הפסח הזה נצטרך לעשות אקסטרה מאמץ כדי לשמור על המשקל אז איך נעשה זאת ? קבלו 3 טיפים עיקריים באדיבות: אביב גיל, יועץ לאורח חיים בריא

חג הפסח הוא חג משפחתי, ולרוב המשפחתיות גורמת לנו להרגיש שיש אירוע שונה ומיוחד מה שברוב המקרים גורם ומאפשר לנו לאכול יותר מבדרך כלל. השנה, נחווה הזדמנות אחרת, כי עד כמה שהחג יהיה פחות משפחתי ויותר במתכונת של ארוחה משפחתית, מסורתית מצומצמת, נוכל לעבור אותה (את הארוחה) מבלי לאבד שליטה על התזונה. איך עושים את זה? קבלו 3 טיפים עיקריים:

הטיפ הראשון“חצי חצי”– בכל ארוחה בכל צלחת, חלקו את הצלחת ל”חצי חצי”- חצי מהצלחת ירקות טריים וחיים, והחצי השני מה שאתם רוצים. חצי הירקות הטריים יגרום לשובע מהיר יותר ויוסיף ויטמינים ומינרלים לכל הארוחה. 

הטיפ השני- “עסקת חבילה” – כשמתעוררת תחושת החשק למתוק, אל תדאגו, אתם תאכלו את המתוק, אך לפני זה תעשו עסקת חבילה:  אמרו לעצמכם, קודם אני אוכל פרי או שניים לפי המאכל המתוק וברוב הפעמים תגלו, שאחרי פרי אחד או שניים כבר אין רצון ל”משהו המתוק” שרציתם קודם.

טיפ שלישי- “מטרות ראליות”- קבעו מראש שלוש פעמים במהלך השבוע של החג, בהן אתם מפנקים את עצמכם בפינוק לא בריא.  אתם יכולים שהפינוק הראשון יהיה בארוחת החג, והשניים האחרים יהיו במהלך החג. השלוש פעמים האלה יתנו לכם יתרון מדהים. מצד אחד אתם לא מגבילים את עצמכם לחלוטין ואתם לא נמצאים במאבק המתמיד הזה, כי הפינוק הזה אצלכם,  ומצד שני, בגלל שהוא מתוכנן, אין לכם רגשות אשם. קחו בחשבון שמנת הפינוק צריכה להיות במינון קטן.

אביב גיל הוא מבעלי חברת גיל רווה, הוגה שיטת “ממאבק לשחרור – להרזיה ולשמירה על אורח חיים בריא.

 

תגובות

להשאיר תגובה