולימפיאדת ריו, פסקל ברקוביץ' חותרת קיאקים, סימונה גורן חותרת בסירת רביעייה ויוליה צ'רנוי קלעית. בתמונה מימין: גונן אוסישקין, יוליה צ'רנוי, פסקל ברקוביץ', סימונה גורן, מורן סמואל וד"ר שוקי דקל.

בהשקה החגיגית שנערכה בתל אביב, הכריזו נעמה גלעדי סמנכ"ל קשרי חוץ בפרוקטר אנד גמבל ורוני וינדמן מנהלת פיתוח עסקי בחברה, על ההגעה לישראל של OLAY, מותג הטיפוח והקוסמטיקה הנמכר ביותר בארה"ב. הן דיווחו ש- 85 מיליון נשים ברחבי העולם משתמשות מידי שנה בסדרת מוצרי OLAY, הנחשבים לקרמים ברי-השגה, עם תוצאות של מותגי יוקרה. עובדה זו זכתה למשנה תוקף ולתהודה עולמית, אחרי שמחקרים אשר השוו בין קרמים שונים בשימוש של 12 שבועות, מצאו כי מוצרי OLAY נמצאו יעילים יותר מקרמים קוריאנים, צרפתים וקרמי יוקרה ב $400. המותג האמריקאי המוביל מפותח ומיוצר באותן מעבדות של מותג היוקרה המוביל היפני SKII (גם הוא מבית פרוקטר אנד גמבל), תחת ידם של כ-1000 מדענים הפועלים ב-10 מרכזי מחקר ופיתוח בעולם. אלו מייצרים עבור OLAY את הנוסחאות המתקדמות ביותר של אנטי-אייג'ינג, הקיימות היום בשוק ובפרט בקטגוריית מוצרי הצריכה (MASS MARKET).

מטה החברה בברורים ומפעל הזרע בשדרות קיבלו השנה "5 כוכבי יופי" בתחרות "תעשייה יפה בישראל יפה" מטעם המועצה לישראל יפה. התחרות נערכת מידי שנה במטרה לעודד טיפוח סביבתי. הטקס נערך בבית המועצה לישראל בהשתתפות בכירי התאחדות התעשיינים, משרד הכלכלה והתעשייה ומנהלי ועובדי מפעלים מכל רחבי הארץ,  וסיכם את תחרות תעשיה יפה ומקיימת בישראל יפה, שבו הוענקו אותות ותעודות כוכבי יופי למפעלים מצטיינים. בטקס חלוקת הפרסים השתתפו איציק וילוגה מנהל מפעל הזרע בשדרות, ובן אורבך ראש צוות המחזור של המפעל. בתמונה מימין:  איציק וילוגה בן אורבך.

רכבת אווירית של נשיאים ובכירי ענף היהלומים הגיעו השבוע לישראל, לרגל פתיחת חגיגות שבוע היהלומים העולמית, שנערכה בבורסת היהלומים ברמת-גן. מי שהפתיע והגיע לארץ הוא אחמד בן סולים נשיא דובאי, לצד נשיאי בורסה מרחבי העולם. בתערוכה הוצגו יהלומים בשווי של יותר ממיליארד דולר.

עקיבא וענהאל שמואלי מתכנית 'המירוץ למיליון', התארחו השבוע במלון היוקרה DAVID TOWER בנתניה לחגוג את יום הנישואין התשיעי שלהם. הם עשו זאת באופן חגיגי ורומנטי במיוחד, בסוויטה המהודרת והמלכותית במלון, וגם נהנו משלל פינוקים כולל ספא וטיפולים.

מגישת הטלוויזיה והדוגמנית אילנית לוי החליטה שהתנאים הבשילו ושזה הזמן המתאים לסלול לביתה אלין בת ה 14, את הדרך לעולם הזוהר והאופנה. בשעות הבוקר הגיעה אילנית לוי הפרזנטורית החדשה של בית האופנה גולברי  יחד עם בתה אלין גולן, לסוויטה המפוארת במלון הילטון בתל-אביב, שם חיכו להן צוות הפקה של 100 אנשים לצילומי קמפיין אביב -קיץ 2020 המשותף, שיעלה בקרוב. עבור אלין גולן מדובר בקמפיין אופנה ראשון ובצעדים הראשונים בעולם הזוהר. אלין  סיפרה שירשה את הכישורים מהוריה, וכבר עושה את צעדיה הראשונים בתעשייה, ומנהלת פרופיל פופולארי ברשת החברתית טיק טוק.

מנכ"ל בנק מזרחי טפחות אלדד פרשר, קיים השבוע אירוע הוקרה לעובדי הבנק המתנדבים לאורך השנה. אל האירוע שנערך במרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך בתל אביב, הגיעו כ-150 עובדי הבנק. הם נהנו מסיור במרכז החדשנות של הבורסה בשיתוף "תגלית", מהצגה של השחקן נבו קמחי, ומשי מיוחד לט"ו בשבט שנרכש במיוחד עבור האירוע מהעסק החברתי "החיות של דודו". מנכ"ל הבנק בירך ואמר: "ההתנדבות והתרומה לקהילה הן בליבת העשייה שלנו, כבנק שמאמין בקשר האישי והאנושי ". עוד בירכו ניסן לוי מנהל חטיבת הון אנושי, משאבים ותפעול ותמר סאפר מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה. בתמונה: אלדד פרשר מנכ"ל הבנק.

חברת Ecoams Planet מפתחת הפטנט הבינלאומי ™Bakbuk השתתפה לאחרונה בוועידת 2020 Change-Now שהתקיימה בפריס, ועסקה בחדשנות ופעולות קונקרטיות לפתרון בעיות בתחומים שונים. הפטנט של החברה, ™Bakbuk – גומיה אלסטית המאפשרת לצמצם ב-80% את הנפח של 480 מיליארד בקבוקי הפלסטיק הנמכרים מדי שנה ברחבי העולם, עורר עניין רב בקרב מבקרי התערוכה. מוריס אמסלם, מפתח הפטנט, אירח בביתן החברה את Nicolas Hulot השר הצרפתי לשעבר לאיכות הסביבה, ופעיל סביבתי ותיק וידוע בעולם כולו, וכן את Brune Poirson מזכירת המדינה במשרד האקולוגיה. Hulot ו- Poirson  נציגי ממשלות עבר והווה בצרפת גילו עניין רב בפטנט והגב' Poirson  אף הבטיחה להציג את את ™Bakbuk בקרב גורמים המשוייכים למשרדה ולדאוג לקידומו. Poirson התלהבה מפרוייקט 'מחנכים את הדור הבא', שבמסגרתו מתכוונת Ecoams Planet לשתף פעולה עם משרד החינוך ולערוך מפגשים בבתי ספר, על-מנת להציג לתלמידים את ההמצאה, ולעורר בקרב התלמידים מודעות לנושא המִיחזור, באמצעות הצבת אתגר בפניהם: לדחוס כמה שיותר בקבוקים בעזרת הגומייה.

כלמוביל מרצדס קיימה השבוע את מפגש MERCEDES INSPIRE הבלעדי של המותג, במסגרתו לקוחות נבחרים מוזמנים לערב שכולו השראה. האירוע שזימן הכרות ראשונה של הלקוחות עם המנכ"ל החדש של מרצדס ישראל גילי פריאנטה, שהתקיים באולם התצוגה המרכזי של המותג בהרצליה, כלל ארוחת ערב חגיגית והופעה אינטימית ומרגשת של מירי מסיקה. בתמונה: גילי פריאנטה המנכ"ל והזמרת מירי מסיקה.

הנהלת חברת סנו הגיעה במלואה למרכז הסיוע של ארגון פתחון לב בראשון לציון, וזאת במטרה להחזיר ולתרום לחברה ולקהילה. במהלך הפעילות העניקו חברי ההנהלה סלי מזון לנזקקים, שוחחו עימם ושמעו את סיפורם. שיתוף הפעולה בין סנו לפתחון לב נמשך מזה כמה שנים, וכל מפגש מרגש מחדש.  בתמונה: הנהלת סנו במרכז הסיוע של ארגון פתחון לב.

לאחרונה נערכה באילת תחרות "ישראמן" – תחרות טריאתלון למרחק של איש הברזל, בשיתוף ניסאן אקסטרייל רכב SUV, המתאים למשפחות. הגיעו לברך את המתאמנים ואת הזוכה הגדול בתחרות: שרית רדין סמנכ"לית שיווק קרסו מוטורס, שרון לוי כץ מנהלת מותג ניסאן ישראל, נועם מרקס מנכ״ל ובעלים שוונג אירועי ספורט, ועוד. בתמונה: נועם מרקס, עומרי גזית, שרית רדין ושרון לוי.

חברת היירסטטיקס HAIRSTETICS חברה למכשור רפואי אשר מטה החברה שלה יושב בג'נבה שוויץ, ומרכז הפיתוח הייצור והתפעול יושב בנתניה, ואשר לזכותה נזקף פיתוח טכנולוגי מהפכני להזרקת שיער, והיא אירחה השבוע נציגים מרחבי העולם, לסיכום הפעילות לשנה החולפת. בין המשתתפים הבעלים ומנכ"ל החברה מר ג'יל בוס, מר דביר קרן יזם ממציא טכנולגיית "היירסטטיקס" וסמנכ"לית השיווק העולמית הגב' סילביה סשרר. בתצלום למטה מימין: סילביה שרר, קורין טניאני מנהלת קשרי לקוחות ישראל, ובמרכז ג'יל בוס ודביר קרן.

חברת הצבע המובילה נירלט מצטרפת למשפחת נותני החסות של ליגת העל בכדורסל. נירלט ומנהלת הכדורסל יצאו בקמפיין משותף שיכלול חסויות בערוץ הספורט, פעילויות בסושיאל וברשתות חברתיות עם צבעי קבוצות הליגה, פעילויות שונות במגרשים ופעילויות של תרומה לקהילה, בשתתפות שחקנים מהליגה שייקחו חלק בשיפוץ וחידוש פרויקטים למען הקהילה עם צבעי נירלט. את שיתוף הפעולה יזמו עמרי לוטן מנכ"ל נירלט, ושמואל פרנקל יו"ר ליגת ווינר סל. השניים בילו גם יחד במשחק האחרון של מכבי ת"א בכדורסל.

איתי רוזיאביץ' (40) נשוי + 4 מונה למנהל שיווק ומכירות של הגן הבוטני האוניברסיטאי בגבעת רם. איתי, בוגר לימודי אדריכלות נוף, גינון טיפולי ובעל תואר ראשון במדעי הרוח והחברה. לשעבר מנהל מחלקת שטח, מכירות ותיקי לקוחות במדיות שונות ובחברת ארטימדיה.

 

חטיבת הספורט של מותג הרכב רנו, השיקה לאחרונה  את רכב הספורט מגאן R.S, עם נהג המרוצים עטור הפרסים Laurent hurgon. הדרימו למסלול המרוצים לרגל נסיעות מבחן חווייתיות לשדה תימן: שרית רדין סמנכ"לית שיווק קרסו מוטורס, שאף זכתה לנסיעת חווייתית מיוחדת עם Laurent, אלדר נוימן מנהל חטיבת הספורט, וכמה מהסלבס שהצטרפו לאירוע.

דמות לא שגרתית נצפתה בשבוע שעבר בפרדסי ישראל: "הנסיך הארי". לא מדובר בביקור אמיתי ורשמי, אלא בצילומים לקמפיין החדש של בנק מזרחי טפחות לפיקדון "תפוז". במסגרת הקמפיין, צולם פרזנטור הבנק דביר בנדק, יחד עם ריס וויטוק, הכפיל מספר 1 של הנסיך הארי שזכה במקום הראשון בתחרות הכפילים של הנסיך הארי באירופה.

לפני 25 שנה נשלח אלון אולמן, מייסד "קוד המנצח", אז קצין מבטיח בחיל הים הישראלי, להכשרה באקדמיה של הצי הבריטי המלכותי, אותה סיים בהצטיינות, לפני שקיבל לידיו לפקד על ספינת טילים. אולמן סגר מעגל כשחזר לאחרונה ללונדון כמרצה להצלחה בחיים ועסקים, להרצות במועדון העסקים של הישראלים המתגוררים בלונדון. הרצאתו במלון ליאונרדו סנט פול ברובע העסקים של העיר היתה מלאה עד אפס מקום. בין המאזינים: ורד רגב, אשת השגריר באנגליה מארק רגב, דני רוג'ר, מנהל רשת מלונות פתאל באירופה, אשתו יפה רוג'ר, מנהלת המועדון העסקי, האמנית אילנה פתאל, שליח חברת החדשות באירופה אלעד שמחיוף ואשתו נעמה, שליח ידיעות בלונדון יניב חלילי, ענת קורן, יזמת ואשת תקשורת, מייסדת עלונדון, עדי תירוש מגלריית תירוש. עקב ההתלהבות שעורר שם, יחזור אולמן  ללונדון בחודשים הקרובים לסדנה של מספר ימים.

אנדו דייסוקה מנכל TOTO אסיה, יצרנית האסלות הגדולה ביותר בעולם, ומר מסאפומי היראסוואה ראש א. הנדסה בטוטו, הגיעו לביקור בישראל, במסגרת פיתוח עולמי חדש בתחום האמבטיות החדשות. בפגישה נכחו גבי קליין, מנכ"ל זהבי עצמון, מיכל נוף מ. שיווק ועדי בן בסט מנהל מותג טוטו. במסגרת הביקור בארץ הציג המנכ"ל את האמבטיה החדשה Floating Bath, אותה פיתחה החברה עם סוכנות החלל האמריקאית נאס"א (NASA). התחושה הנוצרת במהלך השימוש היא של ריחוף בחלל, רק בתוך האמבטיה, זאת באמצעות שימוש בתאורת אווירה וג'טים מיוחדים התורמים לתחושת הציפה. האמבטיה הושקה לאחר תהליך פיתוח שנמשך שנים, במהלכו חקרו מדעני החברה מהן הזוויות הנוחות ביותר עבור אסטרונאוטים בחלל. בתמונה: אנדו דייסקו מנכל טוטו אסיה, ומר מסאפומי היראסאווה ראש אגף הנדסה בטוטו.

ארז חלבי מנכ"ל רשת אפריל ישראל, השיק יחד עם איה מונק מנכ"לית חטיבת היוקרה בלוריאל ישראל, את סידרת הטיפוח החדשה של YSL הנקראת "פיור שוטס", הנמכר בלעדית ברשת אפריל. ההשקה התקיימה EAST-TLV בתל אביב, וכללה הופעה של הזמרת המדהימה שפיטה. באירוע נכחו ארז חלבי מנכ"ל אפריל, מירב אליהו סמנ"כל השיווק של רשת אפריל, איה מונק מנכ"לית חטיבת היוקרה לוריאל ישראל, רוני אלבאום מנהלת יחסי הציבור YSL, בן אילן מנהל השיווק של YSL ישראל, הפרזנטוריות של הרשת אפריל בר זומר ויערה בנבנישתי ועוד. בתמונה מימין: איה מונק, שפיטה וארז חלבי.

איתן מזרחי שף רויאל ביץ' תל אביב, ושף נבחרת ישראל בכדורגל רמו בן שושן מייסד ובעל חברת מרינה פטריות הגליל, שף מלון רויאל גארדן אילת ניסים לוי, הגיעו לתערוכת החדשנות בקולינריה מן הצומח, של עמותת ויגן פרנדלי ועמותת מיטלס מאנדיי, בהאנגר 11 בנמל תל אביב, לטעום את בורגר הפטריות החדש של חברת 'מרינה גורמה', שיושק בשבוע הבא לראשונה ברשתות השיווק. מדובר בבשורה לטבעונים ומפחיתי הבשר, המבורגר איכותי 60% פטריות טבעיות שרק נקטפו. בתמונה: איתן מזרחי,שף רויאל ביץ' תל אביב, רמו בן שושן מייסד ובעל חברת מרינה פטריות הגליל, ושף מלון רויאל גארדן אילת ניסים לוי.

תגובות

להשאיר תגובה