הטריבונה – חדשות עסקיות

שר הבריאות יולי אדלשטיין וח״כ יפעת שאשא ביטון, יו״ר ועדת הקורונה, הגיעו לסיור במתחם משרד הבריאות שהוקם באקספו תל אביב. אקספו תל אביב, תאגיד עירוני של עיריית תל אביב – יפו, משתף פעולה עם משרד הבריאות בימים אלה ומשכיר חלק מביתניו לטובת מרכז לוגיסטי ותפעולי לאחסון ציוד מיגון למאבק בקורונה. תמיר דיין, מנכ”ל אקספו תל אביב, התלווה לשר וליו”ר ועדת הקורונה וציין כי שמח על האפשרות של אקספו תל אביב לתרום למאבק בקורונה. בתמונה מימין לשמאל: תמיר דיין מנכ”ל אקספו תל אביב, שר הבריאות ח”כ יולי אדלשטיין וח”כ יפעת שאשא ביטון יו”ר ועדת הקורונה.

לינוי אשרם, המתעמלת האמנותית המובילה, חתמה השבוע על חוזה לעונה נוספת כפרזנטורית של מותג הנשים הגדול בעולם ALWAYS, במסגרתו היא תוביל את קמפיין Always Platinum. מועד החתימה על החוזה נקבע באופן סמלי ב-23 ביוני, היום שבו מציינים בכל העולם את היום האולימפי הבינלאומי. אופיר גוטמן, מנכ”ל פרוקטר אנד גמבל אמר:” לינוי אשרם היא מודל לחיקוי לנשים צעירות בענף הספורט בו היא מתחרה, ומהווה השראה בשל החתירה הבלתי מתפשרת למצוינות ומשמעת עצמית גבוהה “. בתמונה: המתעמלת לינוי אשרם עם מנכ”ל פרוקטר אנד גמבל, אופיר גוטמן.

השבוע הסתיים ביקור ראשון של  שר התרבות הנכנס חילי טרופר, בתיאטרון הקאמרי בת”א, לקראת פתיחת התיאטרון לקהל ב-5.7. השר הגיע כדי להכיר את אחורי הקלעים של עולם התיאטרון, סייר בחדרי האיפור, במתפרת התלבושות, ושוחח עם השחקנים בחדרי החזרות. בין השחקנים שפגש השר היו דרור קרן, נטע גרטי ושרה פון שוורצה בחזרות ל”הבן”, ואת אמיר חורי ואביגיל הררי בחזרות ל”גדר חיה”. בפגישה נכחו גם מנכ”ל הבימה נעם סמל, מנכ”ל בית ליסין ציפי פינס ומנכ”ל תיאטרון גשר לנה קריידלין. מנכ”ל הקאמרי רן גואטה מסר: “זו היתה פגישה לא שגרתית של שר חדש, שמעוניין באמת ובתמים להכיר, ולהיות מעורב בנעשה בתחום התרבות בישראל”. בתמונה מימין: מנכ”ל הבימה נעם סמל, מנכ”ל בית ליסין ציפי פינס, מנכ”ל תיאטרון גשר לנה קריידליןו מנכ”ל הקאמרי רן גואטה.

גילה גמליאל השרה להגנת הסביבה, הגיעה עם בני משפחתה לשייט בקייקי כפר בלום. לפני הירידה לשייט צונן, נפגשה עם אייל גרינוולד מנהל השיווק בקייקי כפר בלום שסיפר לה על הערכות האתר בצל הקורונה.

קרולינה למקה ברלין מציינת את יום משקפי השמש הבינלאומי ב-27 ביוני, שבוע לאחר היום הראשון של הקיץ, ולכבוד יום חגם של משקפי השמש, היא מקדמת את החשיבות שבהרכבת משקפי שמש לצד הטבה בלעדית לאתר: תוספת 20% הנחה על כל ההנחות הקיימות באתר (**תקף ב-27 ביוני בלבד). בקרולינה למקה מדגישים שמלבד העובדה שזהו פריט אקססורייז אופנתי ושיקי, זהו אביזר חשוב ומשמעותי המסייע בשמירה על העיניים שלנו. משקפי שמש טובים מסייעים להדוף קרני UV מזיקות ובכך למנוע תופעות כמו עכירות בעדשה התוך עינית (קטרקט), ניוון רשתית, יובש, גרד ואדמומיות בעיניים. משקפי שמש בעלי ציפוי פולארויד עוזרים להפחית תופעות מציקות כמו סינוור ובוהק ועוזרים לראות את העולם בצורה חדה וחיה יותר, ובנוסף נוכחות המשקפיים מספקת הגנה גם לעור העדין שמסביב לעיניים, והרי כולנו מעדיפים לדחות את הקמטוטים כמה שאפשר. בתמונה: הפרזנטורים בר רפאלי ואסי עזר.

מלון הבוטיק אדמונד החדש בראש פינה, נפתח לראשונה בסוף השבוע האחרון לאחר שלושה חודשי  הפוגת קורונה. עומר פורת מנכ”ל המלון נצפה נרגש במיוחד ביום הפתיחה, לראות שוב אורחים במלון. לרגל הפתיחה התארחו במלון אנשי תקשורת, ביניהם הבדרן ננסי ברנדס והשחקנית מיכל ינאי שגם חגגה יום הולדת. מלון אדמונד מונה 66 חדרים, מתחם ספא, חדר כושר, מתחם ספא, חדר יין בו מתקיימות סדנאות מהנות, כשהמלון מארח על בסיס חצי פנסיון למבוגרים בלבד (ילדים מגיל 14). בתמונה: עומר פורת מנכ”ל המלון עם ננסי ברנדס.

בר זומר אשר נבחרה להיות הפרזנטורית  של רשת התכשיטים הבינלאומית “מגנוליה”, הצטלמה השבוע לקמפיין החדש של הרשת לקיץ 2020 ולחגי תשרי. הצילומים נערכו במלון פאבליקה בהרצליה פיתוח. תומר רייזברג מנכ”ל רשת תכשיטי מגנוליה, הגיע לסט הצילומים לבקר את בר זומר ולדרוש לשלומה. בתמונה: תומר רייזברג מנכ”ל רשת תכשיטי מגנוליה והדוגמנית בר זומר.

“מלון כפר מכביה” בשיתוף חב’ “סוויט אקטיב” השיקו בימים אלו בכפר מכביה מתחם אקסטרים חדש הגדול ביותר בארץ בשטח פתוח של למעלה מ-1200 מ”ר. מתחם האקסטרים כולל 2 מסלולי אקסטרים לנוער ובוגרים ולילדים מעל גיל 4. המתחם כולל מגוון של כ- 8 מסלולי אקסטרים של מכשולי קפיצה טיפוס סולמות וקירות גובה. דרור מורד מנכ”ל “כפר מכביה”: מתחם האקסטרים מהווה ציון משמעותי להפיכת מועדון כפר מכביה, למוביל בישראל בספורט מקצועי ועממי.  אני שמח על השותפות עם ברק צור מבעלי חברת “סוויט אקטיב” שיהפוך את המתחם שעומד בתקינה של התו הסגול, למתחם מקצועי ברמה הגבוה ביותר בארץ”. בתמונה מימין:  אריק זהבי יו”ר המכביה,  דרור מורד מנכ”ל כפר מכביה וברק צור מנכ”ל חברת סוויט אקטיב.

בהיכל הקרח של ישראל חוזרים לשגרה ספורטיבית בקיץ 2020 . אלכס אברבוך, קופץ המוט האולימפי הצטלם השבוע להיכל הקרח חולון מרשת  ice peaks . אברבוך פועל בימים אלה להקמת איגוד מאמנים מוסדר בישראל ומעביר הרצאות לילדים ונוער בנושא מצוינות. שיתוף הפעולה עם אברבוך הוא הזדמנות לשלב ידיים ולעודד את הילדים ובני הנוער לקחת חלק בפעילות ספורטיבית, לאמץ אורח חיים בריא, לעשות כושר ולקדם ערכים כמו התמדה. היכל הקרח מעריכים את הקריירה הספורטאית המפוארת שלו, בה גרף מדליות זהב באליפות אירופה 2000, האולימפיאדה בבייג’ינג 2001 ופעמיים באליפות ומזדהים עם פעילות זו, ולכן ההיכל לקח על עצמו את המשימה לקדם את ענף ההחלקה האולימפית, ולשמש בית לאימוני מחליקים אמנותיים וקבוצות הוקי קרח מכל רחבי הארץ.

רשת “ג’מבו סטוק” ערכה אירוע חגיגי להשקת הסניף התשיעי שלה בקניון ארנה, הרצליה פיתוח והסלבס הגיעו לפרגן. בעל הרשת רועי ונונו, בן זוגה הטרי של ירדן אדרי יוצאת “האח הגדול”, הזמינה להשקה את חבריה מהאח: אסיף אלקיים, אדם אליוף, גדי פניבילוב, ואת חבריה החדשים: נטלי דדון, לאה שנירר, ג’קי אזולאי, ג’וזי זירה, אתי קובו ועוד. באירוע ניגן די ג’יי שדאג להרים את מצב הרוח של לקוחות החנות שהגיעו להשקה.בבתמונה: רועי ונונו וירדן אדרי.

בעקבות המשבר הכלכלי והמיתון במשק והמצב הקשה, רשת ויקטורי יוצאת ביוזמה חברתית למען האזרחים, והחל מהיום – יום חמישי, ימכרו חלות לשבת ב שקל אחד ובתחילת שבוע הבא, בין הימים ראשון-שלישי, תמכור לחם אחיד פרוס בשקל אחד,  במקום 7.20 ש”ח. הקנייה הינה ללא הגבלת סכום רכישה, כל לקוח יוכל לרכוש לחם אחד ליום בלבד! אייל רביד, מנכ”ל רשת ויקטורי: “זאת תרומתנו הצנועה לאזרחים הסובלים כעת מחוסר ודאות כלכלית. החלטנו ברשת כי לא תהיה משפחה בארץ ללא חלה על שולחן השבת”.

משרד JWPR יוני וולף תקשורת בבעלות איש יחסי הציבור יוני וולף ושותפו אור ניר גייסו בחודשים האחרונים אלו שישה תקציבים חדשים מתחומי התרבות, הטכנולוגיה והלייפסטייל. המשרד החל לטפל לאחרונה ביחסי הציבור של תיאטרון גשר בניהולה של לנה קריינדלין ובתקציב מוזיאון מגדל דוד, המוזיאון לתולדות ירושלים בניהולה של אילת ליבר. בתחום הטכנולוגיה זכה המשרד בתקציב של Natural Intelligence – מובילה עולמית בתחום אתרי ההשוואות. חברה נוספת שתנוהל במשרד היא Plus500 המפתחת פלטפורמת מסחר מקוון בחוזי הפרשים (CFDs). לקוח נוסף שרשמה החברה הוא Techstars TLV – הסניף הישראלי של רשת האקסלרטורים  הבינלאומית Techstars בניהולה של היזמת הילה אוביל ברנר שנפתח בימים אלה בתל אביב. תקציב נוסף שקיבל המשרד הוא של פאלטאס – קרטיב טבעי בעבודת יד הנעשה בשיטת הכנה מקסיקנית. משרד JWPR מטפל בחברות הטכנולוגיה מן המובילות בישראל ביניהן: מלאנוקס, Wix, Fiverr, חברת הייעוץ והיישום הטכנולוגי הגדולה בעולם Accenture, תקציבי תיירות דוגמת הערבה הדרומית הכוללים את ענפי התיירות של הקיבוצים באזור ופארק תמנע, מלון הסוויטות גורדוניה, וגם בתקציבי תרבות ומדיה של מפיצים שונים ביניהם: סרטי יונייטד קינג, Film house, קולנוע חדש ועוד.

פקטורי 54 חגגו את יום היוגה הבינלאומי ומשיקה את עולם ה-Wellness עם הרצאות, אימונים, סדנאות וקטגוריה מיוחדת באתר. במסגרת האירוע נהנו האורחות מהרצאה של אודי סהר, נטורופת והרבליסט קליני בנושא תרגול פילוסופיית היוגה בחיי היומיום. האירוע התקיים בחנות הנשים פקטורי 54 בקניון TLV. בין המוזמנים שהגיעו ליהנות מההרצאה “יוגה מחוץ למזרון”: יפעת רוני אירני מבעלי פקטורי 54, תומר אירני, דור אירני, תום נשר פרזנטורית פקטורי 54, רומי אבולעפיה, אלינה לוי, שירלי בוגנים, רוני לוי ועוד. בתמונה: יפעת אירני ואודי סהר.

בכירי קניון עופר סירקין בפ”ת ובכירי רשת אירוקה, חגגו בחמישי האחרון אירוע השקת  פתיחת חנות בקונספט אאוטלט של מותגי משקפיים בינלאומיים של רשת אירוקה. את האורחים קבלו  אילנית גריוביץ’-ברגר מנכ”לית קניון עופר סירקין ויאיר קינד מנהל רשת אירוקה.

השחקנית ודוגמנית-העל  אמילי רטאייקאוסקי מהמרת בגדול על הבלונד: המוזה של מותג טיפוח השיער קרסטס, צובעת את שיערה בפעם הראשונה, והופכת מברונטית מושבעת לבלונדינית. אמילי  הנחשבת גם ככוכבת רשת, עם 26.6 מיליון עוקבים, תככב בקמפיין חדש לרגל השקת סדרת הבלונד של המותג קרסטס, כולל  קמפיין שיעלה בישראל.

השחקנית/זמרת  לירז צ’רכי,  פרזנטורית  חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור , עולה השבוע  בקמפיין ביוטי חדש של חברת ביופור. הקמפיין יעלה בתקציב הנאמד ב-1 מיליון ₪ ויכלול בין היתר עיתונות, מגזינים,  דיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות ושילוט אצל קוסמטיקאיות נבחרות. לירז שהינה ממוצא פרסי, גילתה לסובבים שבקרוב יוצא האלבום החדש שלה, עם מוסיקה פרסית.

אבי כנפו הידוע בכינוי רמבו, הבעלים של חברת הדלתות גאלרי דורס, אשר פיתח גם דלת עם חיטוי עצמי נגד קורונה, ארח בשבוע שעבר בגזיבו בהרצליה לדרינק, כמה חברים טובים: יניב חדד מבעלי סלקשיין ומאמן הכושר יניב שוץ.

השבוע נפגשו ירון נוידרפר, מנכ”ל Social Finance Israel  SFI, יריב זולטן יועץ שותפויות ופילנתרופיה ב SFI, ותמר סאפר מנהלת אגף פיתוח ארגוני והדרכה מזרחי טפחות, במשרדו של ניסן לוי סמנכ”ל חטיבת הון אנושי משאבים ותפעול בבנק, להשקת שיתוף פעולה במסגרתו יאמצו שני הגופים 20 עמותות, להן יעניקו ייעוץ פיננסי וסיוע מקצועי, על מנת לעזור להם לחזור לשגרה בעקבות המשבר הכלכלי שיצר עבורם וירוס הקורונה. בין העמותות שנבחרו: עמותת ניר הפועלת לקירוב לבבות, עמותת לב ח”ש, ואיגוד מרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה מינית ועוד. בתמונה מימין לשמאל: תמר סאפר,  ניסן לוי, ירון נוידרפר ויריב זולטן.

בעקבות משבר הקורונה, משפחות לילדים חולי סרטן נקלעו למצב כלכלי ובריאותי קשה. עמותת גדולים מהחיים בשיתוף עם דידי הררי ורדיו 103FM קיימו משדר רדיופוני מיוחד בהשתתפות הזמרים חנן בן ארי ועדן חסון,  בו גויסו קרוב לחצי מיליון ₪ לטובת משפחות העמותה. תמכו ונתנו חסויות למשדר:  קבוצת ח.י, HOT, טויס אר אס, שוקיט, חב’ התרופות רוש, פרינטר סנטר, קבוצת שלמה, טבע נאות, מקס כאן קונים בכיף, מזרחי טפחות, בנק דיסקונט ותנובה.

השבוע  הגיעה השרה לקידום  וחיזוק  קהילתי -אורלי לוי  אבוקסיס  לביקור ממלכתי בירוחם, במטרה לקדם מיזמים חברתיים בעיר. במסגרת ביקורה הגיעה השרה למלון החברתי “אירוס המדבר”, התארחה במסעדת “האירוסים” לפגישה עם דני לוגסי סגן ראשת המועצה המקומית ירוחם, חיים בן אבו חבר המועצה המקומית ירוחם ויו”ר ועד העובדים של מפעל פריגו. בסיום הפגישה המשיכו השלושה ללשכתה של ראשת המועצה המקומית טל אוחנה. לוי אבוקסיס סיכמה בנימה  חיובית את החשיבות לחזק את הפריפריה ותושבי ירוחם, כלכלית וחברתית, ולהעניק הזדמנויות שוות גם לילדי המועצה המקומית.

חברת “טבע נאות” שהינה החברה מהמובילות בישראל בתחום ייצור וישווק נעלי נוחות, מרחיבה את פעילותה ביפן, ופותחת חנות חדשה בעיר אאיצ’י (AICHI) בהשקעה של כ-1 מיליון ₪. מיכאל אילוז מנכ”ל חברת “טבע נאות” : “לחברה כיום 2 חנויות ממותגות “NAOT” בטוקיו וחנות 1 בעיר נארה. היקף המכירות של החברה ביפן בשנה האחרונה היה כ-20 מיליון ₪”. החברה משווקת בשוק היפני כ-100 דגמים שונים של נעליים שהותאמו לאופנה ולמידות של נשים יפניות, ובשנים האחרונות זוכה החברה להצלחה מסחרית במיוחד במכירות של כפכפי שחר, שהותאמו במיוחד לתלבושת המסורתית הקימונו, והחברה מכרה בשנה האחרונה בשוק היפני למעלה מ-80,000 כפכפי שחר, במידות ובצבעים המותאמים לשוק המקומי.

WeWork ישראל יזמה תוכנית למען פרילנסרים, הכוללת הנחה בשכירות ותכנים ייעודיים. קהילת הפרילנסרים היא אחת הקהילות שנפגעו קשה במשבר הכלכלי הנוכחי, והתוכנית נבנתה כדי לאפשר להם לעבוד בתוך קהילה, לפתח קשרים חברתיים ועסקיים ולמנף את העסק שלהם דרך שיתופי פעולה. התוכנית מציעה למשך 4 חודשים דסקים ואת כלל השירותים הנלווים, בכל מתחמי ווי וורק ברחבי הארץ, בעלות של החל מ-300 שקל בלבד לחודש. ההרשמה פתוחה מהיום ועד 15.7:  http://we.co/freelancers. הפרילנסרים יוכלו לקחת חלק בסדנאות והרצאות בנושאים, כמו שיווק, ניהול זמן, פרודוקטיביות, שיחות 1:1 עם מומחים בתחומים שונים ועוד. התוכנית תוצע לממברים חדשים וקיימים, אשר פועלים כפרילנסרים בתחומים כמו: עיצוב, שיווק דיגיטלי, כתיבה, תרגום, וידאו, אנימציה, מוזיקה, סאונד, סגנון חיים וכיו”ב. בתמונה: מנכ”ל WeWork ישראל, בנג’י זינגר.

רשת המרכזים הרפואיים “עיניים” מקבוצת דנאל, מודיעה על הצטרפותם של שני רופאים בכירים המומחים בניתוחי עיניים בכלל ובהסרת משקפיים בפרט, פרופ’ יוסף פרוכט וד”ר איל שטרסמן, אשר חוברים לצוות הרופאים המומחים של מרכזי הרשת בירושלים ובתל-אביב. פרופ’ פרוכט רופא ומנתח עיניים בכיר בתחום הקרנית והסרת משקפיים. ייסד את יחידת הקרנית ומכון הלייזר במחלקת העיניים בבית החולים הדסה עין כרם, ונחשב כמומחה בעל שם עולמי בתחום הסרת משקפיים בלייזר. ד”ר איל שטרסמן, רופא ומנתח עיניים בכיר, מומחה למחלות קרנית וניתוחי רפרקציה, בעל ניסיון מקיף של יותר מ- 17 שנים בניתוחי לייזר להסרת משקפיים, והוא חבר המחלקה לפיזיקה שימושית באוניברסיטת תל אביב. ד”ר שטרסמן היה מנתח בכיר בהדסה מדיקל. ד”ר רונית לוינגר, מנכ”לית רשת ‘עיניים’ מקבוצת דנאל מברכת על הצטרפותם של שני רופאים בכירים וותיקים לצוות המומחים של “עיניים”. פרופ’ פרוכט ודר’ שטרסמן ינתחו במרכזים הרפואיים של “עיניים” בירושלים ובעזריאלי ת”א.

היוצר והמוסיקאי עדי לאון, הצטלם השבוע לסדרת פרסומות עבור מותג הארונות ההזזהRED WOOD   (רדווד) בבעלותו של איש העסקים אלי דנינו. עדי הגיע לפתח תקווה לאולם התצוגה רחב הידיים שם צולמו הפרסומות, ולאחר שבדק את הארונות ההזזה והתרשם מהעיצוב הייחודי שלהם ומרמת הגימור, נתן את המלצתו לצופה בפרסומות שצולמו איתו. בתמונה מימין: אלי דנינו, עדי ליאון וגולן נהרדעא יועץ התקשורת של המותג.

האיגוד לרפואה דחופה (מלר”דים) בחר בדבורה שרר לתפקיד דוברת ואשת יחסי הציבור של האיגוד. המחלקות לרפואה דחופה בישראל (חדרי המיון) מטפלות בכ-3 מיליון פונים לשנה, מבוגרים ילדים ונשים. שיעור הביקורים הינו 36 ל- 100 נפש לשנה. המלר”דים  פועלים סביב השעון בכל ימות השבוע ומהווים, בין היתר, את רשת הבטחון למערכת הבריאות ולכל תושבי מדינת ישראל. לדבורה שרר ניסיון של למעלה מ- 25 שנה בתחום התקשורת, אסטרטגיה, מיתוג, דוברות ויחסי ציבור, שיווק וניהול משברים. בין לקוחותיה גופים מובילים בסקטור הציבורי, העיסקי והמגזר השלישי, בדגש על תחום  הבריאות. במהלך השנים זכתה שרר בפרסים ובתעודות הוקרה על פעילויות ייחודיות ויצירתיות בתחום השיווק ויחסי הציבור.

עמותת אלו”ט ורשת שופרסל יוצאות בקמפיין גיוס כספים בהובלת אורי אוברוצקי, יו”ר קבוצת GOOOD. תרומה של 10 ש”ח תאפשר לאלו”ט להמשיך לטפל ולקדם ילדים ובוגרים עם אוטיזם. המבצע המיוחד ירוץ במהלך השבוע הקרוב ברשת שופרסל, במסגרתו יוזמנו לקוחות הרשת לתרום לקידום וטיפול ילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי, בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ ובדיגיטל. בסוף השבוע התייצב אוברוצקי במשרדי אלו”ט, שם העניק לו יואב חפר המנכ”ל תמונה שצייר אמן עם אוטיזם ממסגרות אלו”ט על תרומתו לאלו”ט. בתמונה: אורי אוברוצקי עם יואב חפר מנכ”ל אלו”ט.

תגובות

להשאיר תגובה