הטריבונה – חדשות עסקיות

המעצב דרור קונטנטו השיק השבוע את אתר האונליין שלו, בו יציע קולקציית רדי טו וור חדשה ונגישה, לעונת האירועים הקרובה. האירוע התקיים בגן האירועים "קנטה" על גג גן העיר בתל אביב. את אירוע ההשקה חגג המעצב בתצוגת אופנה מרהיבה, בשיתוף סופר פארם אופטיק. בתצוגה צעדו כ- 20 דוגמניות, כאשר גל גברעם ותום חיימוב צעדו בתצוגה בלוק תואם. את התצוגה סגרה הזמרת האהובה זהבה בן. בין האורחים שהגיעו: ח"כ מירי רגב, מורן אטיאס שהגיעה עם אמה יעל, כרמל זורע (הכוכב הבא), לבנה מלכה ובתה גל מלכה ובעלה, נסרין, לירון רביבו, אליה טילטיל ואישתו, שמחה גואטה, פולה בליק, לאה שנירר, נטלי דדון, מעין אדם, אשלי בקשי וקסמן, שולה זקן, שירלי בוגנים, מוטי רייפ, מאיה בוסקילה, איגי וקסמן ועתי שולברג , בת אל משיאן (היורשת) ונוספים.

בסוף השבוע שעבר קיבל נשיא הונדורס חואן אורלנדו הרננדס אלוורדו ממנכ"ל מוזיאון ידידי ישראל דניאל וואיצ'ק, את פרס מגן ירושלים עבור תמיכתו רבת השנים בירושלים, כעיר הבירה של מדינת ישראל.

הזמרת דנה ברגר הגיעה לאזור זכרון לרגל הופעה חגיגית ל- 20 שנים לאלבומה המיתולוגי "עד הקצה" באמפי שוני. על הבמה נרשם מפגש פסגה עתיר בכישרון שכלל גם את ריקי גל ואורית שחף מהיהודים. לאחר ההופעה המרגשת, דנה ובני משפחתה נשארו להתארח ולהתפנק במלון בוטיק וספא זמארין בזכרון יעקב, ולמחרת בילו זמן איכות משפחתי במדרחוב. בתמונה: דנה ברגר ואיל בן צבי, מנכ"ל מלון זמארין.

הזמר והיוצר רמי קליינשטין הצטלם השבוע לקמפיין החדש של אפליקציית "דלק" לה הוא משמש כפרזנטור. צילומי הקמפיין נערכו בתחנת "דלק" בשדה התעופה בן גוריון, ביום חמסין במיוחד, במסגרתם רמי הצטלם במספר תפקידים: מתדלק, קופאי, בריסטה וסדרן. לאורך כל הקמפיין רמי הצטלם עם שיער, כאשר לכל אחד מהתפקידים היה צריך לחבוש פאה שונה. במסגרת הצילומים החליף רמי, יותר מ- 4 פאות במהלך הצילומים. בין סצנה לסצנה רמי נכנס לדמות שהזכירה לו הפאה: אלביס פרסלי, גארת מהסרטים "עולמו של ווין" ועוד.

במסגרת המפגש הראשון של שר החוץ וראש הממשלה החליפי לפיד עם הסגל הקונסולרי בישראל, פגש השר יאיר לפיד את איש העסקים החיפאי משה מנו, נשיא חברת מנו ספנות וקונסול הכבוד של רוסיה בחיפה, ובנו מורן מנו. לפיד ציין את חשיבות הסחר הימי והקשרים הבינ"ל שרוקמת ישראל, באמצעות הזרוע הימית הכלכלית והתיירותית.

מלי לוי ושמעון גרשון, הפרזנטורים החדשים של רשת אירופלקס, המובילה בישראל בתחום השינה, הגיעו לחגוג ביחד עם תומר בן חמו מנכ"ל אירופלקס, יום הולדת 17 לרשת. השניים מובילים את קמפיין הטלוויזיה והדיגיטל החדש של החברה לשנה הקרובה. מדובר בקמפיין הזוגי הראשון של בני הזוג, הורים ל-3 ילדים הנשואים מזה כ-18 שנים. הקמפיין החושפני שופך אור בצורה הומוריסטית על סיטואציות שונות מחדר המיטות של השניים, ועל האהבה האינסופית שיש להם לשינה איכותית על המזרנים ומערכות השינה של אירופלקס. בתמונה: מלי לוי ושמעון גרשון עם תומר בן חמו המנכ"ל.

מפגש חשוב התקיים השבוע לנציגי לשכת מארגני תיירות נכנסת עם שר התיירות החדש, יואל רזבוזוב. השר הראה נכונות והקשבה נוכח הנתונים הקשים והמצב המורכב שנמשך כבר למעלה משנה וחצי. אוני עמיאל, המנכ"ל והבעלים של קבוצת עמיאל תיירות, המתמחה בתיירות נכנסת למעלה מחמישה עשורים, פרש בפני השר את דחיפות והמשך הטיפול והחרגת הענף לאור התמשכות והעמקת המשבר העולמי בתיירות והמציאות. בתמונה מימין: שר התיירות רזבוזוב עם עמיאל.

רשת "נוי השדה" מתרחבת ופותחת את הסניף ה-9 בעיר יהוד בקניון סביונים. הסניף משתרע על פני 160 מ"ר, בהשקעה של מיליון שקלים. בהמשך השנה יפתחו סניפים בערים נוספות, ויפתחו קווי חלוקה חדשים להזמנות באתר האונליין. הסניף החדש מציע מגוון רחב של פירות וירקות ממיטב חקלאי ארצנו, עם תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית ומוצרי משלימים יחודיים ושירות ברמה גבוהה. בתמונה: נוי הדס בעלת רשת נוי השדה.

ביום שישי האחרון התקיים בסינמה סיטי גלילות מפגש שני של "נשים בחזית הרפואה", בניצוחה של ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת ידידי שיבא. באירוע הופיעו, 5 רופאות מובילות מהמרכז הרפואי שיבא שהציגו את פריצת הדרך שלהן, בהרצאות מעוררות השראה. תרומות האירוע ייועדו להקמת מרכז רב תחומי ייעודי לגניקולוגיה-אונקולוגית, העתיד להתחיל להיבנות באוקטובר הקרוב. לאחר ההרצאות האורחים נהנו מהקרנת טרום בכורה של הסרט "תמונת הניצחון", סרטו החדש של הבמאי אבי נשר והמפיק אהוד בלייברג. נוכחו באירוע: ענבל קרייס ופרופ' יצחק קרייס מנהל המרכז הרפואי שיבא, אסנת ויורם טיץ יו"ר אגודת ידידי שיבא, עירית שטראוס, עדי שטראוס, פנינה אדרי, סולי אדרי, אבי ואיריס נשר, אילן גרינבוים, תלמה בירו, יהודית טיומקין, ישראלה שטיר, יורם אלטמן, שולה אקרשטיין, שולה רקאנטי, לימור אבידור, אורנה ברי, רונית ושי לבנת, מיכל פורר, רותי הרציקוביץ ועוד.

מי עדן , מותג המים המינרלים המוביל בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיוני תדמיתי לראשונה מזה שנים. הקמפיין מגיע בתזמון מדויק, בו החברה רושמת צמיחה משמעותית במכר הבקבוקים וכן במספר הלקוחות הפרטיים בשירות ברי המים שלה, לאחר סגירת פעילות ברי המים המינרליים של החברה המתחרה. הקמפיין יעלה לתקופה של שבועיים בפריסה ארצית, בטלוויזיה, בשילוט חוצות, דיגיטל ומסכים דיגיטליים, בהשקעה של כ-2.1 מיליון ₪

ציפי רפאלי חזרה לשגרת הטיפוח והאסתטיקה, וקפצה לביקור בקליניקה של ד״ר עמי אייל הרופא שלה ברח׳ הברזל ברמת החייל לסדרת טיפולים. ציפי יצאה זוהרת.

השבוע התקיימו צילומי הקמפיין החדש עבור המותג "ספאטון", תחת המסר "תוסף הברזל בנוזל הנמכר ביותר בישראל", המשווק על ידי "קבוצת לפידות", ןזאת בכיכובה של לירון ויצמן, המשמשת כפרזנטורית של המותג זו השנה הרביעית ברציפות. הצילומים מציגים בצורה הומוריסטית וקלילה מפגשים של לירון עם צרכנים שונים של תוסף הברזל. נכחו על הסט בכירי החברה: אילן לפידות, מנכ"ל קבוצת לפידות ובועז להב,סמנכ"ל השיווק של הקבוצה.

השבוע התקיים אירוע חגיגי של ההתאחדות הישראלית לספורט נכים והוועד הפראלימפי, לקראת צאתם לטוקיו של משלחות הספורטאים הפראלימפיים. בין הספורטאים במשלחת לטוקיו שנכחו באירוע: מורן סמואל, פסקל ברקוביץ, דורון שזירי ועוד. כמו כן, באירוע נפרדו מהשחיינית המעוטרת ענבל פיזרו שפרשה לאחרונה. הספורטאים פגשו את שגריר יפן בישראל קואיצ'י מיזושימה, שר התרבות והספורט חילי טרופר ואת נותני החסות. לאחר הצגת המשלחת, הוענק עיטור הועד הפראלימפי לארגונים ואנשים שתרמו לקידום הספורט הפראלימפי בישראל. רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן קיבל את "עיטור הוועד הפראלימפי" על כך שהרשת הינה נותנת החסות למשלחת זאת האולימפיאדה הרביעית ברציפות. כמו כן, קיבלו את עיטור הוועד הפראלימפי הגברת לימור לבנת, שרת התרבות והספורט לשעבר ומר מתן וילנאי, שר המדע התרבות והספורט לשעבר על החלטות שקיבלו במהלך כהונתם שתמכו ושיפרו את מצב הספורט הפראלימפי בישראל.

משלחת האיחוד האירופי בישראל קיימה השבוע אירוע מיוחד לרגל סיום חגיגות "יום אירופה". בקבלת הפנים הגדולה שנערכה במוזיאון תל אביב נכחו מאות מוזמנים, ביניהם שגריר האיחוד האירופי בישראל עמנואל ז'ופרה, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מרב מיכאלי, ועשרות דיפלומטים של מדינות האיחוד. האירוע ציין את סיומם של אירועי "יום אירופה", במסגרתם הוצגו ברחבי הארץ, מאילת ועד חיפה, מיצגי וידאו ארט מיוחדים שכללו עבודות של כמה מהאמנים המובילים בתחומם באירופה ובישראל, אשר עסקו כולן בקהילות החדשות של העולם, אחרי משבר הקורונה. לאחר דברי הפתיחה של השגריר ז'ופרה והשרה מיכאלי, סקרו הנוכחים את היצירות על גבי מסכי ענק שהוצבו במקום. משמאל לימין: שגרירת ליטא, שגריר האיחוד האירופי ז'ופרה, השרה מיכאלי, שגרירת סלובניה, שגרירת קרואטיה ושגרירת דנמרק.

בכירי לוריאל ישראל בראשות המנכ"ל אלי שגיב חגגו השבוע השקת מותג חדש בקטגוריית טיפוח השיער של 'גרנייה'. לאירוע הוזמנו בכירי ענף הקוסמטיקה בישראל, בכירי רשתות השיווק, הפארם ומובילי דעת קהל, שנהנו מעמדות מעוצבות של פירות המאפיינים את מוצרי הסדרה: פפאיה, בננה, מקדמיה ואלוורה, קוקטייל צבעוני עם מנות שף, ומופע מרכזי של האמן והזמר רן דנקר.

מלון הבוטיק "בית בגליל בצפון הארץ, אירח בסופ"ש האחרון אירוע לנשות עסקים ומובילות דיעה. מי שיזמה את האירוע היא שני פדר, חוקרת טרנדים ואופנה ויוצרת תוכן באינסטגרם, אשר זכתה לאחרונה להיות כלולה בין שלושים הנשים המבטיחות מתחת לגיל 30 של "פורבס". פדר החליטה ליזום את ה״פדקיישן״ – חופשת ריטריט של יומיים שבמהלכם חברות הקהילה נפגשות לראשונה מחוץ למסכי הסלולר, שוכחות מהשיגרה ומתפנקות. היומיים במלון כללו בין היתר: הרצאות, סדנאות, סטיילינג, העצמה נשית, אירועים, חגיגות והשקות סביב טרנדים בתחום האופנה, ביוטי, מזון ועוד, כמו גם ארוחות עשירות ופינוקים שחיכו בסוויטת.

בשישי האחרון יצא משט של 50 יאכטות לתמיכה ב"שלובות קריות"- נשים המתמודדות ומחלימות ממחלת הסרטן, קבוצת תמיכה ארצית להתמודדות עם המחלה בכל שלביה. במשט השתתפו כ- 150 נשות הקבוצה ובני משפחותיהם. המותג לה רוש-פוזה התומך בשנים האחרונות בפעילות זו, רצה להעביר את המסר: "לכו להיבדק". לשם כך הקים עמדת בדיקת עור ושומות ניידת בחוף קריית חיים. בנוסף, הוקמה עמדת הסברה וחלוקת דוגמיות של מוצרי השמש של המותג, לבאי המשט, משפחותיהם והמבקרים בחוף, ללא עלות. כמו כן נתרמו 150 ערכות הכוללות מוצרי לה רוש-פוזה שהוענקו למשתתפות המשט. באירוע נכחו אילן נפתלי מנכ"ל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה וכל צוות החטיבה הבכיר.

השירות הבולאי בדואר ישראל חשף את הבולים הרשמיים למשחקים האולימפיים בטוקיו שיפתחו בחודש הבא (23/7). הענפים שנבחרו והודפסו על גבי שלושת הבולים החדשים הם שחייה, רכיבה על סוסים והתעמלות אמנותית. מי שזכה לעצב את הבולים, החותמות והמעטפת היום הראשון הוא המעצב ברוך נאה. ערכם של "בולי טוקיו 2020" הם 2.5, 4.00 ו-6.50 שקלים, והם יוצעו למכירה החל מה-29/6 במאות סניפי דואר ברחבי הארץ. המתעמלות האמנותיות לינוי אשרם וניקול זליקמן השתתפו בהענקת הבולים לראשי הוועד האולימפי בישראל.בתמונה מימין: ניקול זליקמן, אלחנן שפירא מנהל השירות הבולאי בדואר ישראל ולינוי אשרם.

במסגרת ביקור של משלחת עסקית של התאחדות התעשיינים באיחוד האמירויות, נפגשו שמוליק שטרנשוס מנכ"ל חב' "מולטילוק" וד"ר רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים, עם מוחמד טחני מורסייד אל רומאיטי יו"ר לשכת המסחר של אבו דאבי, לשיחה בנושא פיתוח קשרים עסקיים בין חברות ישראליות לחברות באיחוד בתחומי התעשייה וטכנולוגיה. בראש המשלחת העסקית עמד ד"ר רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים. בתמונה מימין לשמאל: ד"ר רון תומר, מוחמד טחני מורסייד אל רומאיטי ושמוליק שטרנשוס.

משרד שטרן אריאלי סער זכה בתקציב יחסי הציבור של קבוצת ACE שלה 25 סניפים של ACE ברחבי הארץ, ומתמחה בעיצוב ושדרוג הבית, וכן מפעילה 2 מותגים מתמחים נוספים: AUTODEPOT עם 22 סניפים, המציע את סל הפתרונות הרחב בתחום הרכב, ואת ELECTRIC ACE עם 6 סניפים, המשווקת מוצרי חשמל קטנים וגדולים לשימוש ביתי. בנוסף, בבעלות הקבוצה מפעל רהיטים ישראלי המשווק ארונות , חדרי ארונות תחת המותג ספץ. קבוצת ACE מצטרפת לחטיבת המגזר העסקי במשרד, המונה לקוחות ישראלים ובינלאומיים ביניהם: ענקית מוצרי הצריכה Procter & Gamble, ענקית הממתקים Mars, רשת Nespresso, יקבי כרמל ויתיר, רולדין כאשר חטיבת המגזר הציבורי במשרד כוללת לקוחות כמו חברת דואר ישראל, משרד העבודה והרווחה, תנועת הנוער העובד והלומד, ועוד. המשרד מפעיל חטיבת סושיאל ענפה כמו גם חטיבה ייעודית לפעילות תקשורתית וחברתית במגזרים החרדי, הרוסי והערבי. בתמונה: גלית סער, מנכ"לית המשרד ושותפה.

השבוע התקיימה הקרנה מיוחדת של משחק שמינית גמר היורו בין אנגליה וגרמניה, לחירשים וכבדי שמיעה מעמותת מעגלי שמע בחסות MED-El, שהייתה מונגשת בשפת הסימנים ותמלול ואפשרה לכ-30 מהם ליהנות מחוויית כדורגל מיוחדת במינה. במהלך כל ההקרנה, נהנו המשתתפים מתמלול המשחק על מסך נפרד, ותרגום לשפת הסימנים של צביה בורנשטיין, המתורגמנית המוכרת והידועה מערוץ הספורט. דנית דברה, מנכ"לית עמותת מעגלי שמע: "כבדי שמיעה רבים אוהבים כדורגל ומחכים לחגוג גם הם את האירוע המיוחד הזה. אני שמחה לתת להם את האופציה ליהנות מהמשחק בצורה מונגשת כמו שאר האנשים".

קבוצת נילית נותנת את חסותה לשותפות גרמנית-ישראלית חלוצית בתחום הקיימות בעולמות האופנה והטקסטיל. נילית, היא חברה גלובאלית המייצרת ומשווקת סיבי ניילון 6.6 באיכות גבוהה לתעשיית הטקסטיל, האופנה והספורט. אירוע ההשקה של פרויקט ייחודי לשיתוף פעולה בין ישראל ובין גרמניה, בתחום הקיימות והמחזור המעגלי של טקסטיל, התקיים באקספו תל אביב. השותפות בפרויקט חדשני זה, בחסות קבוצת נילית, תומכת במטרתה של נילית להשפיע בצורה חיובית ולעודד את תעשיית הטקסטיל וההלבשה להשתמש במוצרים ברי קיימא. היוזמה של תוכנית החילופים בין מומחים גרמנים וישראלים, נוצרה בעזרת Re-Fresh Global והושקה באופן רשמי באולם התצוגה של  Matchmaking Business  באקספו תל אביב. הפרויקט נתמך על ידי קרן פורום העתיד הגרמנית-ישראלית ויימשך כשנה. בתמונה משמאל לימין:שגיא ארן, מנהל השיווק הגלובלי של נילית, ביאטריס גאייר, מנהלת פרויקטים בכירה בלשכת המסחר והתעשייה ישראל-גרמניה, מרה ויינבלט, מתמחה בלשכת המסחר והתעשייה ישראל-גרמניה.

הפאב האירי אוסקר ווילד בחולון, ידוע במוזיקה האירית השמחה המתנגנת בקביעות, וההופעות החיות של מיטב האמנים בארץ, מציע צפייה במשחקי היורו על מסך 5X3 מטר ועוד 5 מסכים לצד 4 מקרנים המספקים זוויות צפייה נרחבות. אל המשחקים של שמינית ורבע גמר יצטרף פרשן הספורט הידוע אבי מלר שילווה את המשחק בפרשנות מקצועית. הבר פתוח כל ערב מהשעה 17:00 ועד הלקוח האחרון, ובמהלך שידורי היורו, אוסקר ווילד מבטיח פינוקים והטבות לכל מי שיושב במקום. המקום מציע מגוון וקוקטיילים מיוחדים, סוגי וויסקי, כ-20 סוגי בירות מהחבית ועוד מבחר סוגי קוניאק. מעבר לאלכוהול משובח, תמצאו מנות שכיף לאכול לצד השתייה, כמו נקניקיות איריות אמיתיות, סיגרים הום מייד, פיש אנד צ'יפס מבצק של בירה ועוד.

פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר 2021, החוגג 42 שנים להיווסדו, יוצא לדרך. לאחר שבשנה שעברה פסטיבל עכו התקיים במתכונת וירטואלית בעקבות משבר הקורונה, פסטיבל התיאטרון הייחודי חוזר לאולמות האבירים ולמרחב הציבורי של העיר העתיקה עכו ויתקיים בחול המועד סוכות. שמעון לנקרי, ראש העיר עכו: "לאחר שבשנה שעברה הפסטיבל התקיים במתכונת וירטואלית בעקבות משבר הקורונה, אנו שמחים ונרגשים שפסטיבל עכו ה-42 יחזור לבית שלו במרחב הציבורי של העיר העתיקה הקסומה של עכו."

הכנס הארצי השנתי למגזר הקיבוצים שנערך בחסות בנק "מרכנתיל", ועסק בבניה בקיבוצים: דרכי מימון, תכנון, שדרוג תשתיות, טכנולוגיות בניה ועוד, התקיים בחמי געש. בכנס שאורגן ע"י מרכז ההדרכה להתחדשות, השתתפו כ- 100 איש בעלי תפקידים בכירים בקיבוצים ביניהם: יו"ר, רכזי משק, מזכירים, גזברים, מנהלי בניה ואחרים. ציון בקר סמנכ"ל ומנהל החטיבה המסחרית בבנק "מרכנתיל", סקר בפני המשתתפים את הפתרונות שמציע בנק מרכנתיל למימון בנייה בקיבוצים. בכנס השתתפו עוד: אלון שוסטר שר החקלאות ופיתוח הכפר, גב' מרסל בן דורי סגנית ראש האגף בכיר לחוזים ראש מקרקעי ישראל, נבות צור ראש מטה החטיבה המסחרית בבנק "מרכנתיל". בתמונה: הסמנכ"ל ציון בקר.

הדס שמר וולקוביץ' התמנתה לסמנכ"לית השיווק ב"פסטה ריקו". במסגרת תפקידה תהיה אחראית שמר-וולקוביץ' על הקמת מערך שיווק בחברה, בניית אסטרטגיה שיווקית, הקמה וניהול של נכסים דיגטליים, יוזמה והובלת מהלכים שיווקיים בארגון, אחריות על שת"פים ותוכן שיווקי, ובניית מותג העל "פסטה ריקו" כמותג פרימיום מוביל שוק.

הדוגמן הבינלאומי והמפיק שון בלאיש חגג את יום הולדתו השבוע בשלוותה בנמל תל אביב. הגיעו לחגוג לו: ג'קי אזולאי, אביבית בר זוהר, בן זיני, יהודית ושימי תבורי, אלירן תבורי, אוראל תבורי, סופי מצטנר ותומר טליאס, עדי ביטי ובן הזוג החדש רועי רווח, סקאזי, קטריקס, דורון ביטון,  מורן איזנשטיין, רוית אסף, נאווה בוקר, ישי לפידות ועוד. בתמונה: אביבית בר זוהר ושון בלאיש.

בתחילת השבוע חברת "הכרם", חברה מובילה לייבוא משקאות חריפים, יינות ובירות, החוגגת השנה 100 שנים להיווסדה, ערכה את אירוע הפתיחה הרשמי של אירועי הספורט בברים ומסעדות מטעם בירת "באדוויזר" האמריקאית, ללקוחות החברה. האירוע שהתקיים בבר התל אביבי המוביל "הדרמה", סימל את יריית הפתיחה של החיבור בין ישראל ובאדוויזר לעולם הספורט.  המותג "באדוויזר" הינו נותן החסות לליגות כדורגל מובילות בעולם, בנוסף לחסויות בינלאומיות נוספות, והינו ספונסר הבירה הרשמי של משחקי המונדיאל לשנת 2022. נכחו באירוע: נורית שמיר, מבעלי ומנכ"לית חברת הכרם, רונית אבנר, מבעלי חברת הכרם וסמנכ"לית השיווק בחברה, אריאל אפשטיין, מבעלי הכרם ויו"ר החברה ועוד מאות מלקוחות החברה, בעלי ברים ומסעדנים מובילים בתל אביב.

השבוע במגדלי היוקרה WHITE CITY TOWER שבתל אביב, נערך אירוע השקה נוצץ ויוקרתי במיוחד בסימן אמנות וביוטי, בראשו עמדו 2 נשים: אשת העסקים וכוכבת הריאליטי ירדן אדרי, אשר השיקה את סדרת המוצרים החדשה של מותג השיער שלה "JORDI HAIR" תחת השם הכובש "RODEO DRIVE", ולצידה אמנית צרפתייה מבטיחה SARAH SENAC המכונה בשדה האמנות "הנסיכה שרה", שהציגה תערוכה של ציורים פוסט מודרניים ייחודיים וצבעוניים פרי יצירתה. האירוע התארח תחת המטריה של סוכנות הטאלנטים והדוגמנים ALL IN ONE בראשה עומד שי אביטל, שהגיע יחד עם צוות הסוכנות שלו. בין האורחים נכחו מיוצגות רבות מהסוכנות לצד אורחות נוספות כמו אלין כהן, גל גברעם יחד עם בן זוגה תום חיימוב, אביבית זוהר ואיציק זוהר עם ארוסתו הטרייה לאורה, שר פיטנס, טיטי איינאו, שי מיקה, אירה דולפין, לינור סביניק, רומי אברג'יל, ירדן אדרי, רומי גיאור, שחר חיון, רותם חג'ג', ועוד רבים. בתמונה מימין לשמאל: אשת העסקים וכוכבת הריאליטי ירדן אדרי, שי אביטל בעלת סוכנות טאלנטים ודוגמנים ALL ON ONE והאמנית הצרפתיה "הנסיכה שרה".

כ- 800 בני נוער מחטיבות ביניים ותיכונים מכל רחבי הארץ, לקחו חלק בחודשים האחרונים בפעילות הייחודית שמוביל מטה כחול-לבן שבמשרד הכלכלה והתעשייה ובהפעלת מכון יעדים. זו השנה השלישית בה פועלת התכנית, אשר הסתיימה באירוע גמר חגיגי במרכז פרס לחדשנות, במעמד שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה דוד לפלר, המשנה למנכ"ל נעמה קאופמן פס ואריה (ריצ'י) ריכטמן יו"ר מטה מיוצר בישראל בהתאחדות התעשיינים. 15 יוזמות מתוך 160 מיזמים מכל רחבי הארץ הגיעו אל הגמר, ביניהם מיזמים מהישובים באקה אל גרביה, טמרה, יוקנעם, אלון מורה, נוף הגליל, גבעתיים, מעלה אדומים ועוד ומתוכם נבחרו שלוש מיזמים מנצחים.

כ-300 אורחים הגיעו לחנוך את המוזיאון החדש לרפואה, מהגדולים בעולם, בטכנודע חדרה, שנבנה בהשקעה של 30 מיליון ש״ח. הגברת אריאלה ורטהיימר, אחת התורמות הגדולות להקמת המוזיאון דוקטור גדי מדור מנכ"ל הטכנודע, אירחו את פרופסור דן שכטמן ופרופסור אהרן צחנובר, חתני פרס נובל, מנכ"ל בי״ח הלל יפה ד״ר מיקי דודקביץ, מנכל דלויט אילן בירנפלד, מנהל בית חולים רמב״ם ד״ר מיכאל הלברט ופרופסור עמוס עציוני. האורחים היו הראשונים לחוות 120 מיצגים אינטראקטיביים, שהתפרשו על פני 6 תערוכות של גוף האדם, אשר נבנו במיוחד בגרמניה בתכנון ישראלי, עבור המוזיאון הראשון בעולם לרפואה ומדע בטכנודע חדרה.

אלפי מבלים הגיעו לפסטיבל ג'ז שנערך במרינה בהרצליה פיתוח ב- 6 ערבים עם אמני הג'אז הישראלים הבינלאומיים. בשלישי האחרון התקיים מופע סיום עם דפנה לוי וזמרת הלדינו יסמין לוי. ב- 6 ליולי ייפתח פסטיבל זמר עברי על הים, וב-8 ליולי מופע מחווה לאלביס. הכניסה חופשית. בתמונה: עפרה בל סגנית ראש עיריית הרצליה, ומנכ"לית החברה לפיתוח תיירות בעיר, עם הזמרת דפנה לוי.

חגיגת היורו הגיעה לבנק מזרחי טפחות, אשר ערך הקרנה מיוחדת ומפנקת עבור לקוחותיו העסקיים במרחב דן. בין שלל ההפתעות שליוו את חווית הצפייה המיוחדת, בלט אורח מיוחד:כדורגלן העבר אבי נימני אשר ליווה את הצפייה בפרשנות. בתמונה מימין: אבי בדלוב מנהל מרחב דן בנק מזרחי טפחות, כדורגלן העבר אבי נימני, ומנהל מרכז עסקים פתח תקווה מיקי אבוקסיס.

חברת הקורקינטים החשמליים איגל (EAGLE) חתמה הסכם עם חברת איתוראן להתקנת מערכת ייעודית לאיתור והשבה של הקורקינטים: מערכת איתוראן "TICK TRACK" שהינה פיתוח ישראלי מתקדם המחבר את האופניים / קורקינטים / קולנועיות 24/7 באמצעות אפליקציה שתאפשר צפייה בכלי התחבורה בזמן אמת, התראה על כניסה ויציאה מאזור שהגדרתם מראש חריגת מהירות, קבלת התראה על תחילת נסיעה שלא באישור ועוד. יצרנית הקורקינטים החשמליים הישראלית איגל ישראל (EAGLE) הינה בבעלות דודי אלימלך. בתמונה: גיל שרצקי סמנכ"ל מו"פ באיתורן.

סגן השר אביר קרא, מייסד "השולמנים" למען המגזר העצמאי, בחר בפרדס חנה כרכור כאחד המוקדים הראשונים לביקור לאחר מינויו. ואכן ימים ספורים לאחר כניסתו לתפקיד החדש, הוא הגיע לסיור בפרדס חנה כרכור עם ראש המועצה הגר פרי יגור, וביחד התיישבו לארוחת צהריים ב"חומוס יוסף" הידוע, שם הם נפגשו עם יוסף גנון המייסד ומבעלי הרשת, ודנו עמו כיצד ניתן לעזור לעצמאים בימינו.

העצמאים חוגגים את שובם של בתי הקולנוע: לצד ראשי אירגונים מובילים, לשכת העצמאים של ישראל בראשותו של נשיא להב עו"ד רועי כהן, השיקה בשישי בבוקר את מועדון הסרט הטוב בסינמה סיטי גלילות, כפרגון והוקרה לענף הקולנוע והתרבות שחזר לפעילות. ראשי אירגונים ובכירי המשק צפו בהקרנה פרטית בסרט וונדר וומן בכיכובה של גל גדות. נכחו ונהנו: אבי אדרי, מבעלי הסינמה סיטי, רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, אסתי זקהיים יו"ר ארגון שח"ם, ירון גנדי נשיא לשכת יועצי המס, יוסי אלקובי נשיא התאחדות בעלי המלאכה , עו״ד טלי לאופר מנכלית התאחדות סוכני הנסיעות , חיים מסילתי נשיא לשכת שמאי המקרקעין ועו"ד חיה מנע יו"ר פורום נשים בעסקים בלהב. הגיעה לארוע גם חברת הכנסת אפרת רייטן שברכה בחום את הנוכחים והנוכחות ובעיקר הזדהתה עם העצמאיות בקהל והבטיחה שתפעל למענן בתפקידה החדש כיו"ר ועדת העבודה והרווחה בכנסת. מימין שלמאל: עו"ד טלי לאופר מנכלית התאחדות סוכני הנסיעות, אסתי זקהיים יו"ר ארגון שח"ם, חברת הכנסת אפרת רייטן, נשיא להב עו"ד רועי כהן, עו"ד חיה מנע יו"ר פורום נשים בעסקים להב ויו"ר אירגון הנטורופתים הגב' עמית בן אדירי.

חברת הריהוט siesta איטליה השיקה השבוע חנות קונספט מושקעת במיוחד, הממוקמת ברחוב גינצבורג 3 בראשון לציון. החברה עוסקת בייבוא מזרונים איכותיים ומיטות מרופדות ומעוצבות לחדרי שינה מאיטליה. מזרוני סיאסטה מיוצרים בטכנולוגיה חדישה ומתקדמת, והם מגיעים לארץ מגולגלים באריזת וואקום חדשנית. אלי שטקר, הבעלים: "החידוש הוא שאין צורך יותר לשלם הובלה על מזרונים כשהם מגולגלים בואקום ונכנסים בכל רכב, ללא צורך בחבלים או קשירות". בתמונה: המנכ"ל אליקו שטרקר.

סרטוריוס (Sartorius) חברה בינלאומית מובילה בתחום מחקר מדעי החיים ותעשיית הביו-פרמצבטיקה, פתחה השבוע את האתר החדש שלה בקיבוץ בית העמק, ישראל. האתר, אשר משתרע על פני 1,000 מ"ר, יתמקד בייצור מצעי גידול לתרביות תאים, עם התמחות והתאמה אישית במיוחד עבור שוק התרפיה התאית (שימוש בתאים לטיפול במחלות). באירוע ההשקה החגיגי שנערך השבוע, השתתפו בזום נציגי סנטוריוס מגרמניה, משה דוידוביץ' ראש המועצה האיזורית מטה אשר, ד"ר אנה יאנוס נספחת מסחרית בשגרירות גרמניה וד"ר שי מרצקי דירקטור בתעשיות ביולוגיות ומנכ"ל בונוס ביו-גרופ. התכבד לגזור את הסרט אלון אריאל מנכ"ל מילואות, לשעבר מנכ"ל תעשיות ביולוגיות, אשר היה שותף לפרוייקט הבניה.

השבוע התבשר רו"ח צחי מנע מבעלי "פירמת מנע ראיית חשבון", שהחברה בראשותו דורגה במדרג היוקרתי והנחשק של "דן אנד ברדסטריט 100 אינטרנשיונל" בדירוג החברות מהמובילות בארץ, כאחת מבין הפירמות לראיית חשבון מהגדולות והטובות ביותר בארץ.

מדריכת ההורים ומנהלת בית הספר להורות מעיין אטיה, אירחה בחמישי האחרון מנהלות משאבי אנוש ורווחה בכירות בביתן "מעיין בייביז", במסגרת אירוע משאבי האנוש הגדול של השנה HRexpo2021 שנערך בביתן 10 באקספו ת"א. בין השאר אירחה מעיין בביתן מנהלות משאבי אנוש ורווחה של הסוכנות היהודית, חברת טמבור, ויקיפדיה, משטרת ישראל ועוד רבות וטובות. מטרת ההשתתפות בתערוכת הענק הייתה לחשוף בפני קהלי היעד את האפשרויות למתנות לנשים עובדות שיצאו לחופשת לידה, עם מגוון רחב של מוצרי טקסטיל מחומרים טבעיים, והדרכות הורות עם ערך מוסף ייחודי לאימהות טריות בארגונים.

תגובות

להשאיר תגובה