הטריבונה – חדשות עסקיות

ד”ר אודי בר מומחה לאסתטיקה רפואית יוצא בימים אלה בסלוגן “”maskyourface , בשל החובה לעטות מסכות. אושיות מתחומים שונים ומובילי דעת קהל, חברו לפרויקט החשוב, כאשר הצלם הנודע רון קדמי, הוא הצלם האחראי. כאן הוא בתמונה עם קארן דנסקי, האחת והיחידה.

היום התחילו צילומי העונה החדשה של “מאסטר שף ישראל”, ומיכל אנסקי הפגינה את הלוק הראשון לעונה, עם הנעלים החדשות בעיצובה, לקולקציית הקפסולה שלה עם רשת ״לאפייט איטלי״. בתמונה: מיכל אנסקי ואהרוני על סט הצילומים.

השבוע התקיים מפגש נוסף בסדרת אירועי הוובינר של אקסנצ’ר וקהילת הראש הדיגיטלי, הכולל סדרת תוכניות שבועית המתקיימת מידי יום שלישי בהגשת ועריכת יעקב איילון וביוזמת פרופ’ ישע סיוון, מומחה לחדשנות ומנכ”ל איי-8. השבוע התארח אנטוניו אספניה סוריאנו, מנהל בכיר באקסנצ’ר העולמית, מומחה לצרכן האירופאי שאמר כי חברות חייבות להבין את אופיו הייחודי של משבר הקורונה, בו מיליארדי אנשים ברחבי העולם שינו את ההתנהגות שלהם כמעט באופן מידי, וזו השפעה עמוקה ומתמשכת לעסקים באשר הם. ב11 באוגוסט צפוי להתארח איציק אברכהן מנכ”ל שופרסל, ב-18 באוגוסט – טוני כהן ראש אגף שירות ושיווק, מכבי שירותי בריאות ועוד. מידי תוכנית סוקר יעקב איילון את החדשות החמות מהעולם. השבוע סיפר על הקרב שיוצאת אליו ענקית הריטייל הגדולה בארה”ב  וולמרט אל מול המתחרה הגדולה ביותר שלה אמזון.

השבוע הייתה השקה בגן הבוטני בירושלים של פעילות הקיץ הגדולה, ובין היחידות בארץ, במרחב הפתוח ועל פי כללי התו הסגול. עם רדת השחר הפך המקום לגן קסום עם אוירה מופלאה ומרתקת, מלאת צלילים, סיפורים, משחקים מפגשים מפתיעים עם דמויות שמסמלות את חווית הילדות הגדולה מכל האגדות ביניהן: ג’פטו ופינוקיו, רפונדזל ואלזה, המפטי דמפטי ועליסה מארץ הפלאות, שדונית, גמד מכרות חרוץ, פיה קסומה, מספר סיפורים ועוד. נצפו סלבס שהגיעו למרחב ענק (120 דונם) של טבע והרפתקאות: אוהד חמו, איציק לארי מנכ”ל העירייה, דביר בנדק,  דרור גלוברמן, טל מוסרי, יובל המבולבל, ליטל סמדג’ה, ליטל שוורץ, מירב מילר, משה ליאון ראש עיריית ירושלים, עמית סגל, ענהאל ועקיבא שמואלי, פבלו רוזנברג, קובי מיימון, קובי שמעוני (סאבלימינל), קרן קדוש, רויטל ויטלזון ואחרים.

הקאסט של ‘פאודה’ הגיע למלון David tower בנתניה ,לחגוג יחד באווירה רומנטית במיוחד את ט”ו באב, לפרגן לתיירות בנתניה ולחגוג לליאת הר לב (ארץ נהדרת), אשתו של בועז קונפורטי (פאודה), יום הולדת חגיגי ורומנטי. ליאור רז, רונה לי שמעון, דורון בן דוד, יעקב זדה, בועז קונפורטי וליאת הר לב, מירב שירום ובן זוגה ירון ברובינסקי נהנו מסויטות מפנקות, עיסוי משחרר בספא והרבה פינוקים נוספים. צוות המלון הפתיע את ליאת הר לב בעוגת יום הולדת ופרחים, כאשר כל החברים מפאודה שרים לה.

מלון אדמונד החדש בראש פינה, מארח לאחרונה את ה”שמנא והסלתא” של ישראל. בסופ”ש האחרון אירח המלון לחופשה זוגית מפנקת, את מלכת היופי לשעבר רוית אסף בעלת האקדמיה למקצועות היופי ובעלה עו”ד יובל ישראלי. בתמונה: רווית אסף ועומר פורת מנכ”ל מלון אדמונד.

בין כל הפעילויות בלו”ז העמוס של השחקנית וכוכבת הנוער בת ה-18 קים אור אזולאי, פונתה לאחרונה משבצת זמן חשובה כדי לרכוש מיטה מתכווננת של הולנדיה. לדבריה זה היה הדבר הנכון ביותר לעשות בין שלל הפעילויות הכלולות בלו”ז הצפוף שלה ומאז שהיא ישנה על המיטה המתכווננת המצויידת במזרן טמפור, שיוצר בטכנולוגיית חלל מאושרת על ידי נאסא,  היא מבינה עד כמה שינה איכותית יכולה לסייע בניהול אורח חיים תקין ולתת בוסט של אנרגיה לקראת היום החדש. את המיטה היא ביקשה לייצר לפי מידה, ושולבה בה מערכת שמע משוכללת, כך שהיא תוכל להקשיב ולרקוד לצלילי המוסיקה האהובה עליה, כמו שעשתה זאת בחנות הולנדיה, כשבאה לנסות את המיטה שהוזמנה על ידה.

ירדן הראל, הפרזנטורית של זר פור יו, השכימה קום ויחד עם אנשי זר פור יו הכינו הפתעה רומנטית בפארק הירקון במיוחד לקראת ט”ו באב. לבבות  ענקיים של ורדים כיסו את הדשא של פארק הירקון לטובת זוגות שירצו לנצל את הלבבות לפיקניק רומנטי בטבע. את הלבבות  מיקמו במרחק של שני מטר אחד מהשני כנדרש כמובן.

חברת “מוצר השנה” העולמית גאה להכריז על פתיחת ההרשמה ל “מוצר השנה ישראל 2021”. ההרשמה באתר הישראלי החדש: www.poyisrael.com . מוצר השנה (POY- Product Of the Year ) בישראל בהנהלת  ישראל (איזי) מוקדי, פועל בתיאום מלא  עם המותג הבינלאומי הפועל בהצלחה במעל ל- 40 מדינות בעולם. בעל הזיכיון בישראל הינו  ישראל (איזי) מוקדי, אשר בליווי  צוות מותג מוצר השנה העולמי, המיוצג על ידי פיליפ גלדר, מנכ”ל החברה הבינלאומית והבעלים של הסימן המסחרי העולמי POY, יפעלו  להעצים את הפעילות בישראל. בעזרת צוות מכון נילסן, חברת מוצר השנה ישראל תערוך בשנת 2021 את סקר הצרכנים הגדול ביותר בתחום החדשנות המוצרית בארץ, וזאת באמצעות  פאנל של  5,000 צרכנים ישראלים אשר יבחרו את המוצר החדשני הטוב ביותר, בכל קטגוריה צרכנית, תוך התחשבות במאפייניה  הייחודיים של כל קטגוריה. בתמונה מימין: ישראל איזי מוקדי הזכיין החדש פיליפ גלדר מנכ”ל ובעלים מותג מוצר השנה העולמית.

“פיצה האט, רשת הפיצריות מהגדולות בישראל, המונה 92 סניפים בפרישה ארצית, מציגה לראשונה בישראל שירות הזמנות דרך אפליקציית הוואטספ. השירות החדשני מאפשר לבצע את מהלך ההזמנה מתוך אפליקציית הוואטספ, וללא מעבר לאתר חיצוני. לדברי שמוליק ברוך, מנכ”ל פיצה האט ישראל: “בשנים האחרונות חרטה פיצה האט על דגלה להוביל את הקידמה הטכנולוגית ולספק חידושים כל העת לקהל הלקוחות שלה. גם הפעם אנו הראשונים בארץ ליישם שירות מהסוג הזה, ובטוחים כי הוא ישמש את קהל הלקוחות הקיים והחדש שלנו, ויאפשר לו להמשיך וליהנות מחוויית הזמנה קלה, מהירה וחדשנית”.

חני נחמיאס קפצה השבוע לקליניקה של ד”ר אירנה שנדשטיין בתל אביב, כדי לשמוע על הטיפול הייחודי החדש שהיא מציעה לקמטוטים שבגב כף היד, שהינו טיפול על בסיס סידן הידרוקסי אפטיט. הטיפול מתאים לאנשים המבקשים לטפל באזור הצוואר ובגב כף היד, בשל יכולתו לייצר קולוגן במקומות שבהם העור מקומט יותר.

רשת טיב טעם יוצאת במהלך חודש אוגוסט בפעילות לגיוס תרומות למען קהילת “חלאסרטן” של עמותת מרכז טל – מיזם חברתי המחבר צעירים חולים ומחלימים מסרטן, ומהווה רשת תמיכה לכל תחומי החיים הנפגעים מהמחלה. במסגרת הפעילות שתיערך ב-41 סניפי טיב טעם ברחבי הארץ, החל מה- 2.8 ועד ה- 31.8, יציעו ללקוחות ם לתרום 5 שקלים בכל קניה. הסכום שייאסף, יועבר כולו בסוף החודש, לטובת פעילות עמותת חלאסרטן. רוני גרין מנהל המכירות ומועדון הלקוחות בטיב טעם: “אנו שמחים לקחת חלק בהירתמות למען הקהילה. פעילותנו למען עמותת חלאסרטן, הינה חלק מפעילויות רבות בהן שותפה הרשת, לאורך השנים”.

חני בוזגלו היא קודם כל אם כל בניה, ארבעה שחקני כדורגל, אשר מנתבת את הכישרון שלה לכדי יצירות אמנות צבעוניות וסוערות, עם אמירה אישית הנעה בין כזו שמעניקה למתבונן רוגע ושלווה, לבין כזו שמצליחה לרגש ולסחוף, ממש כמו משחק הכדורגל שהינו חלק בלתי נפרד מהוויי חייה וסביבתה. חני מזוהה יותר מכל כאמא של הבוזגלוס – המשפחה הכי מפורסמת בספורט הישראלי, והיא אכן התרגשה אתמול בפתיחת תערוכתה “מגרש של צבעים” בה מוצגים 40 מציוריה. התערוכה אותה אוצר רפי וזאנה, תוצג במסגרת תערוכות האמנות השנתיות של גלריה 58 במרכז עזריאלי בחולון, בה מציגים אמני העיר חולון והיא תתקיים בתאריכים 5.8.20-31.8.20

שחקני מחלקת הנוער של מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, נרתמו לפעילות למען עמותת שניר. במסגרת זו נערך בימים אלה מבצע איסוף מצרכי מזון לטובת משפחות נזקקות שנפגעו ממשבר הקורונה. בחמישי האחרון נערך טקס חגיגי כיריית הפתיחה לתחילת המבצע לאיסוף סלי המזון. לטקס הגיעו בכירי עמותת שנירו, בכירי מועדון מכבי תל-אביב שעדכנו שעד כה נאספו  למעלה מ-500 סלי מזון שיועברו למשפחות הנזקקות ברחבי הארץ, בעזרת מתנדבי עמותת שניר. הפעילות למען הקהילה נעשית לרגל סוף עונת המשחקים של המועדון שמסתיימת ב-30 ביולי. השנה מסיבת סיום העונה לא תתקיים, בגלל הוראות משרד הבריאות, ובמקום האירוע נרתמו לפעילות לקהילה. כ”כ בימים אלה מונתה מלכת היפי לשעבר והדוגמנית שביט ויזל, כחברת הוועד של עמותת שניר.

קניון עופר סירקין בפ”ת, מקבוצת קניוני עופר, יוצא במיזם למען הקהילה במסגרתו יתקיים יריד תעסוקה שיסייע לקהילת העסקים בעיר, בגיוס עובדים זמניים לחודשי הקיץ ולחגי תשרי, וכן יעזור לבני הנוער לתרום לפרנסת ולכלכלתמשפחתם בתקופת הקורונה. היריד יתקיים היום יום חמישי, בין השעות 16.00-19.00, בשיתוף אגף חברה, נוער וצעירים של עיריית פתח תקוה. במסגרת היריד יפגשו בני הנוער עם המעסיקים המחפשים עובדים זמניים. הם יוכלו להירשם במקום ולהתחיל מיד בתהליכי מיון וקליטה מולם. היריד יציע מגוון רחב של עבודות זמניות לבני הנוער בעיר, בין היתר: מלצרים, ברמנים, מוכרים בחנויות, מלקטים, שליחויות, נציגי מכירות, קופאים, עבודות מחסן, עבודות ניקיון ועוד. בתמונה: רמי גרינברג ראש עיריית פתח תקוה, ואילנית גריוביץ-ברגר מנכ”לית קניון סירקין.

קניון עופר רמת אביב, השיק השבוע בטקס חגיגי את תערוכת הכובעים, בשיתוף האמן שי טובול. טובול, היוצר כובעים כבר 30  שנה, חשף לראשונה בטקס פתיחת התערוכה את האוסף הפרטי שלו הכולל מעלה מ-100 כובעים ייחודיים  שנוצרו בעבודת יד עבור אירועים, מופעים ואמנים שונים בישראל.  בתערוכה מוצג כובע הנוצות של הזמרת ריטה ממופע One שיצא לאור ב 2006, כובע המטבעות של הזמרת שרית חדד מהמחזר המוזיקאלי ווגאס שיצא לאור ב 2018, כובעים  שעוצבו עבור תוכנית טלוויזיה הומוריסטית “הנוכלות” בכיכובם של יעל פוליאקוב ואילן פלד, כובעים של השחקנית אניה בוקשטיין מהצגות שונות, כובע כתר מלך שעוצב עבור תצוגת אופנה במוזיאון וויקטוריה&אלברט בלונדון ועוד. בתמונה מימין: גילי סיוון, דוד בן משה ושי טובול.

כמידי שנה לקראת פתיחת שנת הלימודים, יחל בשבוע הבא מבצע ההתרמה ארצי בסניפי רשת שופרסל, לפרויקט “ילקוט לכל ילד” מטעם עמותת “יד ביד”. ציבור הלקוחות יוכל לתרום בקופות הסניפים סכום של 10 שקלים לטובת הפרויקט, במסגרתו יחולקו עשרת אלפים ילקוטים חדשים עם ערכות מכשירי כתיבה לתלמידים ממשפחות מעוטות יכולת בכל רחבי הארץ. מבצע ההתרמה המתקיים זו השנה ה-16 בשופרסל, ייערך בין ה-9.8.19 ועד ה-15.8.19 בכל סניפי הרשת. בתמונה משמאל: הרב יעקב גלויברמן יו”ר עמותת “יד ביד” ואיציק אברכהן מנכ”ל שופרסל.

גם בימי הקורונה, ממשיך הבנק הבינלאומי ביישום תוכנית הדגל “מאמינים בך” במעורבות הקהילתית שהוא מוביל. השבוע התקיימה סדנא בנושא “דיני חוזים וקניין רוחני לעסקים קטנים ובינוניים” לקבוצת נשים מעמותת “עסק משלך”. הסדנא הועברה באמצעות אפליקציית זום אותה העביר רז חיים צבי (ציקי) מטעם הבנק הבינלאומי. במסגרת הסדנא, נחשפו חברות העמותה, לדגשים שיש לתת בכל מפגש שמתקיים מול לקוחות, ספקים וקולגות שיש לו היבט משפטי. עמותת “עסק משלך” אותה מלווה הבנק הבינלאומי, מתמקדת בהעצמה כלכלית לנשים ובקידום אפשרותיהן הכלכליות והחברתיות של נשים באמצעות פיתוח יזמות עסקית.

מתנדבי מיזם “אמץ רופא.ה” ממשיכים לדאוג ולפנק את הצוות הרפואי במרכז הרפואי פדה-פוריה, הפעם עם משלוח של מארזי טיפוח ממוצרי ד”ר עור. המארזים חולקו לצוות המסור של המחלקה הייעודית לחולי קורונה ובמלר”ד.

אבי גרייניק, הקומיקאי, השחקן, הסטנדאפיסט והמוזיקאי בחר להגיע לחנות הכל-בו לבית ‘טמבוריה’ ברח’ ארלוזרוב 188 בתל אביב, ולחזק את בעליה. אבי נוהג לרכוש בחנות, כלי עבודה לבית, מסמרים, דיבלים, צבע ועוד. כחלק מקמפיין ‘קונים מקומי’ בחר גרייניק לפרגן ולהצטלם בחנות. מאחורי היוזמה עומד בנק הפועלים, באמצעות מיזם “פועלים בקהילה”, אשר רתם את ארגון שח”ם, אשר יקים בפעם הראשונה קרן ייעודית מסוג זה לאנשי תעשיית התרבות, שמטרתה לתמוך בהם בעת הזאת ולשנים הבאות. במסגרת הפרויקט יגיעו השחקנים לבתי עסק שהם עצמם בחרו, וייקראו לציבור לחזור ולרכוש בעסקים הקטנים שנפגעו במהלך המשבר, ולתרום לקרן הסיוע לאמנים ועובדי תחום התרבות, שתאפשר להם לשרוד בעת הקשה הזו.

בשבוע האחרון, הגיעה לסיומה עוד שותפות חברתית של עובדות ועובדי מרכז המחקר והפיתוח של eBay ישראל בנתניה, והפעם עם המיזם gorgeous הפועל למען איסוף מוצרי איפור וטיפוח אישיים, והעברתם למקלטים לנשים נפגעות אלימות, ובתים חמים לנערות מקריית שמונה ועד אילת. כחלק מקמפיין איסוף תרומות של המיזם gorgeous לשנת 2020 אספו עובדות eBay מאות מוצרי טיפוח ואיפור שלהן. המוצרים רוכזו במשרדי החברה, ומשם נשלחו לאיילת בן צור ואתי לשם, מייסדות ומנהלות המיזם  gorgeous  במסגרתו נארזו 1,000 מארזי איפור וטיפוח אישיים, יחד עם עשרות ארגזים מלאי מוצרים מפנקים שנשלחו ל- 30 מקלטים. בתמונה: איילת בן צור ואתי לשם מייסדות המיזם.

מחלקת הביטוחים בקבוצת אמסלם תיירות ונופש, תציע ביטוח טיסות לחו”ל הכולל כיסוי ל-Covid 19 באמצעות חברת הביטוח שירביט, לכל היעדים בעולם, למעט ארצות הברית וללא קשר למדינה אדומה, או ירוקה. הביטוח תקף לנוסעים  עד גיל 85 (לפי הצהרת הנוסע על מצבו הבריאותי). זו בהחלט בשורה עבור בני הגיל השלישי ( 60+ ) אשר יוכלו לחזור ולטוס בבטחה ברחבי העולם. ביטוח זה, שמציעה חברת אמסלם תיירות ונופש, כולל גם את הכיסויים הרגילים אשר היו נהוגים טרם הקורונה, אשפוזים ומחלות קודמות, כבודה, קיצור נסיעה, ביטוח מכשירי טלפון ומחשבים ניידים. חשוב לציין, כי ביטוח זה אינו כולל כיסוי לביטול נסיעה לפני תחילתה. עלויות הביטוחים נעות בין 3-3.75 דולר ליום לאדם בריא עד גיל 85. תוספת תשלום תידרש בהתאם לגילו ומצבו הבריאותי של המבוטח.

חברת פגסוס טיולים המתמחה בטיולים מאורגנים בכל העולם, משיקה בימים אלה מגוון טיולי תו סגול  ברחבי הארץ, בהקפדה על הנחיות משרד הבריאות, עם שימוש במסכות במהלך הטיול, תפוסה של 50% באוטובוס, לינה בבתי מלון שקיבלו תו סגול, מסעדות עם תו סגול ועוד. החברה מציגה מגוון של כ-40 טיולים שונים ברחבי הארץ, ליום אחד ולשלושה ימים, המציגים את המקומות המוכרים והפחות מוכרים מזוויות חדשות ומרתקות. בין המסלולים המוצעים: טיול לרמת הגולן בעקבות אלי כהן, שלושה ימים בירושלים עם צפון ים המלח, טיול לירושלים כולל סיור בירושלים המוסלמית עם חוויה בלתי נשכחת של עלייה להר הבית, ביקור בשער האשפתות, הכותל המערבי, הרובע המוסלמי ושוק הכותנה. היתרון בטיולים אלה שהם נעשים בקבוצות קטנות ובשמירה על כל ההנחיות.

האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז (תאומים) בעלי הסטארט אפ הישראלי Upstep מקבוצת פוטקייר, שעשה ב- 3 שנים אחרונות מהפכה בשוק המדרסים בארה”ב, וגדל במכירות זה השנה 3 ברצף מעל 100%, יוצא בימים אלו בישראל במהלך לגיוס המונים של 6.5 מיליון ₪. ב-4 חודשים אחרונים בתקופת משבר הקורונה גדלה פעילות החברה בארה”ב כ- 160% ועד כה מכרה החברה בארה”ב מעל 30,000 מדרסים. Upstep עשתה פריצת דרך בתחום האורטופדיה והפכה אוטוריטה רפואית אונליין מס’ 1 בארה”ב. בתמונה מימין: אביעד רז אורן רז לימור כץ

קטריקס (עומרי קטרי) ואושר ביטון (הכוכב הבא לאירוויזיון), משיקים את הסינגל החדש המשותף שלהם “כמה חם פה”, בעיצומו של הקיץ בתקופה כה מורכבת של קורונה ללא הופעות. הקליפ צולם במדבר תחת ההנחיות והמגבלות שאנו מצויים בהן בימים אלה, עם צוות מצומצם ששמר על הכללים. אחרי שהופיע בשנים האחרונות על הבמות הגדולות במדינה מהצפון לדרום, ואפילו נבחר לחמם גם את ג’יי באלווין ושון פול ועוד אמנים גדולים מהארץ ומחו”ל, קטריקס (עומרי קטרי) משיק את הסינגל השישי שלו מתוך האלבום הראשון שלו. כזכור, עד לפני שנה קטריקס היה חלק מהצמד המצליח “קטריקס ודורון ביטון” (לשעבר) שתוך שנים בודדות הפכו להיות הצמד הכי מדובר בקרב בני הנוער הישראלים. קטריקס יצא לדרך חדשה בקריירת הסולו שלו, עם קהל רב ומאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות.

מעצבת הפנים אריאלה עזריה ברקוביץ נבחרה להוביל את תכניות העיצוב של ערוץ A+  שתשודרנה במסגרת annatel tv- מגופי התקשורת הגדולים בצרפת. התכניות החדשות פונות ליהודים תושבי צרפת ולמאות אלפי הצרפתים שחיים בישראל. במסגרתן תבצע המעצבת פרויקטי מייקאובר ותשתתף בפאנלים בהם תיתן טיפים בעיצוב. ברקוביץ, בת טיפוחיו של אדריכל העל הצרפתי ג’ק גרסיה (Jacques Garcia), עלתה ארצה מפריז לפני כשני עשורים, והפכה למעצבת מובילה בקרב תושבי החוץ והאלפיון העליון. מי שאחראי על ליהוקה לתכניות הערוץ הוא לא אחר ממפיק העל הצרפתי סטפן קאלבו Stéphane Calvo שאמון בעשורים האחרונים על כמה מהפרויקטים הטלוויזיוניים הגדולים בצרפת. לאנשי התעשיה בישראל הוא מוכר כאחד ממקימי ערוץ I24 News.

מותג הטקסטיל האקולוגי bamboo&co יוצא ביוזמה של תרומה לקהילה ושמירה על כדור הארץ. לדברי שלומית כוחיי, יזמית ובעלת המותג: “אנו קוראים לכל מי שרוצה לתרום מצעים ישנים להגיע לחנות ולהביאם (במצב שמיש ואחרי כביסה), ואנו נדאג להשמישם ולתרום אותם למי שנזקק וצריך. על מנת לעודד תרומה, החלטנו גם להעניק  25% הנחה על המצעים בחנות לכל מי שיביא ויתרום מצעים ישנים. “פרוייקט התרומה והמבצע הוא על זמני” מדגישה כוחיי. “כל עוד המותג קיים, נמשיך וננסה לעודד צריכה נבונה, שמירה על כדור הארץ וקיימות”. מותג bamboo&co הוא מותג ישראלי, מיוצר כחול לבן, שכל מוצריו עשויים מבד הבמבוק האקולוגי, היפואלרגני וידידותי לסביבה. בתמונה: שלומית כוחיי בעלת המותג.

מנכ”ל רשת החשמל והאלק’ א.ל.מ, אורי להב, הודיע על שורת מינויים בהנהלת החברה: מאיה שלו שרוני, מונתה לסמנכ”לית השיווק של הרשת ושרון רחמים מונה לסמנכ”ל הרכש של הרשת. שליו שרוני, בעלת תואר שני  שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ”לית השיווק והמכירות של החטיבה העסקית ביבואנית הרכב סמל”ת, יבואנית פיאט, איווקו, סובארו, ג’יפ ואלפא רומיאו במשך כ-7 שנים. שרון רחמים  הינו סמנכ”ל הרכש החדש של הרשת, עם ניסיון של 14 שנה בניהול מותגי קונסטרוקטה, סימנס וסימנס יוקרה מבית BSH.

פיני גורביץ מנכ”ל חב’ יכין משיק בימים אלו בישראל מוצר חדש וייעודי’ שפיתחה החברה ליצוא לארה”ב’. אור הצלחתו בשוק האמריקאי, החליטה החברה לשווק גם את המוצר בישראל: גרגירי חומוס מזן ישראלי ייעודי העוברים תהליך ארוך של השרייה ובישול איטי, להכנת חומוס ביתי טרי ומשובח ב-2 דקות, בטעם של בחומוסייה. בפיתוח המוצר השקיע החברה כ- 500,000$.

למאמץ הפיכתה של מדינת ישראל לירוקה יותר, מצטרפת רשת הרהיטים ועיצוב הבית ״שמרת הזורע״, אשר השלימה בימים אלו פרויקט התקנת מערכת סולארית על גג המבנה התעשייתי שלה בפארק תעשיות בר לב שבצפון בהשקעה של כ- 1.5 מיליון  ₪. חברת סאן גרין מערכות סולאריות בע״מ מהחלוצות בתחום, שזכתה במכרז, התקינה על גג המבנה התעשייתי של שמרת הזורע המשתרע על פני 7,700 מ”ר, פאנלים סולאריים בשטח של כ- 2,800 מ”ר, תוך שהיא נדרשת לעמוד לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ברמת האיכות.

יאניס ספרופולוס, מאמן מכבי תל אביב בכדורסל – אלופת המדינה הטרייה לשנת 2019-20, ישמש כפרזנטור בקמפיין ליוגורט היווני היחיד המיובא לישראל על ידי יורו מחלבות אירופה, בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקלים. מיורו מחלבות אירופה נמסר: “החיבור בין האותנטיות של יאניס לבין היוגורט היווני שלנו, הוא חיבור טבעי ומנצח”.

איריס בן דרור יבואנית ג’אנספורט, מותג התיקים הבינלאומי המוביל בעולם, השיקה מהלך שיווקי ענק אשר ממחזר כ-13 מיליון בקבוקים וחומרים ממוחזרים, אשר שולבו בבדי התיקים של החזרה ללימודים אותם מציגה החברה בפריסה ארצית בישראל, באתר הסחר של החברה וברשתות הגדולות קרביץ ואופיס דיפו. זהו מהלך בינלאומי שמובילה החברה, תוך התחשבות סביבתית. על המהלך בישראל אחראיים איריס ואילן ברור דרור, יבואני המותג בישראל ומנכ”לים משותפים של קבוצת בן דרור.

תגובות

להשאיר תגובה