בבית החולים לילדים 'ספרא' שבתל השומר מטפלים צוותים רפואיים מכל הדתות בילדים מעזה, ישראל והרשות הפלשתינית. מאז מבצע 'שומר החומות' עבר בית החולים לחניון הממוגן כשהוא מחליף את מחלקת הקורונה

גם בימים טרופים אלו יש עוד כמה איים של שפיות,אחד הנדירים שבהם הוא בית החולים לילדים 'ספרא' בתל השומר שם במשך כל השנה מטפלים בילדים חולים מעזה, מישראל ומהרשות. ד"ר איתי פסח מנהל בית החולים קיבל רק בסופ"ש האחרון לטיפול את הילד שנכווה קשות מבקבוק התבערה שנזרק אל ביתו ביפו "הוא הגיע במצב יציב ובהכרה מלאה. הוא דיבר איתנו ואנחנו הרגענו אותו". הילד הורדם להמשך קבלת הטיפול. 

מיד עם התחלת מבצע שומר החומות עבר בית החולים אל החניון התת קרקעי כשהוא מחליף את מחלקת הקורונה שהייתה שם עד לא מזמן "הילדים מעזה שוכבים מיטה ליד מיטה עם ילדים מישראל וממקומות אחרים. המקום הזה  הוא דוגמא לדו קיום ולשילוב. מי שמטפל בילדים הללו הם רופאים ואחיות מכל המגזרים, מהמרכז ומהצפון מישובים שיש בהם מהומות וכאלו שלא. כל אלו קמים בבוקר למען מטרה אחת – לשמור על העתיד של הילדים שלנו בין אם הם שוכבים כאן ובין במקומות אחרים.אני מקווה שמכאן תצא הבשורה כדי שנבין שאנחנו צריכים לעשות את זה יחד". 

תגובות

להשאיר תגובה