חופשה מושלמת ביער השחור

בעוד השמיים הולכים ונפתחים כולנו מתחילים לחשוב על היעד הבא לחופשה משפחתית או זוגית. אחד היעדים היותר מומלצים הוא כמובן היער השחור שבגרמניה, המציע תפאורה מושלמת ושלל אטרקציות לכל הגילאים ותחומי העניין.

מה אתם יודעים על היער השחור?

אם טרם ביליתם חופשה ביער השחור ייתכן שאתם מדמיינים בפשטות יער גדול, אך האמת היא שמדובר בהרבה יותר מיער. זהו אזור נרחב השוכן בדרום מערב גרמניה בין הגבולות עם שוויץ וצרפת, אשר משתרע על פני עשרות רבות של קילומטרים לכל כיוון. אמנם התפאורה העיקרית של האזור היא עצי היער אולם בין לבין חוצים אותו מספר נהרות גדולים ובהם הדנובה, ובולטות ממנו פסגות הרים המגיעות ליותר מאלף מטרים. כמו כן, ביער השחור משובצים לא מעט כפרים ועיירות במראה ציורי אשר תושביהם מסתמכים לא מעט על תיירות, וישנם גם פארקים לאומיים, אגמים, מפלים, מסלולי טיול ועוד. למעשה, זהו אחד המקומות המתוירים ביותר באירופה ובתור שכזה מציע היער השחור אינספור אטרקציות, חוויות ואפשרויות בילוי לגדולים ולקטנים.

מה עושים ביער השחור?

לפני הכל, היער השחור בעצמו מהווה תפאורה מרהיבה ומקום מושלם לרגיעה ו- "הורדת הילוך", עם כל השקט והשלווה שרק תבקשו. וכשתרצו להכניס יותר עניין והתלהבות אל החופשה לא תתקשו למצוא אטרקציות המתאימות לכל טעם, החל בשווקים צבעוניים, דרך מוזיאונים ומונומנטים היסטוריים, ועד לפארקים מושקעים המיועדים לילדים. כך למשל, תוכלו להגיע אל עולם המים השוכן בעיירה קונסטנץ שבדרום היער, אשר מציג אלפי בעלי חיים ימיים, מתקיימים מופעי האכלה וישנן אטרקציות מגוונות כמו מנהרה מתחת למים. 

עוד דוגמא פופולארית היא אתרי המרחצאות הנפוצים מאוד ביער השחור, המציעים בריכות חמות, עיסויים, טיפולי ספר ועוד. אפשר גם לסור אל פארק הציפורים והקופים המרהיב, לנסוע אל פארק האקשן FUNDORENA, אל מפלי המים הגבוהים של טריברג, לצאת לשייט קאנו או לטיול על סגווי ובאופניים חשמליות. וישנו גם פארק החבלים של פלדברג, מוזיאוני המלח, השעונים, הרכבות והטבע, פארק העולם המצחיק שמציע שלל מתקנים חביבים לילדים ומבוגרים כאחד, ועוד הרשימה ארוכה. יש לציין כי האטרקציות פזורות בכל רחבי היער השחור, אך אלו שמתאימות יותר לילדים מתרכזות בחלקו הדרומי – פרט שחשוב לקחת בחשבון כאשר מתכננים היכן ללון.

היכן לנים ביער השחור

כאמור, תושבי האזור מבססים את פרנסתם בעיקר על תיירות, ולכן לא תתקשו למצוא מלונות, כפרי נופש, וילות ודירות אירוח פרטיות. שימו לב שבימי הקורונה עשוי להיות יתרון מסוים לדירות נופש המקטינות את החיכוך עם אוכלוסיית התיירים, אשר מגיעים ממדינות שעדיין לא התקדמו כמו ישראל בנושא החיסונים. בנוסף, לווילות נופש ודירות אירוח יש את היתרון של רמת פרטיות גבוהה ויותר תחושה של בית העומד לרשותכם והתנהלות עצמאית. לעיתים מדובר בבתים פרטיים בודדים ולעיתים בבתי דירות שיכולים לארח מספר משפחות, וניתן למצוא בהם חצר פרטית, אינטרנט ואבזור מלא ברמה גבוהה כיאה לגרמניה. אבל הדבר החשוב ביותר הוא למצוא את מקום הלינה שמתאים ספציפית עבורכם.

למען מטרה זו כדאי ליצור קשר עם גורם המתמחה בתחום, ודוגמא נאה לכך מהווה חברת קוליברי הולידייס. החברה מציעה מבחר דירות נופש, וילות נופש, בתי נופש וצימרים באזור היער השחור, מספקת ייעוץ מקיף באשר לבחירה נכונה בהתאם לגילאי הנופשים, תחומי העניין שלהם ומסגרת התקציב, וכן טיפים מצוינים לגבי המסעדות, השווקים והאטרקציות. 

 לפרטים נוספים על חופשה ביער השחור, לביצוע הזמנות ולקבלת הכוונה התקשרו אל נציגי קוליברי בטלפון 02-5335142. 

 

תגובות

להשאיר תגובה